Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Oscar Martinez
N1
N1
Entrades: 5

Re: Fil de presentacions

Entrada Autor: Oscar Martinez » Dimecres 06/11/2019 11:01

Bon dia a tothom! Sóc l'Óscar i sóc un lector habitual des de fa molts anys, per algun motiu no m'havia animat mai a registrar-me però he decidit canviar això.
Sóc del Maresme així que conec bé tot el que te a veure amb les nostres estimades Rodalies de Catalunya i la R1 esn especial, i a part tinc molt d'interès en tot el que té a veure amb sostenibilitat, ordenació del territori, mobilitat elèctrica i altres aspectes socials relacionats amb la mobilitat.
Espero seguir llegint-vos i aprenent, i poder aportar el meu granet de sorra on vegi convenient.
Moltes gràcies,

#Rod1, ordenación del territorio, puntos de recarga coche eléctrico y movilidad eléctrica... Des del Maresme amb un trosset de Sant Andreu al cor

metring
Administrador
Entrades: 22868
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/11/2019 12:05

Moltes gràcies a tú, per registrat-te!

GigioGigo
N2
N2
Entrades: 17

Entrada Autor: GigioGigo » Divendres 29/11/2019 9:34

Bon dia!

Com l'Oscar anteriorment ha comentat jo també porto uns anys llegint però no ha estat fins fa poc que he decidit apuntar-me. Sempre m'han apassionat les infraestructures i els trens especialment, aprofito per agrair la feina als creadors del fòrum!

Em presento una mica, sóc enginyer de Telecomunicacions (encara que potser hauria d'haver estudiat camins jaja però tranquils que m'agraden les telecos i no estic frustrat). He estat molts anys usuari de la línia de FGC Barcelona-Vallés a la que li tinc molt apreci (segueixo amb molt interès els plans del nou túnel i l'entrega dels 115). Ara mateix estic vivint a Amsterdam (on tenen una xarxa de tramvies molt interessant i també de trens) però d'aquí poc tornaré a Espanya encara que segurament no serà a Barcelona.

Ens veiem per aquí!

Gigio

PD: el pseudònim es horrible però ja us acostumareu jaja :D

Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”