Ningú adormit!

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Ningú adormit!

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 10/09/2005 21:52

Apareix pel túnel de la línia 5 una cosa estranya amb llums diferents als del 1000 i que no fa soroll :D , intueixo que em toca estrenar un 5000 a la gran hora de les 6,40 del matí. Habitualment, la gent a aquesta hora o viatja adormida, emprenyada o amb la cara desencaixada. Doncs no, gràcies al 5000 tothom darrera la mampara a veure què fa el maquinista... tothom és expert en conducció de trens i en senyalització...i per això :) tothom va darrere del cristall...

Una bona atracció de fira. Veurem què passa quan tot siguin 5000 excepte un únic comboi 1000: enyorarem la música celestial que durant tants anys hem patit? ;)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 31/05/2007 23:38

liniadelRipollés ha escrit:Una bona atracció de fira. Veurem què passa quan tot siguin 5000 excepte un únic comboi 1000: enyorarem la música celestial que durant tants anys hem patit? ;)
Vist el que està passant, què vols que et digui, ara que sembla que ja no queda ni aquest últim... :bua


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 01/06/2007 18:48

La gent ja passa bastant d'anar mirant darrere la màmpara tot i que sempre quedem alguns frikis que intentem veure alguna cosa a través d'aquell vidre tan fosc! :victoria



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/06/2007 23:48

El que més m'agrada és veure com l'agulla del velocímetre s'acosta al límit superior entre Fontana i Diagonal. Però res com amb l'únic (em sembla) 5000 que duu mampara totalment transparent.

8-)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 02/06/2007 10:18

L'últim cop que vaig veure un tren 5000 amb mampara transparent va ser a la L-5 i nomes era un cotxe. A hores d'ara ja no en queda cap, als 9000 també els començen a tapar amb una mampara "més bruta".
Quan els 5000 de la L-3 anaven MANUAL en el tram Fontana-Diagonal,el tren va arribar als 83 Km/h. A l'ordenador del tren posava:"Superada la velocidad comercial en linia",aguna cosa així i va ser fa un any aproximadament.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 02/06/2007 21:07

Si fiques l'ull entre les portes de la mampara del 9000 encara es pot veure algo... (si, és bastant friki però ho he fet, i acabes amb una mica de mal d'ulls :D)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”