CONFIRMACIO viatge Ribes-Queralbs

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 21/11/2007 22:26

Em sembla que tenim un problema de cotxes... no?
Encara que jo portés el meu, ens falten 7 o 8 places, és a dir, un parell de cotxes més!!!!
Dinar a Ribes, ja!!!! :D ;)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 22/11/2007 0:17

Ja he dit abans que es pot fer la idea dels cotxes llençadora, en la qual, bastarien tan sols dos cotxes per transportar a la gent.

Salut,



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 22/11/2007 0:23

Jordilar ha escrit:Ja he dit abans que es pot fer la idea dels cotxes llençadora, en la qual, bastarien tan sols dos cotxes per transportar a la gent.
... a canvi de tocar els (...) :D als conductors dels cotxes fent-los fer de taxista fent quilòmetres amunt i avall, fer perdre bastant temps a tot el grup, etc.
No m'acaba d'agradar la idea, no...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 22/11/2007 0:55

Si som 22 persones segons m'ha semblat comptar, caldrien 5 cotxes i és segur que el portaran:

FGC, Orique, trenscat i jo mateix, en cal 1 més si no es vol doblar viatges.

De tota manera l'usuari FGC ja ha dit que no té problemes amb doblar el viatge, i jo tampoc tinc problema.

Possiblement el lloc per dinar no sigui el que hagués triat jo, però si s'ha triat aquestl lloc suposo que deu ser perquè s'ha considerat la millor opció, realment desconec el lloc, i crec que ens ho passarem bé, quant de temps de desplaçament hi pot haver des de Ribes de Freser fins allà?

Algú altre?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 22/11/2007 9:06

josep_serre ha escrit:Algú altre?
Jo també aniré en cotxe, doncs.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 22/11/2007 10:57

Què puc pujar en 127... dic en Bocanegra? :D

Pago bé (la tornada continuo volent fer-la en tren de les 14:20, tema tornar d'hora a Barcelona, etc.)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 22/11/2007 11:54

Fran-Ikarus ha escrit:Què puc pujar en 127... dic en Bocanegra? :D
Hauràs de comprar el títol adequat, una T-1200 :D

No sé si pujaré amb el Bocanegra o amb el 309. Pensa que el Bocanegra no té cinturons de seguretat als seients posteriors, a part de no ser precisament amples. I el seient del copilot ja el tinc ocupat per la "jefa" :D :sant



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 22/11/2007 13:01

127, 309... això volia dir :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 22/11/2007 14:26

Els que venim en tren podríem mirar a veure si podem quedar en alguna estació. A mi preferiblement em va bé Sant Andreu Arenal. A algú més li va bé quedar allà a part d'en Fran-Ikarus ?



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 22/11/2007 14:40

aim ha escrit:Els que venim en tren podríem mirar a veure si podem quedar en alguna estació. A mi preferiblement em va bé Sant Andreu Arenal. A algú més li va bé quedar allà a part d'en Fran-Ikarus ?
Jo també seré a St. Andreu Arenal, 10-15 minuts abans que passi el tren de les 8.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 22/11/2007 15:53

A mi em fa el mateix anar de "paquet" en 12... Bocanegra/309 que en tren, el cas és anar amb companyia per fer el viatge una mica més amè. Vull dir que si hi aneu en tren i és el de les 8, ja vaig gustosament amb vosaltres, va. Si fos per anar-hi sol sí que em ficaria allà on calgui (inclosos seients "de 2+2") per gaudir de la companyia del Mefer i la Wetring :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 22/11/2007 20:37

En Marcel no ve al viatge, però sí al dinar i aporta cotxe.
josep_serre ha escrit:Si som 22 persones segons m'ha semblat comptar, caldrien 5 cotxes i és segur que el portaran:

FGC, Orique, trenscat i jo mateix, en cal 1 més si no es vol doblar viatges.

De tota manera l'usuari FGC ja ha dit que no té problemes amb doblar el viatge, i jo tampoc tinc problema.

Possiblement el lloc per dinar no sigui el que hagués triat jo, però si s'ha triat aquestl lloc suposo que deu ser perquè s'ha considerat la millor opció, realment desconec el lloc, i crec que ens ho passarem bé, quant de temps de desplaçament hi pot haver des de Ribes de Freser fins allà?

Algú altre?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 22/11/2007 20:38

De ribes a Pardines hi ha 7 km.
josep_serre ha escrit:Si som 22 persones segons m'ha semblat comptar, caldrien 5 cotxes i és segur que el portaran:

FGC, Orique, trenscat i jo mateix, en cal 1 més si no es vol doblar viatges.

De tota manera l'usuari FGC ja ha dit que no té problemes amb doblar el viatge, i jo tampoc tinc problema.

Possiblement el lloc per dinar no sigui el que hagués triat jo, però si s'ha triat aquestl lloc suposo que deu ser perquè s'ha considerat la millor opció, realment desconec el lloc, i crec que ens ho passarem bé, quant de temps de desplaçament hi pot haver des de Ribes de Freser fins allà?

Algú altre?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 22/11/2007 20:41




Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 22/11/2007 22:55

Jo pujaré amb el tren de les 7. Més que res pels seients, que son tous i per veure si toca alguna 440 sense reformar. Si arrivés molt dora a Ribes, em baixaria a alguna estació inermitja a esperar el Ribes de les 8:00.

Salut,



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 23/11/2007 10:20

Jordi, els seients del tren de les 8 no seran tous? O poden ser-ho o no? És a dir, és segur que el material del tren de les 7 portarà seients tous, i que el de les 8 no els portarà? O pot passar qualsevol cosa?

Ho pregunto perquè fa molt de temps que no agafo "el tren de Puigcerdà". Només el veig passar, de vegades, quan surto/entro de Barcelona per la C33 o la C58.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

davida
N9
N9
Entrades: 1797
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 23/11/2007 10:36

El tren de les 8 es normalment 447 que fa el trajecte l'Hospitalet- Ribes parant a totes les estacions i baixadors incús a Santa Perpetua.
Mentres que el tren de les 7 va fins La Tor de Querol, i per tant, a menys que fagin canvi de tren a Ribes, no seria la 1era vegada, te que ferse en 440 de 2 cotxes. I totes les 440 de cotxes tenen seients tous.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 23/11/2007 11:10

No hi ha cap tren directe des de Barcelona fins La Tor. He mirat als horaris i n'hi ha un que surt de Ribes a les 9:17 i que sí que hi va. El següent és a les 11:37. El que surt de Barcelona a les 7 arriba a Ribes minuts abans que el de la Tor surti de Ribes, així que deuen fer canvi a Ribes.

Jo és que estic dubtant en si agafar el de les 7 o el de les 8.



davida
N9
N9
Entrades: 1797
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 23/11/2007 19:51

Lamentablament el que tenia que ser el viatger mes jove, el Miquel Adrover de 9 mesos, no podra assistir. Porta uns dies una refredat i els seus pares hem decidit que es millor que no hi vagi.
Jo si que no hi faltaré.
Fins demà.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 23/11/2007 20:18

Sembla que de moment en U-Bahn, en Fran-Ikarus i jo quedem a Sant Andreu Arenal per agafar el de les 8:10, no? Algú més s'apunta? Jo estaré per allà cap a les 7:55.


Si algú que l'agafi allà va amb el de les 7 m'apunto, sinó doncs al de les 8, que potser tant d'hora ni les taquilles estan obertes :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”