Suposo que serà el 2149, m'imagino que el veurem circular en breu.
Sandy
La cerca ha trobat 415 coincidències
- 17 juny 2026, 16:34
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Reforma de la sèrie 2100
- Respostes: 113
- Visualització: 203665
- 09 abr. 2026, 12:52
- Fòrum: Trobades i esdeveniments
- Tema: 21 anys del FTC
- Respostes: 11
- Visualització: 4599
Re: 21 anys del FTC
Doncs justament una de les màquines que funcionarà a la Festa del vapor és una que també ha funcionat al tren del ciment, i circularà amb un cotxe d'allà també.
Sandy
- 07 abr. 2026, 15:25
- Fòrum: Trobades i esdeveniments
- Tema: 21 anys del FTC
- Respostes: 11
- Visualització: 4599
Re: 21 anys del FTC
Us heu deixat la fetsa del vapor de Móra. No és exactament barat ni fàcil però és una trobada que coincideix exactament amb la data. Quatre màquines de vapor més la bomba dels bombers de Barcelona i màquines de 5 polzades.
Sandy
Sandy
- 07 abr. 2026, 15:22
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Reforma de la sèrie 2100
- Respostes: 113
- Visualització: 203665
Re: Reforma de la sèrie 2100
Totalment d'acord, serà el final d'una era quan se l'emportin.
Sandy
Sandy
- 24 març 2026, 15:25
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Noves pantalles de temps d'espera al metro
- Respostes: 26
- Visualització: 34555
Re: Noves pantalles de temps d'espera al metro
És una cosa que he vist diverses vegades, més amb les pantalles antigues. Crec que depèn de l'estació també.
Sandy
Sandy
- 24 març 2026, 15:23
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Reforma de la sèrie 2100
- Respostes: 113
- Visualització: 203665
Re: Reforma de la sèrie 2100
Això és nou, a veure si acabaran tots així. Encara té fluorescents? El 2160 sabem si encara circula intacte?
Sandy
Sandy
- 09 març 2026, 12:56
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
- Respostes: 289
- Visualització: 358248
Re: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
A veure què passarà ara.
Sandy
Sandy
- 25 feb. 2026, 19:51
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Enderroc de l'estació Barcelona - La Sagrera (mercaderies)
- Respostes: 45
- Visualització: 20624
Re: Enderroc de l'estació Barcelona - La Sagrera (mercaderies)
Molt bona feina! A veure si ho aconseguim. Havent tocat vehicles de MZA per mi és encara més interessant que sobrevisqui.
Sandy
Sandy
- 24 feb. 2026, 22:08
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
- Respostes: 289
- Visualització: 358248
Re: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
Ara has dit el que jo m'hi hagés apuntat, ja que hi volia anar més. I suposo que tots estem una mica així.
Sandy
Sandy
- 23 feb. 2026, 22:31
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Preservació d'un 2000 del metro de Barcelona
- Respostes: 3
- Visualització: 9677
Re: Preservació d'un 2000 del metro de Barcelona
És possible, però prefereixo molt més mantenir el 2157 en estat actual. Espero que ells ho pensin així també.
Sandy
Sandy
- 23 feb. 2026, 22:19
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Reforma de la sèrie 2100
- Respostes: 113
- Visualització: 203665
Re: Reforma de la sèrie 2100
Jo ja fa temps que vaig així, tot i que últimament toco més vapor que metro!
Sandy
Sandy
- 23 feb. 2026, 22:16
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
- Respostes: 64
- Visualització: 60613
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Crec que lo de que els diners vagin desapareixent és molt real, però no tinc tant clar que a Móra es pugui fer tanta feina amb aquests diners (tenint en compte que allà sempre s'intenta que tot funcioni).
Sandy
Sandy
- 12 feb. 2026, 19:46
- Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
- Tema: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
- Respostes: 163
- Visualització: 260929
Re: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
Això que dieu de punts dolents n'hi ha des de fa dècades, i també depèn de quin tren hi circula. La pitjor combinació és fer un punt dolent en 447, més específicament alguna de les que manquen amortidors (i m'han dit que n'hi ha bastantes, i són els de moviment lateral que acostumen a faltar, amb la...
- 04 feb. 2026, 23:25
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Museu del Transport a Montjuïc
- Respostes: 71
- Visualització: 130195
Re: Museu del Transport a Montjuïc
Això seria fantàstic així, i ho veig amb els trens en marxa.
Sandy
Sandy
- 01 feb. 2026, 14:04
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Vídeos anys 80-90 trens Catalunya
- Respostes: 5
- Visualització: 3270
Re: Vídeos anys 80-90 trens Catalunya
Molt bons. Com ha canviat tot.
Sandy
Sandy
- 01 feb. 2026, 14:02
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Museu del Transport a Montjuïc
- Respostes: 71
- Visualització: 130195
Re: Museu del Transport a Montjuïc
Jo també crec que cal ambició. I poder circular és important, evita el deteriorament d'estar parat. A part de recordar-nos lo bé que es viatjava en aquests vehicles.
Sandy
Sandy
- 07 gen. 2026, 00:21
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
- Respostes: 289
- Visualització: 358248
Re: Centenari del Metro de Barcelona #100anysmetroBCN
Jo també m'interessa una visita última tot i que crec que he fet tard. Si és així aprofitaré per voltar al 2160 abans de que el reformin. I fa por el després, perquè això que dieu sona massa real (només cal tornar a la pèrdua del 1171-1172 o més enllà al 131 i 125).
Sandy
Sandy
- 07 gen. 2026, 00:17
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Reforma sèrie 5000
- Respostes: 6
- Visualització: 3615
Re: Reforma sèrie 5000
No m'ho acabo de creure. Encara falta el 2160 per reformar (vist aquest matí) i ja volen reformar els 5000? Acabarem que no es faran reformes perquè ja voldran llençar el tren sencer abans.
Sandy
Sandy
- 07 gen. 2026, 00:15
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Nous trens per al Metro de Barcelona
- Respostes: 55
- Visualització: 37328
Re: Nous trens per al Metro de Barcelona
Encara necessitarem els trens antics! Si obren la L9 central i posen tots els 9000 allà sense recanvi, només hi ha 15 2100 i els trens històrics disponibles per cobrir quasi el doble. A veure què faran ara, si no hi ha un nou retard a la L9.
Sandy
Sandy
- 28 nov. 2025, 15:45
- Fòrum: Història del transport
- Tema: Restauració i museització de material històric de FGC
- Respostes: 78
- Visualització: 152676
Re: Restauració i museització de material històric de FGC
Em sembla que està a Móra. No sé quins plans hi ha, però pocs els veig compatibles a Móra, millor a prop d'on va funcionar.
Sandy
Sandy
