Visita a Sagrera L9?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Visita a Sagrera L9?

Entrada Autor: Pere » Dimarts 25/05/2010 16:55

liniadelRipollés ha escrit:Amb permís de TMB, el proper 29 de maig tinc ganes d'estrenar Volpelleres FGC.
Evidentment, jo faré les dues coses.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 26/05/2010 0:41

Servidor li va bé d'anar el proper dia 29 de Maig.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/05/2010 18:19

Actualitzant llista:

metring
wefer
bitxofo
josep_serre
aim
Pere
ElDesi1994
Miquel
Trenscat
Albertes
Tintin
Acompanyant Tintin
UT596001
José Mora
BCN2008
Acompanyant BCN2008
Trytasa
Alemany
Acompanyant 1 metring
Acompanyant 2 metring

Tot ple!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 26/05/2010 19:20

Jo al final segurament si que podré, ja que al final el 29 m'ha quedat lliure.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/05/2010 19:28

Si us plau, d'ara en endavant digueu només els qui no podeu venir, per si quedés plaça lliure i algú la pogués ocupar. Gràcies.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 27/05/2010 16:19

Jo a hores d'ara no tinc clar de si podré venir, sobretot si no és possible fer fotos. Si hi ha algú que vulgui ocupar la meva plaça li cedeixo ;)



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dijous 27/05/2010 19:20

Trenscat ha escrit:Jo a hores d'ara no tinc clar de si podré venir, sobretot si no és possible fer fotos. Si hi ha algú que vulgui ocupar la meva plaça li cedeixo ;)
"podré" o "voldré" ???? jejejeje...


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Alemany » Divendres 28/05/2010 15:51

Dues places més disponibles a discreció. Trytasa-Baldaquino i un servidor no podrem venir per diligències inel·ludibles :cop :martell1


Què és alló??

Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Divendres 28/05/2010 16:15

Alemany ha escrit:Dues places més disponibles a discreció. Trytasa-Baldaquino i un servidor no podrem venir per diligències inel·ludibles :cop :martell1
Ho confirmo. Lamento tant les possibles molèsties causades com el fet de no poder anar-hi.... :emprenyat :emprenyat :emprenyat


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 28/05/2010 20:40

A quina de les boques s'ha d'anar? Que no és que estiguin a prop entre elles...


Instagram: Ferrocarril | Aviació

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 28/05/2010 20:47

aim ha escrit:A quina de les boques s'ha d'anar? Que no és que estiguin a prop entre elles...
És al vestíbul de Felip II, un cop pasades les barreres tarifàries.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Divendres 28/05/2010 22:28

Concretament a on és, perquè m'has perdut una mica dient lo de Felip II ?



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 28/05/2010 23:11

És el vestíbul marcat a la imatge, el que es troba al final de tot de l'andana de la L5, mirant cap a Cornellà Centre. És el vestíbul contrari al vestíbul d'enllaç amb la L1. L'accés des del carrer es troba a la cruïlla entre els carrers de Felip II, Sant Antoni Maria Claret i l'avinguda Meridiana.
Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 29/05/2010 16:47

Avui ha estat la visita a Sagrera. Ha començat una mica més tard, per una avaria elèctrica, però només uns minuts. Al vestíbul de dalt, ha començat el joc de llums i música que es sol fer en aquestes visites. Per baixar els 38 (excessius, per estar l'estació en un carrer ample com és Felip II) metres que hi ha fins a l'andana direcció Fondo, hi havien 2 ascensors i...6 escales mecàniques per cada sentit!!! Sobre la gran velocitat d'aquestes, trobo que pot arribar a ser perillós per a gent gran i amb croses. Els acabats són en acer inoxidable, una mica "neverosos", i a l'andana aquest cop hem trobat un tren aturat!

No puc fer més que donar un toc d'alerta a aquells que es trobaven a la llista i no han assistit sense avisar que no vindrien. Per consideració amb la resta dels usuaris del fòrum, hauria estat un detall avisar amb una mica d'antel·lació, ja que les places buides les haurien pogut ocupar altra gent i tampoc haguéssim tingut que esperar-los per començar la visita :nono .



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 29/05/2010 17:01

Nomes afegir que el guia no ens ha sapigut respondre coses tan simples com per quina andana sortiran els trens amb viatgers, o en quin cantó de l'estació ens trobavem.
Ah, i més d'allò de: laliniademetromesllargadeuropa.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 29/05/2010 17:08

També comentar que com a cosa "extra" a les altres visites, en aquesta hem vist les escales d'emergència.

Per cert, és curiós que el "veí" (el que mai troba pis al seu gust i va mudant-se de barri xD) es queixi de que tarda molt en arribar al centre o a la universitat, però que gràcies a la L9 ara podrà anar-hi en un pim-pam. Serà que al barri no hi ha la L1 i la L5 des de fa anys.... :x Aquest vídeo encara tenia sentit a Santa Coloma, però ara ja seria hora d'anar-lo canviant (així l'home també descansarà una mica, que amb tantes mudances acabarà boig)


Instagram: Ferrocarril | Aviació

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 29/05/2010 17:56

aim ha escrit:També comentar que com a cosa "extra" a les altres visites, en aquesta hem vist les escales d'emergència.

Per cert, és curiós que el "veí" (el que mai troba pis al seu gust i va mudant-se de barri xD) es queixi de que tarda molt en arribar al centre o a la universitat, però que gràcies a la L9 ara podrà anar-hi en un pim-pam. Serà que al barri no hi ha la L1 i la L5 des de fa anys.... :x Aquest vídeo encara tenia sentit a Santa Coloma, però ara ja seria hora d'anar-lo canviant (així l'home també descansarà una mica, que amb tantes mudances acabarà boig)
Ara ho tindrà millor per anar a la platja o veure jugar a la penya a Badalona.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 29/05/2010 18:02

El guia encara diu que la tuneladora fa 26 metres de diàmetre?



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 29/05/2010 18:04

Recomano als de Sant Feliu, que si volen metro, lloguin un pis a aquest noi. En qüestió de dies estarà fet.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 01/06/2010 11:34

Ei, us imagineu el proper cop que facin visites guiades (no sé a on tocarà), que quan surti el vídeo del veí que sempre diu el mateix, surti el Jimmy Jump enmig? Com a mínim, en aquest cas, seria diferent!! :twisted:



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”