CONFIRMACIO viatge Ribes-Queralbs

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1797
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 23/11/2007 20:33

aim ha escrit:Sembla que de moment en U-Bahn, en Fran-Ikarus i jo quedem a Sant Andreu Arenal per agafar el de les 8:10, no? Algú més s'apunta? Jo estaré per allà cap a les 7:55.
Si algú que l'agafi allà va amb el de les 7 m'apunto, sinó doncs al de les 8, que potser tant d'hora ni les taquilles estan obertes :D
Jo pujaré al mateix tren pero Santa Perpetua a les 8:22.
Quedem al primer vagó?



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 23/11/2007 20:45

davida ha escrit: Jo pujaré al mateix tren pero Santa Perpetua a les 8:22.
Quedem al primer vagó?
D'acord. :ok



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 23/11/2007 21:12

Val, al primer vagó (pensava que els aficionats no deien "vagó", però com que veig que sí, també ho dic jo, hale!) :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 23/11/2007 21:22

Estic convençut que pot ser interessant viatjar en un cotxe de mercaderies.
Fran-Ikarus ha escrit:Val, al primer vagó (pensava que els aficionats no deien "vagó", però com que veig que sí, també ho dic jo, hale!) :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 23/11/2007 21:57

Extret del DIEC:
DIEC ha escrit: vagó

1 m. [LC] [TRG] [OP] Vehicle de quatre o vuit rodes dels ferrocarrils, per al transport de viatgers o de mercaderies i equipatges. Afegir un vagó a un tren. Un vagó de segona.

cotxe

2 m. [TRG] [OP] Vagó de passatgers.
Sembla que ambdues són correctes.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 23/11/2007 22:42

En Jordilar i jo pujarem amb el La Tor que surt a les 07h de Sants.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 24/11/2007 7:20

Doncs jo marxo ara (òbviament per agafar el tren de les 8:10) :)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 24/11/2007 14:30

Al final avui no m'he trobat gens bé quan m'he llevat i no he pogut anar al viatge. La veritat és que m'ha fet molt ràbia perquè en tenia moltes ganes... En fi, a veure què tal els haurà anat. Al cap i a la fi es pot dir que he finançat una part de la trobada sense haver-ne pogut gaudir. Vull un descompte al proper viatge! :P



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dissabte 24/11/2007 17:34

Les primeres fotos ja han sortit del forn. Us en deixo una perque disfruteu...
Fitxers adjunts
bbb.jpg
Acabant el viatge...
bbb.jpg (108.74 KiB) Visualitzat 2881 cops



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 24/11/2007 18:43

Trenscat ha escrit:Al final avui no m'he trobat gens bé quan m'he llevat i no he pogut anar al viatge
Doncs jo, des del viatge de tornada, que tampoc no em trobo gaire bé :?

No sé si és que m'hauran fet mal les tres galetes de xocolata que he berenat, o ha estat el fet de passar gairebé 5 hores en dues 447 :(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 24/11/2007 18:56

Fran-Ikarus ha escrit: No sé si és que m'hauran fet mal les tres galetes de xocolata que he berenat, o ha estat el fet de passar gairebé 5 hores en dues 447 :(
En decanto per la segona opció :D

Les meves fotos també han sortit del forn (un total de 104 unitats). Més tard en poso algunes.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 24/11/2007 19:28

El tindreu. Això sí, hem d'empenyer FGC a que ens autoritzi a fer l'últim viatge pel vell traçat.
Trenscat ha escrit:Al final avui no m'he trobat gens bé quan m'he llevat i no he pogut anar al viatge. La veritat és que m'ha fet molt ràbia perquè en tenia moltes ganes... En fi, a veure què tal els haurà anat. Al cap i a la fi es pot dir que he finançat una part de la trobada sense haver-ne pogut gaudir. Vull un descompte al proper viatge! :P


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 24/11/2007 19:46

A veure si el podem fer aquest viatge per l'antic traçat. Lo del descompte és conya, la veritat és que el que m'ha fet ràbia no ha estat "perdre" els diners sinó no haver-hi pogut anar :(

Però els qui hi heu estat, vinga fotos i explicacions :D



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 24/11/2007 19:53

liniadelRipollés ha escrit:El tindreu. Això sí, hem d'empenyer FGC a que ens autoritzi a fer l'últim viatge pel vell traçat.
Quant temps de vida li queda a l'actual traçat?


Bé, aquí van tres imatges del viatge:

A Ribes Enllaç
Imatge

Maniobres inicials
Imatge

Maniobres a Queralbs
Imatge



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 24/11/2007 21:48

El viatje ha estat molt bé malgrat alguna inicidència tècnica que hi ha hagut però que ha fet més emocionant el trajecte. Devia ser això el Factor Sorpresa. També hem disfrutat veient les maniobres de canvi de sentit de la locomotora tant a Ribes com a Queralbs.

En fi, una experiència que s'ha de repetir anualment. Gracies a LiniadelRipollès per poder disfrutar d'aquests petits grans plaers :D

Salut,



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 24/11/2007 22:48

Doncs sí, la frase "Ha petat" antològica :D

Això és anar al gra, i no mandangues de "Per causes tècniques alienes a l'empresa, el servei de (AQUÍ-VA-SU-MEDIO-DE-TRANSPORTE) resta aturat".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dissabte 24/11/2007 22:57

Això pinta bé. Vinga, no us feu el llonguis i ensenyeu alguna foto més! I expliqueu la història!


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 24/11/2007 23:02

Demà penjo un vídeo amb gran part de les fotos que he fet i uns dels pocs vídeos que he pogut fer (costa molt això de filmar i fer fotos quasi a la vegada).



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 24/11/2007 23:05

I si a sobre has de conduir, ni t'explico :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 25/11/2007 16:30

L'Orique, en Rafel i jo ens hem presentat a Ribes-Vila cap a les 8:45h, fet que ens ha permès veure com han tret la locomotora del dipòsit a través del pont mòbil. El cotxe el van treure divendres i estava estacionat a Vila, topall a topall amb dos K i un frigorífic.

He pogut veure i fotografiar ferroviari amb setrill en mà lubrificant la locomotora, tot just abans de rendir viatge. Són manteniments necessaris que es fan gràcies a liniadelripollés :D :P

Un cop format el tren a Vila s'ha decidit baixar-lo a Enllaç més aviat del previst, atenent a raons d'organització de feina, prèvia consulta a en liniadelripollés, a qui li ha semblat bé la proposta.

Un cop ha arribat a Enllaç, i atès que part dels viatgers no havien arribat encara, he sol.licitat a FGC no fer la maniobra de canvi de posició de locomotora fins que arribessim tots, fet que evidentment ens han respectat.
El tren de la Renfe que portava part dels viatgers arribava tard, per variar.

Un cop repartits els bitllets edmonson del viatge, hem iniciat la maniobra de canvi de posició de la loco i hem partit, no sense abans veure gent nerviosa a Enllaç preguntant si aquest tren anava a Núria.

L'arribada a Ribes-Vila ha estat per a mi una vertadera sorpresa: gent del poble no identificada amb càmera en mà esperant la composició. Hem d'agrair també els clàxons dels cotxes als passos a nivell al nostre pas (fet que em recordà al tren groc però a aquesta banbda de la ratlleta :o ) i les salutacions dels bombers de Ribes al pas pel costat del quarter.

Hem fet parada a Rialb, tant de pujada com de baixada, i hem pogut passar el pas a nivell guardat.

Hem engranat millor la cremallera que amb un automotor.

En la rampa màxima del 15% just abans de Queralbs ens hem quedat sense alimentació elèctrica. Després d'uns moments de desconcert, de frenar el tren, de comprovar visualment que el panto toca catenària i de diverses altres comprovacions, baixar panto i tornar a pujar-lo, hem reprès viatge, arribant a Queralbs.

A Queralbs s'ha fet la maniobra de canvi de locomotora ràpidament, i hem vist com es desfrena manualment un cotxe de viatgers, fet poc habitual de veure en ple 2007.

Ja de baixada, nova parada a Rialb per "motius tècnics fotogràfics externs", passen Vila i arribem a Enllaç on ens acomiadem de l'equip de ferroviaris que immediatament surten en buit cap a Vila per canviar de composició i anar a recollir els treballadors de Núria amb un automotor.

Veiem un bus sustitutori d'FGC per fer el servei a Queralbs i realment podem dir que la nostra composició, en avançar pactadament el seu horari, ha ocupat el solc de circulació d'un automotor de baixada almenys, per la qual cosa aquest s'ha fet en bus. :o

Pel dinar hem anat a Pardines en cotxes, alguns més històrics ;) que d'altres, on crec que hem quedat ben servits.

Acabat el dinar, cadascú ha fet el que ha cregut i ens hem anat acomiadant segons interessos o preferències.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”