Visita a cotxeres tramvia

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Re: Visita a cotxeres tramvia

Entrada Autor: mikado » Dissabte 17/04/2010 21:21

Incloc algunes fotos més.

Imatge
PCC TRAMBESOS

Imatge
Platja de vies desde l'edifici de cotxeres

Imatge
Torn de rodes

Imatge
Elevadors hidràulics

Imatge
Naus de cotxeres

Imatge
Senyals de sortida

Imatge
Cabina de TRAM



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 17/04/2010 21:41

Només afegir que hem estat ben bé un parell d'hores entre la visita a les instal·lacions i el powerpoint i les múltiples preguntes que s'han anat fent durant tota l'estona. També comentar que tot ha estat molt ben explicat :ok


Instagram: Ferrocarril | Aviació

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dissabte 17/04/2010 22:13

Totalment d'acord, a mi tambe m'ha agradat molt la visita. Nomes una critica constructuva, potser ens han intentat vendre un pel massa la idea de la diagonal, que dona lloc a molta controversia (com ja s'ha comprovat en el devat que hem tingut). Per cert m'ha agradat aixo que aquest Francesc del TRAM no sigui res mes que un "infiltrat" (si em permeteu l'expresió, ara que tambe esta be que les empreses ens escoltin :ok ).
I metring, si no et sap greu la proxima vegada fes-me alguna foto on surti be, perque en totes he quedat malament :P


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 18/04/2010 1:01

Poc més a afegir, a part de la foto de grup:
Fitxers adjunts
2010-visita-trambesos.jpg
Visita FTC Trambesòs 2010
2010-visita-trambesos.jpg (92 KiB) Visualitzat 3879 cops



escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Diumenge 18/04/2010 11:38

Ei!!! el primer de l'esquerra soc jo.

Una visita interessant, encar que podrien haver ensenyat una mica més l'interior del taller i "vendre" menys el tram de la Diagonal. Però ha valgut la pena.
I molt de gust de conèixer a la gent d'aquest fòrum!! :ok

Algunes de les meves fotos:

Imatge

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 20/04/2010 8:42

Jo també crec que la visita ha estat molt bé, tot ben explicat i interessant. També m'ha sorprès que tinguem algú del TRAM al Fòrum que ens escolti.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 20/04/2010 21:19

Trenscat ha escrit:Jo també crec que la visita ha estat molt bé, tot ben explicat i interessant. També m'ha sorprès que tinguem algú del TRAM al Fòrum que ens escolti.
Ara només caldria saber si Francesc del TRAM és de l'àrea tècnica o de marqueting.

Personalment m'ha agradat molt la visita, tot i les reduïdes dimensions en comparació amb les de TRAMBAIX de les cotxeres de TRAMBESOS. La "raqueta" que dona accés a la platja de vies de les cotxeres de TRAMBAIX és espectacular i les naus de reparació inmenses.

Imatge
mikado l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 22/04/2010 15:58, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 22/04/2010 15:52

http://blog.trambcn.com/


dimecres, 21 / abril / 2010 Escrit per TRAM

SEGUEIXEN LES VISITES AL TRAM

Fa poc dies varem tenir el plaer de rebre la visita de membres del SECOT. Una Associació sense ànim de lucre, formada per ex-Directius sèniors que de forma voluntària i altruista ofereixen la seva experiència i coneixements a iniciatives empresarials. Podeu tenir més informació a http://www.secotbcn.net.

Va ser una jornada molt agraïda per l’alt interés i participació dels assistents. Us deixem un video resum de la visita i l’opinió del Sr.Manel Mir, Secretari de l’associació, sobre les sensacions viscudes.


També hem rebut la visita d’altres entitats com el Fòrum del Transport Català, http://www.transport.cat, o el Gremi d’Hotelers de Barcelona qui a través de la seva web http://experiencias.barcelonahotels.es/ aporta l’experiència de què pot viure qualsevol persona que visiti Barcelona.

:plas :plas :plas



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 22/04/2010 18:43

I parlen de la nostra visita i tot??? Carai, amb entitats així dona gust tractar!!



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”