Tren Groc d'estiu

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 09/07/2007 10:08

liniadelRipollés ha escrit:Depenent del dia, ja es veurà que puc fer.

Prefereixo el 28 de juliol, però no puc assegurar hores d'ara anar.
JJo també, ...... però no puc assegurar hores d'ara. :D :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 09/07/2007 10:09

liniadelRipollés ha escrit:Depenent del dia, ja es veurà que puc fer.

Prefereixo el 28 de juliol, però no puc assegurar hores d'ara anar.
JJo també, ...... però no puc assegurar hores d'ara. :D :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 09/07/2007 15:36

A mi m'agradaria apuntar-m'hi però estic pendent d'una possible sortida justament pel cap de setmana del 28 a Caldea i... :roll:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 09/07/2007 15:57

Aquest és el sarau oficial "on no estarà permesa l'entrada de persones alienes a l'empresa" m'han dit.

Atès que sóc client d'FGC, no sóc persona aliena.

El sarau paraoficial vindrà després, potser el 28.
Pere ha escrit:Finalment el dia escollit serà el 28 donat que el 21 hi ha el sarau d'FGC.

Veure fil : http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=6188


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 09/07/2007 17:00

Finalment crec que no podré anar-hi per problemes econòmics. Ara tindré que pagar part de la reparació d'una de les càmeres de fotos i quedaré escurat, així que molt probablement el dia 28 estaré a 0. En el cas que canvii la cosa ja us ho diria.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 09/07/2007 20:14

Així doncs, queda clar que la data és el 28, no?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 09/07/2007 21:45

Sí, ja que a la majoria dels usuaris és el dia que ve bé, i el 21 hi ha el sarau d'FGC.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 09/07/2007 22:01

:ok

La llista...

Codi: Selecciona’ls tots

Usuari                 Vindrà
====================================================================
Pere                   sí
U-Bahn                 dubtós
Trenscat               dubtós
liniadelRipollés       dubtós
aim                    probablement no
orique                 sí
Jordilar               sí?
UT596001               sí
abegot                 dubtós



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 09/07/2007 23:23

Codi: Selecciona’ls tots

Usuari                 Vindrà
====================================================================
Pere                   sí
U-Bahn                 dubtós
Trenscat               dubtós
liniadelRipollés       dubtós
aim                    probablement no
orique                 sí
Jordilar               sí
UT596001               sí
abegot                 dubtós



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 09/07/2007 23:26

Codi: Selecciona’ls tots

Usuari                 Vindrà
====================================================================
Pere                   sí
U-Bahn                 dubtós
Trenscat               dubtós
liniadelRipollés       dubtós
aim                    probablement no
orique                 sí
Jordilar               sí
UT596001               sí
abegot                 dubtós
josep_serre            sí



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 10/07/2007 13:48

Jo no vinc, pero no obstant com alguns sabeu conec aquella zona molt be, us recomano que u feu al rebes, mes que res el Tren Groc sempre va amb retard, si arribeu tard a la Tour de Carol, el tren de Barcelona no sespera a que arribi el Tren Groc, en canvi si el cas es a linreves, que arriveu tard a Vilafranche de Conflent el tren de Perpinyà si que sespera, i en cas de que no sesperes, al cap d'una hora en teniu un altre, i un cop a Perpinyà teniu bastants trens que baixen avall.
Tambe dirvus que si u feu a linreves eu de agafar el primer tren que puja cap a La Tour de Carol, allà us eureu desperar un ratet, pero tindreu temps de fer fotus i tal, a mes si u fesiu tal i com a proposat el Pere el tren que agafarieu, es el que el fa l'estadler, que molts cops acaba a Font Romeu i allà trasllat a autobus.

L'Estatdler fa sempre el mateix servei, i es aquet que voleu agafar.

Per aquestes raons us recomano que u feu a l'inrebes, penseu que tinc molt estudiada les circulacions del Tren Groc, els muiments i tot, alguns sabeu que jo soc d'Osseja, Que i te estació el Tren Groc, i tinc familia que son empleats del Tren Groc, desde Maquinista a Revisors i Mecanics, i em conec la linia i la politica que fan servir molt i molt be!

Espero que els meus consells us facin servei!

Salut i peles!!!!!

PD: Per cert el dia 28 hi ha excursió amb Monotral a algun lloc de Vilanova i la Geltrú, falta cunfirmació encara :x



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 10/07/2007 23:35

Serie-1000-metro ha escrit:Jo no vinc, pero no obstant com alguns sabeu conec aquella zona molt be, us recomano que u feu al rebes, mes que res el Tren Groc sempre va amb retard, si arribeu tard a la Tour de Carol, el tren de Barcelona no sespera a que arribi el Tren Groc, en canvi si el cas es a linreves, que arriveu tard a Vilafranche de Conflent el tren de Perpinyà si que sespera, i en cas de que no sesperes, al cap d'una hora en teniu un altre, i un cop a Perpinyà teniu bastants trens que baixen avall.
Tambe dirvus que si u feu a linreves eu de agafar el primer tren que puja cap a La Tour de Carol, allà us eureu desperar un ratet, pero tindreu temps de fer fotus i tal, a mes si u fesiu tal i com a proposat el Pere el tren que agafarieu, es el que el fa l'estadler, que molts cops acaba a Font Romeu i allà trasllat a autobus.

L'Estatdler fa sempre el mateix servei, i es aquet que voleu agafar.

Per aquestes raons us recomano que u feu a l'inrebes, penseu que tinc molt estudiada les circulacions del Tren Groc, els muiments i tot, alguns sabeu que jo soc d'Osseja, Que i te estació el Tren Groc, i tinc familia que son empleats del Tren Groc, desde Maquinista a Revisors i Mecanics, i em conec la linia i la politica que fan servir molt i molt be!

Espero que els meus consells us facin servei!

Salut i peles!!!!!

PD: Per cert el dia 28 hi ha excursió amb Monotral a algun lloc de Vilanova i la Geltrú, falta cunfirmació encara :x
Aviam tal i com tu ho dius he mirat aquests horaris

RODALIES internacional l'Hospitalet de Llobregat-la Tor de Querol
07:00 BCN-Sants > 10:32 la Tor de Querol

A les 10:20 surt un tren groc que és impossible d'agafar amb el transbordament per carretera pel mig.

TER o Tren Groc
12:10 la Tor de Querol > 15:22 Vilafranca del Conflent.

TER Vilafranca del Conflent-Perpinyà
17:02 Vilafranca del Conflent > 17:57 Perpinyà

A partir d'aquí tenim dues opcions :

Catalan Talgo amb reserva obligatòria
18:31 Perpinyà - 21:45 Barcelona Estació de França

TER Perpinyà-Portbou
19:14 Perpinyà > 20:07 Portbou

ATENCIÓ Enllaç internacional només de 20 minuts.
REGIONAL

20:30 Portbou 22:46 Barcelona Sants.

Discrepàncies :
El tren groc que agafariem en sentit invers només té la duració del trajecte de 3 hores mentre que el de la meva proposta 6, el que implica que hi hauria transbordament per carretera en algun punt. ;)
Tampoc em fa gens de gràcia els enllaços que hi han a Portbou, ni el Talgo III , que seria un jaleo de mil dimonis reservar plaça per tots.
En cambi a la Tor de Querol tenim un enllaç internacional de 2 hores.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/07/2007 0:37

A mi em sap greu, però, a banda de que ja tinc ocupats el 21 i el 28, m'agrad molt França i llavors no em fa el pes gastar-me 43 € per anar-hi i no posar-hi pràcticament el peu 2 hores seguides... :x

Si algun cop organitzeu una cosa d'aquestes, pernoctant, i possibilitant la visita una mica "digna" a alguna localitat, m'ho pensaré ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 11/07/2007 0:44

Fran-Ikarus ha escrit:Si algun cop organitzeu una cosa d'aquestes, pernoctant, i possibilitant la visita una mica "digna" a alguna localitat, m'ho pensaré ;)
Doncs per la meva part ja t'ho podries començar a pensar :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/07/2007 0:48

Algun dia -parell de dies, evidentment- entre el 20 i el 26 d'agost?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 11/07/2007 0:53

L'agost perfecte.
El que proposo fer, per exemple, és anar pel voltant de la línia del tren groc fent un safari fotogràfic sobretot pels espectaculars ponts que té, i visitant les poblacions del voltant.
Ah, evidentment, tant l'anada com la tornada, per carretera convecional, d'autopistes el mínim possible.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3174
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 11/07/2007 11:11

Pere ha escrit: [...]
RODALIES internacional l'Hospitalet de Llobregat-la Tor de Querol
07:00 BCN-Sants > 10:32 la Tor de Querol

A les 10:20 surt un tren groc que és impossible d'agafar amb el transbordament per carretera pel mig.
[...]
Hi ha una opció més arriscada si renfe va més o menys puntual per a poder agafar el tren groc de les 10:20 de La Tor, sobretot si sou poques persones.

Baixar a Puigcerdà (10:26) i agafar un taxi per pujar al tren groc a l'estació de La Guingueta d'Ix (Bourg-Madame) que passa a les 10:35. Hi ha 9 minuts per a fer 2'5 Kms.

Salut !!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 11/07/2007 12:16

A veure, que aquí hi ha molta cosa barrejada.

En primer lloc, el primer regional Barcelona - Cervera és diari a l'estiu, mentre que a l'hivern no circula els diumenges. Passa que amb els nous horaris és semidirecte entre Girona i Cervera els dissabtes (abans ho era sempre). Certament és enredat mirar els nous horaris impresos de la línia de Girona...

A la web dels TER de la SNCF no apareixen els horaris entre Perpinyà i Vilafranca en PDF, però entre Vilafranca i la Tor de Querol tenim trajecte íntegre en Tren Groc. Com ja s'ha dit, estem en plena temporada turística, per tant espereu una ocupació respectable del tren.

Fer la volta en sentit la Tor - Perpinyà no em fa gaire gràcia perquè l'enllaç França - Espanya és de només 20 minuts, a més que el tren a l'estiu és un Corail que ve d'Estrasburg... Sempre ens podrien proposar pujar al Catalan fins a Portbou, però jo no me la jugaria. Pagar-lo fins a Barcelona és un robatori, i potser avui ja ens costi trobar places.

L'enllaç de la Tor de dues hores si es torna pel transpirinenc el trobo més que segur (si no hi hagués el tall de carretera, arribaríem a temps pel tren anterior que sortiria més tard de la Tor). Per cert, tampoc me'n refiaria gaire de pujar a la Guingueta d'Ix (Bourg Madame) amb taxi perquè l'horari de pujada estarà subjecte al transbord per carretera entre Ripoll i Ribes.

En resum, jo recomanaria el pla inicial d'en Pere.

P.S: A veure si tenim sort i enganxem això entre Perpinyà i Vilafranca...

Imatge

P.S.2: Difícilment podré venir aquest any :(



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/07/2007 23:21

wefer ha escrit:L'agost perfecte.
El que proposo fer, per exemple, és anar pel voltant de la línia del tren groc fent un safari fotogràfic sobretot pels espectaculars ponts que té, i visitant les poblacions del voltant.
Ah, evidentment, tant l'anada com la tornada, per carretera convecional, d'autopistes el mínim possible.
Parlem-ne (en un altre tema, o per MSN, o com sigui)

És la meva última interferència en el tema oficial dels-que-fan-la-marathon-del-tren-groc-en-un-sol-dia :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 11/07/2007 23:38

Que bonic l'AGC!! :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”