Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Fil de presentacions

Entrada Autor: metring » Divendres 21/10/2011 22:35

Gràcies per tot i benvingut al FTC!



Avatar de l’usuari
jordiver
N5
N5
Entrades: 101
Ubicació: R11 - Figueres

Entrada Autor: jordiver » Dimecres 09/11/2011 21:07

Hem presento...

Hem dic Jordi Verdugo i visc a Figueres.

Segurament alguns ja em coneixeran del Flickr (nick jordiver) .

Salut!


Salutacions des de Figueres.

elmarinomercante
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: elmarinomercante » Dimecres 23/11/2011 11:38

Bon dia,

em presento,

soc en Joaquim, aficionat a tot el que es mou, trens, avions, bus, i vaixells. D'aquí el meu registre a aquest fòrum.

Us deixo les direccions de les meves dues pàgines web.

www.shipphotos.es
http://europeanphotobus.net78.net



Adampitch
N1
N1
Entrades: 7

Entrada Autor: Adampitch » Dimecres 23/11/2011 12:15

Hola, bentrobat.
Ja fa molt temps que us segueixo, sobretot en les obres del metro L9-L10.
Sembla mentida que ens informem més i millor als foros que a través de les institucions.

Bona feina la de tothom.



chausson bs
N1
N1
Entrades: 9

Entrada Autor: chausson bs » Dijous 05/01/2012 23:35

Hola,bona nit.

Em dic Pere, em vaig registrar ja fa una setmana, però fins ara no he trobat temps per a presentar-me en el fòrum. Fa temps que el vaig seguint, de manera irregular. He vist que heu comentat en varis fils fotos meves que tinc penjades a Flickr. Moltes gràcies pels comentaris. També he vist que heu afegit als enllaços el meu bloc "Notes de transport públic al Barcelonès Nord". Moltes gràcies també per afegir-lo. No intenta ser un bloc ple d'informacions i dades tècniques, sinó una forma de recollir una sèrie de dades i apunts i posar-los a l'abast dels interessats en el tema. Ja ens anirem comunicant per aquí.

Salutacions i bon any a tothom.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/01/2012 11:25

chausson bs ha escrit:Hola,bona nit.

Em dic Pere, em vaig registrar ja fa una setmana, però fins ara no he trobat temps per a presentar-me en el fòrum. Fa temps que el vaig seguint, de manera irregular. He vist que heu comentat en varis fils fotos meves que tinc penjades a Flickr. Moltes gràcies pels comentaris. També he vist que heu afegit als enllaços el meu bloc "Notes de transport públic al Barcelonès Nord". Moltes gràcies també per afegir-lo. No intenta ser un bloc ple d'informacions i dades tècniques, sinó una forma de recollir una sèrie de dades i apunts i posar-los a l'abast dels interessats en el tema. Ja ens anirem comunicant per aquí.

Salutacions i bon any a tothom.
Moltes gràcies per registrar-te al Fòrum! Ens encanten les teves fotografies, és com si tinguessis un gran arxiu històric!! :plas



loviatger
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: loviatger » Dissabte 14/01/2012 15:24

:hola Bon dia, acabo d'incoporar-me a aquest Fòrum que em sembla molt interessant, donat el tema que es toca, força sensible i important en la nostra societat.
Ens veiem per aquí.

Per cert, com ho haig de fer per piular al Tweeter ???

Salut.



Euromed22
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: Euromed22 » Diumenge 22/01/2012 22:50

Hola em dic Albert, molts potser ya coneixeu el meu nick d'altres foros y es un plaer esta en un de molt proper.

Salutacions a tots els foraires!!!



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 20/02/2012 16:02

Hola a tots,

Em dic Albert, m'agrada seguir tot el referent en temes de transport públic, i encara que no en sóc usuari, un indignat més respecte al tracte de la línia de La Pobla per part d'FGC.

Salutacions cordials a tothom



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 21/02/2012 19:53

Hola, soc nou. M'agrada tot el tema dels trens I sobre tot les senyals i semafors de fgc I adif. Tambe m'interessa la linea d'Fgc de la Pobla, I l'aeri d'Esparraguera. Pero visc a Barcelona. També les cues de maniobra de TMB i els mapes de vies
raulitinbcn l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 12/07/2012 12:02, en total s’ha editat 1 vegada.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 17/03/2012 21:15

Una mica tard ja perquè porto ja prop d'un mes al FTC, però em presento.

Hola a tothom! Em dic Juanjo Rubio. El meu nom d'usuari no és per casualitat: tinc 14 anys. Tot i ser encara un "nen" intentaré donar-vos tot el que sé i us discutiré coses que em sembla que són incorrectes. Això sí, seré adolescent però tinc un compte a la Viquipèdia i un web a Google Sites. Porto molt de temps entrant al web com a visitant, i finalment em vaig decidir a fer-me el compte.

Espero gaudir de l'FTC, i espero que la crisi i totes aquestes parafernàlies no us afectin.

El meu web és http://sites.google.com/site/latevatele/


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 29/03/2012 16:16

Hola a tothom.
Tot i que fa mesos que segueixo aquest web, al final m'he inscrit.
Em dic Josep Maria i sóc de Manresa.
Faig servir habitualment els serveis R5, d'FGC, i R4-R1, de RENFE.

Fins ara


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

carlibp
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: carlibp » Dimecres 04/04/2012 11:42

Hola a tots,

El meu nom és Carlos, ja fa més d'un any que us llegeixo i finalment m'he registrat per si alguna vegada pogués afegir informació valuosa, com molts esteu acostumats a fer.

Natural de Navàs, vivint a Rubí, em desplaço a diari a per la S1 a Terrassa, ansiós de poder utilitzar les 3 estacions que sembla que mai s'acabaran. Així doncs, un dels fils el qual intentaré que tregui foc serà el del perllongament dels FGC a Terrassa.

Salutacions,

Carlos



marc91
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: marc91 » Dissabte 14/04/2012 12:33

Hola a tots,
Be potser alguns dels membres antics em recordareu, vaig estar força actiu al forum fins fa cosa d'un any i mig.
A veure si ara puc tornar a agafar l'habit de comentar els posts :ok



Versus1083
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: Versus1083 » Divendres 22/06/2012 0:28

Hola a tothom, em dic Edu, sóc de Barcelona i algu em coneix d'altres foros, on el meu nick es avantEdu, bueno resumint-me una miqueta, tinc 17 anys i soc fanatic dels trens i dels bussos, en especial del 1083 de TMB, per aixo el meu nick.

Bueno espero fer amics i passar una bona estona parlant de lo que mes m'agrada.

Salut i transport public!!! :hola :hola



Avatar de l’usuari
Henry 030
N4
N4
Entrades: 68
Ubicació: Barcelona (Verdaguer L4-L5)

Entrada Autor: Henry 030 » Dilluns 02/07/2012 11:28

Hola a tothom,

El meu nom és Enric, tinc 22 anys, visc a cavall entre Barcelona i el Pirineu, soc un fanàtic de diversos tipus de transport: trens, autobusos, avions, metro, funiculars, cremalleres,... Després de llegir el forum des de gairebé els seus inicis, per fi he decidit registrar-me i passar formar part d'aquesta comunitat d'aficionats al transport amb la qual em sento plenament identificat. Espero poder aprendre molt de les vostres explicacions i poder aportar el meu granet de sorra quan sigui necessari.


Volem un museu del transport a Barcelona!!!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 11/07/2012 21:23

Versus1083 ha escrit:Hola a tothom, em dic Edu, sóc de Barcelona i algu em coneix d'altres foros, on el meu nick es avantEdu, bueno resumint-me una miqueta, tinc 17 anys i soc fanatic dels trens i dels bussos, en especial del 1083 de TMB, per aixo el meu nick.

Bueno espero fer amics i passar una bona estona parlant de lo que mes m'agrada.

Salut i transport public!!! :hola :hola
A tu t'he vist a El Rincón del Autobús. No m'equivoco, oi?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 17/08/2012 20:15

Hola, fa poc que m'he registrat i bé doncs estaré navegant pel forum i per parlar d'alguna cosa. M'agrada el CEDETI o 445. Tinc un compte de Flickr. Si algú em vol contactar pot per alstomky@yahoo.es I, visc a Gramenet del Besòs (o Santa Coloma de Gramenet). I si voleu parlar pel messenger podeu per alstommetropolis@hotmail.com :ok :ok :ok



Daicon-X
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Daicon-X » Dimecres 19/09/2012 15:23

Hola nois, soc en Daicon de Barcelona. Un apasionat del trens. Espero apendre de tots vosaltres i tindre un vona estada.

Salutacions :ok



Jordi71
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Jordi71 » Diumenge 07/10/2012 20:57

Salutacions a tothom.
Potser tinc un perfil força diferent a la majoria, ja que no sóc un malalt dels vehicles, sinó de la correcta i eficaç informació a l'usuari, tant escrita com oral, i especialment pel que fa a l'ús de la llengua catalana.
Espero compartir amb vosaltres experiències i reflexions sobre això, des de Vic.
Salut i transport públic en català!



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”