La cerca ha trobat 4593 coincidències
- 21 juny 2026, 20:10
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Moventis fa servir el logo de FGC sense permís?
- Respostes: 10
- Visualització: 839
sí, ahora
Lo que me parece absurdo es que llevan ya meses (por no decir años) con esta dinámica de asignar esos vehículos a la A1 y se forma el revuelo ahora por un "tweet" y no en aquél entonces. 
- 20 juny 2026, 06:48
- Fòrum: Ferrocarril en general
- Tema: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
- Respostes: 1241
- Visualització: 873569
- 19 juny 2026, 15:44
- Fòrum: Transport en general
- Tema: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
- Respostes: 354
- Visualització: 484614
Re: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
Augment dels retards des del primer minut.
- 18 juny 2026, 23:15
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Los tranvías de Barcelona 1872-1971
- Respostes: 13
- Visualització: 8838
Re: Los tranvías de Barcelona 1872-1971
Veient el dibuix dels 1800 els havien previst amb pantògraf!
Havien planejat fer alguna cosa semblant al que actualment hi ha a Toronto, de fer una estructura temporalment compatible amb pantògraf i trole en previsió de conversió total a catenària convencional?
Havien planejat fer alguna cosa semblant al que actualment hi ha a Toronto, de fer una estructura temporalment compatible amb pantògraf i trole en previsió de conversió total a catenària convencional?
- 16 juny 2026, 10:13
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Respostes: 2856
- Visualització: 2140536
T1↻ T2↺ Cornellà/Sant Joan Despí
Si hacen el tranvía por Laureà Miró yo cerraba el tramo actual excepto la unión de Montesa para hacer dos servicios circulares. Viniendo de Barcelona un servicio pasaría primero por Cornellà y luego Sant Joan Despí, y el otro al revés. Hace tiempo lo dibujé, estará perdido por el foro.
- 12 juny 2026, 15:40
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Respostes: 2856
- Visualització: 2140536
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Yo continuaba el servicio hasta los terminales en el Barcelonés Norte, es decir Glòries la dejaría pasante pura. 
- 10 juny 2026, 15:15
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
- Respostes: 289
- Visualització: 355467
- 09 juny 2026, 21:04
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Respostes: 8375
- Visualització: 5064368
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Us imagineu que Adif perd la demanda?
- 04 juny 2026, 15:01
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Propers talls del metro
- Respostes: 790
- Visualització: 663906
Re: Propers talls del metro
Ostres això del macropou sembla interessant. Es podria saber quines són les actuacions que faran a aquesta zona des d'una perspectiva més tècnica i detallada?
- 30 maig 2026, 19:17
- Fòrum: Transport en general
- Tema: Afectacions als transports derivats de la visita del papa Lleó XIV
- Respostes: 8
- Visualització: 1538
- 29 maig 2026, 22:41
- Fòrum: Transport en general
- Tema: Afectacions als transports derivats de la visita del papa Lleó XIV
- Respostes: 8
- Visualització: 1538
Re: Afectacions als transports derivats de la visita del papa Lleó XIV
Em pregunto si tornaran les 213 a Monistrol-Vila.
Aiiii per coses com aquestes era un bon motiu per tenir les 212…
Aiiii per coses com aquestes era un bon motiu per tenir les 212…
- 28 maig 2026, 20:58
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Centenari de l'estació Espanya del Carrilet
- Respostes: 13
- Visualització: 1674
Re: Centenari de l'estació Espanya del Carrilet
Jo lo del tema anys 80 m'interessa més perquè és un dels punts que m'ha costat més d'entendre al no tenir present tot el context. Jo no vaig viure aquella època a més que visc justament a les antípodes (si es pot dir) de l'Àrea Metropolitana.
- 28 maig 2026, 20:07
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Centenari de l'estació Espanya del Carrilet
- Respostes: 13
- Visualització: 1674
Re: Centenari de l'estació Espanya del Carrilet
1985 túnel Cornellà-Sant Josep, entre Sant Josep i Espanya todavía en superfície + el tunel de aproximación a Pl. Espanya. 1987 túnel Sant Josep-Espanya, con las estaciones intermedias Gornal e Ildefons Cerdà. Túnel Pl. Espanya sigue en vía única. 1997 apertura La Campana y desdoblamiento tunel orig...
- 27 maig 2026, 22:24
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Línia exprés TMB
- Respostes: 80
- Visualització: 120294
si em permets una altra pixada fora de test
Francesc Macià, Hospital Clínic, Glòries. Tot de llocs on només hi ha turistes. Vinga va! Tots els qui van a l'Escola del Treball són turistes que casualment els fan classe. Curiosament dues d'aquestes destinacions les servirà el perllongament de la línia Catalans (qui digui L8 és un centrista :D ).
- 25 maig 2026, 03:37
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
- Respostes: 289
- Visualització: 355467
- 23 maig 2026, 19:28
- Fòrum: Ferrocarril en general
- Tema: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
- Respostes: 1241
- Visualització: 873569
- 20 maig 2026, 22:04
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Línia Orbital Ferroviària
- Respostes: 185
- Visualització: 189164
Re: Línia Orbital Ferroviària
Quan creieu que tornarà al calaix el projecte de la línia orbital? Apostes?
- 19 maig 2026, 23:55
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Línia Orbital Ferroviària
- Respostes: 185
- Visualització: 189164
Re: Línia Orbital Ferroviària
Si a les "potes" de la línia orbital hi ha bifurcacions em fa la sensació que hi circularan uns quants serveis...
- 19 maig 2026, 21:34
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Notícies de Tusgsal
- Respostes: 867
- Visualització: 836524
- 16 maig 2026, 14:34
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Línia Orbital Ferroviària
- Respostes: 185
- Visualització: 189164
Re: Línia Orbital Ferroviària
Hi ha un enorme problema de fantasia amb coses que no existeixen en lloc de pensar en millorar el que existeix avui. Hi ha molt marge de millora. Es permet això als potencials representants parlamentaris i la gent s'ho empassa. 
