Ribes - Queralbs. Logística Renfe

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
davida
N9
N9
Entrades: 1796
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 09/11/2005 16:24

Si neves el diumenge :D , seria posible la composicio Llevaneus - E1 - Cotxe Saló - Vago K?



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 10/11/2005 10:53

davida ha escrit:Si neves el diumenge :D , seria posible la composicio Llevaneus - E1 - Cotxe Saló - Vago K?
Demana també la lluna. gràcies :o :D :)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 10/11/2005 12:50

S'ha acabat el termini que havia donat, i les coses han quedat així (en negreta les últimes modificacions):

Volen pujar amb el primer tren:
Octavi Ripollès
Sònia Ítziar

Volen pujar amb el segon tren:
David Adrover
Eloi Notario
Robert Avellaneda
Marçal Guardiola

Els hi és indiferent amb quin tren pujar:
Josep Serre
Hèctor Gonzalo

Confirmen que no pugen amb tren:
Adolf Ripollès
Bernat Borràs i companya
(aquestes persones ja no apareixien a la llista inicial)

Pujaran amb títol propi:
Pelai Borràs
Francesc Judici

No han confirmat res:
Josep M. Galindo +1
Rubén Escolano
Lluís de Victòria

Ara és l'hora de fer combinatòries. Primer cal tenir en compte la següent fòrmula, que dóna el preu relatiu per a cada persona (tarifa general = 1)

Preu persona = 0.6 + (bsv/pav) * 0.5

on bsv és "Bitllets sense vendre" i pav és "Persones assistents al viatge", de tal forma que l'import dels bitllets sense vendre per arribar al mínim de 10 es reparteix solidàriament entre els assistents (evidentment no me'ls penso menjar jo sol). Si pav és 10 o més, bsv serà zero sempre i la fòrmula queda en 0.6, que vol dir 40% de reducció. Si pav < 10, aleshores pav + bsv = 10 sempre.

Com que hi ha més persones que prefereixen explícitament el segon tren abans que el primer, el bitllet de grup es tramitarà pel tren que acaba a Ribes. Prego a Octavi Ripollés que em confirmi el més aviat possible si pujarà amb el primer tren o canvia pel segon.

En cas que pav = 6 (Octavi Ripollès i Sònia Ítziar pugen amb el primer tren), el preu per persona queda en 0.6+(4/6)*0.5=0.933 o, el que és el mateix, una reducció de només el 6,7% que resulta poc beneficiós a tarifa general i perjudicial per als posseïdors de Carnet Jove. En aquesta situació, no es tramitaria bitllet de grup.

Si, per contra, aquestes dues persones accedeixen a pujar més tard, tindríem que 0.6+(2/8)*0.5=0.725 (descompte del 27,5%), molt més atractiu.

Si algú dels que encara no han dit res s'apuntés, millor que millor. Deixo la taula amb totes les possibilitats de 6 viatgers cap endavant:

Codi: Selecciona’ls tots

 6 viatgers: 0.6 + (4/6) * 0.5 = 0.933 ( 6,7%)
 7 viatgers: 0.6 + (3/7) * 0.5 = 0.814 (18,6%)
 8 viatgers: 0.6 + (2/8) * 0.5 = 0.725 (27,5%)
 9 viatgers: 0.6 + (1/9) * 0.5 = 0.656 (34,4%)
10 viatgers: 0.6 + ( 0 ) * 0.5 = 0.600 (40.0%)
 + viatgers: 0.6 + ( 0 ) * 0.5 = 0.600 (40,0%)
En resum: si no s'apunten al viatge en grup com a mínim dues persones més aquest no es tramitarà. Amplio el termini tant com em sigui possible, poques hores.

P.S: La tornada es realitzarà amb el tren que surt de Ribes a les 17.29.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 10/11/2005 15:09

Són les tres de la tarda i no puc esperar més temps.

No es tramitarà bitllet de grup.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 10/11/2005 15:47

davida ha escrit:Si neves el diumenge :D , seria posible la composicio Llevaneus - E1 - Cotxe Saló - Vago K?
Si neva o plou, el més possible són males cares del personal de maniobra.
Si neva, els "trens vells rellisquen"...veig molt de fum si neva.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 10/11/2005 20:04

liniadelRipollés ha escrit:
davida ha escrit:Si neves el diumenge :D , seria posible la composicio Llevaneus - E1 - Cotxe Saló - Vago K?
Si neva o plou, el més possible són males cares del personal de maniobra.
Si neva, els "trens vells rellisquen"...veig molt de fum si neva.
Nooo fum no sisplau!! Ho volem tot ben net i ecològic: E1 i si cal la llevaneus antiga que ara a més té els colors a joc amb la E1 :D



FGC powa
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: FGC powa » Dissabte 12/11/2005 18:59

Lamento haver trigat tant en dir res, però porto una setmana molt intensa. Com he dit al sr. LíniadelRipollés per E-Mail (Ho sento, t'he escrit abans de llegir al fòrum que demanaves que no et truquèssim ni t'enviéssim e-mails), agafaré el segon tren, si tot va bé a Sant Andreu Arenal, que hi passa a les 8.10h. Començaré a buscar els assistents al cap del tren, aniria fins a cua buscant-vos i, si no trobés ningú, hi seuria al cap de tren.
Per als què no em coneguin, busqueu un noi amb perilla, cabell castany i d'una longitud aproximada de 2cm. Diria la meva alçada però, com que espero seure, seria una dada innecesària.
També assistiré al dinar i tornaria en el tren. En el tren de tornada, no tinc cap preferència en especial, així que agafaré el que agafi el grup més gran.
Tot i que, independentment del que jo digui, ja no es farà, respecte al bitllet de grup, la meva situació és simil·lar a la del sr. Abegot, així que tampoc no m'hi hagués apuntat, en el cas d'haver-ho sabut abans.
Aprofito l'avinentesa per a disculpar-me pel retard de la informació i per avisar que, si la cosa no canvia, fins a finals de Febrer, les meves visites al fòrum seran MOLT espaiades en el temps.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 12/11/2005 19:15

FGC powa ha escrit:per avisar que, si la cosa no canvia, fins a finals de Febrer, les meves visites al fòrum seran MOLT espaiades en el temps.
mmm...a veure si et veiem córrer aviat....


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”