Trobada sala màquines Aeri de Montserrat

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Trobada sala màquines Aeri de Montserrat

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 20/07/2010 16:44

En Marc és el següent de la llista. Hauria de confirmar la seva assistència abans de les 22h.
Trenscat ha escrit:Finalment no crec que pugui venir. Si algú vol anar-hi en el meu lloc li cedeixo la plaça.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 20/07/2010 19:52

Hores d'ara assistim:

liniadelripollés
Pere
Megapauer
wefer

Falta confirmar:


Marc


En llista d'espera:

abegot


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 20/07/2010 20:50

A falta de fer una trucada per anular la meva classe practica a l'autoescola dema (hi ha preferencies) ja us ho confirmo. Nomes una pregunta quan temps durara aproximadament la visita, ja que despres haig de tornar fins a vic en tren i voldria planificar una mica a quina hora arribaria a casa. Per cert com hi anireu la resta, ja que si hi aneu amb tren, ens podriem trobar a pl.Espanya.


De nou al FTC

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 20/07/2010 21:20

Has d'arribar com a molt tard amb el tren Martorell-Manresa FGC que arriba a Montserrat Aeri a les 17:20

La visita durarà poc, atès que l'aeri tanca portes a les 19:00h i hi haurem de baixar abans. Serà visita breu però intensa, probablement ens la farà el que és encarregat de la instal.lació de fa molts anys.

Torno a ressaltar que no esperarem ningú que a les 17:30 no estigui davant la taquilla de l'estació INFERIOR de l'Aeri.
marc ha escrit:A falta de fer una trucada per anular la meva classe practica a l'autoescola dema (hi ha preferencies) ja us ho confirmo. Nomes una pregunta quan temps durara aproximadament la visita, ja que despres haig de tornar fins a vic en tren i voldria planificar una mica a quina hora arribaria a casa. Per cert com hi anireu la resta, ja que si hi aneu amb tren, ens podriem trobar a pl.Espanya.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 20/07/2010 21:52

Pel que sembla, el tren que arriba a les 17:20 no ve de Barcelona, sinó de Martorell. Com a mínim això és el que diu el cercador d'horaris de FGC, que tampoc és que funcioni massa bé.
Per tant, entenc que per arribar-hi des de Pl. Espanya cal fer:

Pl- Espanya -> Martorell enllaç
S8...... 16:07 --> 16:57

Martorell enllaç -> Aeri Montserrat
R5...... 17:03 --> 17:20



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 20/07/2010 23:03

com be diu el wefer caldra fer transbord a Martorell, ara segons els horaris (que m'he descarregat en pdf) l'S4 surt de Pl.Espanya a les 15:56, corregiu-me si m'equivoco. Per cert qui hi anira en tren?


De nou al FTC

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 21/07/2010 0:03

Si l'abegot pot anar-hi, li ceideixo el meu lloc. M'havien d'arribar uns companys durant el matí i ho faran durant la tarda i no puc deixar les claus de casa a ningú. Per tant... quasi millor si ell hi pot anar, que hi vagi, no sigui que finalment quedi la meva plaça inútil.

Gràcies de totes maneres.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 21/07/2010 22:01

Ha estat una visita profitosa i ben curiosa. Moltes gràcies a FAMSA per deixar-nos-la fer.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 21/07/2010 23:19

El mateix dic, una visita molt interessant, tant a l'estació superior, com a la inferior. I evidentment també a la cabina



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 22/07/2010 15:56

M'hagués agradat utilitzar la manivela i no tant la "corda"---- :riure
wefer ha escrit:El mateix dic, una visita molt interessant, tant a l'estació superior, com a la inferior. I evidentment també a la cabina


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dijous 22/07/2010 17:17

Jo no se pas que prefereixo si baixar amb la corda o quedar-me penjat a dalt... Ara la visita un 10, tot el personal molt amable i la conservació de les instal·lacions excelents despres de 80 anys de servei.
No se si es desviar-se molt de tema, pero avui he recordat que montserrat tenia un altre aeri (que si no recordo malament quan jo era petit encara funcionava) algu en sap alguna cosa mes de l'aeri de sant jeroni?


De nou al FTC

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 22/07/2010 17:29

Fa anys vam fer una trobada a l'estació superior de l'Aeri de Sant Jeroni (o del Moro), malauradament ja reconvertida en repetidor, si bé encara conserva part de les politges de l'antiga maquinària. Una de les cabines està al Clot del Moro. Part del cablejat estava a terra entre esbarzers, després dels aiguats famosos que van colgar el monestir crec que va baixar tot muntanya avall (allò va ser brutal)

Vaig tenir el plaer de parlar telefònicament amb els últims empleats al seu servei, malauradament no conservaven res amb entitat d'aquell Aeri.

Hi havia uns autobusos que connectaven el monestir amb l'estació inferior. Relacionat amb l'aeri hi havia el Restaurant a pocs metres del cim de Sant Jeroni, fa uns anys van ser enderrocades les instal.lacions, tot i que encara queden restes com l'aljub ple d'aigua i els arbres de l'entrada principal.

És tradició per Nadal muntar un minipessebre en aquest cim i antigament també al traçat del cremallera abans del túnel dels Apòstols, jo de fet els firmava sempre en els llibres de visita.


marc ha escrit:Jo no se pas que prefereixo si baixar amb la corda o quedar-me penjat a dalt... Ara la visita un 10, tot el personal molt amable i la conservació de les instal·lacions excelents despres de 80 anys de servei.
No se si es desviar-se molt de tema, pero avui he recordat que montserrat tenia un altre aeri (que si no recordo malament quan jo era petit encara funcionava) algu en sap alguna cosa mes de l'aeri de sant jeroni?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”