La cerca ha trobat 4593 coincidències

Autor: Renfe445
21 juny 2026, 20:10
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Moventis fa servir el logo de FGC sense permís?
Respostes: 10
Visualització: 839

sí, ahora

Lo que me parece absurdo es que llevan ya meses (por no decir años) con esta dinámica de asignar esos vehículos a la A1 y se forma el revuelo ahora por un "tweet" y no en aquél entonces. :nose2
Autor: Renfe445
19 juny 2026, 15:44
Fòrum: Transport en general
Tema: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
Respostes: 354
Visualització: 484614

Re: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya

Augment dels retards des del primer minut.
Autor: Renfe445
18 juny 2026, 23:15
Fòrum: Història del transport
Tema: Los tranvías de Barcelona 1872-1971
Respostes: 13
Visualització: 8838

Re: Los tranvías de Barcelona 1872-1971

Veient el dibuix dels 1800 els havien previst amb pantògraf!
Havien planejat fer alguna cosa semblant al que actualment hi ha a Toronto, de fer una estructura temporalment compatible amb pantògraf i trole en previsió de conversió total a catenària convencional?
Autor: Renfe445
16 juny 2026, 10:13
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Respostes: 2856
Visualització: 2140536

T1↻ T2↺ Cornellà/Sant Joan Despí

Si hacen el tranvía por Laureà Miró yo cerraba el tramo actual excepto la unión de Montesa para hacer dos servicios circulares. Viniendo de Barcelona un servicio pasaría primero por Cornellà y luego Sant Joan Despí, y el otro al revés. Hace tiempo lo dibujé, estará perdido por el foro.
Autor: Renfe445
12 juny 2026, 15:40
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Respostes: 2856
Visualització: 2140536

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Yo continuaba el servicio hasta los terminales en el Barcelonés Norte, es decir Glòries la dejaría pasante pura. :nose2
Autor: Renfe445
09 juny 2026, 21:04
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Respostes: 8375
Visualització: 5064368

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Us imagineu que Adif perd la demanda?
Autor: Renfe445
04 juny 2026, 15:01
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Propers talls del metro
Respostes: 790
Visualització: 663906

Re: Propers talls del metro

Ostres això del macropou sembla interessant. Es podria saber quines són les actuacions que faran a aquesta zona des d'una perspectiva més tècnica i detallada?
Autor: Renfe445
29 maig 2026, 22:41
Fòrum: Transport en general
Tema: Afectacions als transports derivats de la visita del papa Lleó XIV
Respostes: 8
Visualització: 1538

Re: Afectacions als transports derivats de la visita del papa Lleó XIV

Em pregunto si tornaran les 213 a Monistrol-Vila.
Aiiii per coses com aquestes era un bon motiu per tenir les 212…
Autor: Renfe445
28 maig 2026, 20:58
Fòrum: Història del transport
Tema: Centenari de l'estació Espanya del Carrilet
Respostes: 13
Visualització: 1674

Re: Centenari de l'estació Espanya del Carrilet

Jo lo del tema anys 80 m'interessa més perquè és un dels punts que m'ha costat més d'entendre al no tenir present tot el context. Jo no vaig viure aquella època a més que visc justament a les antípodes (si es pot dir) de l'Àrea Metropolitana.
Autor: Renfe445
28 maig 2026, 20:07
Fòrum: Història del transport
Tema: Centenari de l'estació Espanya del Carrilet
Respostes: 13
Visualització: 1674

Re: Centenari de l'estació Espanya del Carrilet

1985 túnel Cornellà-Sant Josep, entre Sant Josep i Espanya todavía en superfície + el tunel de aproximación a Pl. Espanya. 1987 túnel Sant Josep-Espanya, con las estaciones intermedias Gornal e Ildefons Cerdà. Túnel Pl. Espanya sigue en vía única. 1997 apertura La Campana y desdoblamiento tunel orig...
Autor: Renfe445
27 maig 2026, 22:24
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Línia exprés TMB
Respostes: 80
Visualització: 120294

si em permets una altra pixada fora de test

Francesc Macià, Hospital Clínic, Glòries. Tot de llocs on només hi ha turistes. Vinga va! Tots els qui van a l'Escola del Treball són turistes que casualment els fan classe. Curiosament dues d'aquestes destinacions les servirà el perllongament de la línia Catalans (qui digui L8 és un centrista :D ).
Autor: Renfe445
20 maig 2026, 22:04
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Línia Orbital Ferroviària
Respostes: 185
Visualització: 189164

Re: Línia Orbital Ferroviària

Quan creieu que tornarà al calaix el projecte de la línia orbital? Apostes?
Autor: Renfe445
19 maig 2026, 23:55
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Línia Orbital Ferroviària
Respostes: 185
Visualització: 189164

Re: Línia Orbital Ferroviària

Si a les "potes" de la línia orbital hi ha bifurcacions em fa la sensació que hi circularan uns quants serveis...
Autor: Renfe445
19 maig 2026, 21:34
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Notícies de Tusgsal
Respostes: 867
Visualització: 836524

Re: Notícies de Tusgsal

Autor: Renfe445
16 maig 2026, 14:34
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Línia Orbital Ferroviària
Respostes: 185
Visualització: 189164

Re: Línia Orbital Ferroviària

Hi ha un enorme problema de fantasia amb coses que no existeixen en lloc de pensar en millorar el que existeix avui. Hi ha molt marge de millora. Es permet això als potencials representants parlamentaris i la gent s'ho empassa. :nose2

Ves a la cerca avançada