Visita al Tramvia de Gratallops (Tarragona)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Visita al Tramvia de Gratallops (Tarragona)

Entrada Autor: metring » Dimecres 07/07/2010 23:19

De l'AAFCB:

Visita al Tramvia de Gratallops (Tarragona)

Día 24 de Julio de 2010 (Sábado)

Para despedir este primer semestre en el que solo ha habido dos actividades realizadas con el Bus-16, hemos decidido realizar otra visita de las que podríamos denominar de tipo largo, que nos ocupará prácticamente todo el día, incluida una comida de tipo campestre e informal.
La propuesta para esta ocasión y como ya va siendo habitual es la de aprovechar todo el dia (ahora que son bien largos de luz) y por tanto tocará comer en el viaje pero haciendo una comida de tipo campestre.

PROGRAMA
08,00.- Reunión de los viajeros en el vestibulo de Pl.Cataluña de FGC (lado Vergara).
08,10.- Salida en tren convencional hacia la Universidad Autónoma (de Bellaterra).
08,45.- Llegada a la UAB y transbordo al Autobús Històrico.
08,50.- Salida de la UAB directamente hacia Vilafranca del Penedès por autopista (AP-7).
09,30.- Llegada a Vilafranca y breve parada "tecnica" de 15 minutos en sus alrrededores.
09,45.- Salida en dirección a Tarragona por la carretera N-340. Al llegar a Altafulla haremos otra
nueva breve parada técnica.
10,45.- Salida por carretera N-340 hacia Tarragona y a continuación enlazaremos con la N-420
hacia Reus. Llegando a Reus haremos una nueva parada de 15 minutos.
11,30.- Salida en dirección Falset por la carretera N-420 en donde enlazaremos con la carretera
comarcal T-710 para llegar a Gratallops.
12,15.- Llegada a Gratallops y visita al Tranvia y al Museo.
Para desplazarnos utilizaremos como
siempre nuestro vehículo histórico,
Pegaso 6035A nº 16
14,00.- Comenzaremos el traslado hacia un merendero cercano al pueblo en donde comeremos. La comida consistirá en pollos a l'ast
pendiente de confirmar según cantidad de viajeros y disponibilidad) o embutidos y fiambres con pan con tomate, Agua o/y Vino.
16,00.- Iniciaremos el retorno pausadamente, ya que haremos alguna visita a la zona (pendiente de confirmación de varias empresas).
18,20.- Hora prevista de estar situados en Tarragona, habiendo acabado las visitas. Parada de 15 minutos.
18,35.- Regreso a Barcelona por la carretera N-340 hasta Vilafranca en donde continuaremos por la A-7 hasta Martorell y luego hasta
Bellaterra (como a la ida), con alguna otra parada si el horario y las circunstancias lo permiten.
20,40.- Llegada a la Estación de la Universitat Autónoma (FGC) i salida en el primer tren hacia la plaza Cataluña.
21,15.- (Aproximadamente) Llegada a Pl. Cataluña y fín del viaje.

Es IMPRESCINDIBLE RESERVAR previamente la plaza
adquiriendo el ticket correspondiente en la Secretaría de la AAFCB.
Aportación para los Gastos: 23 euros
(Refrigerio + Comida + Gasoil + Peajes + BilleteTren)
Precio especial para Niños hasta 11 años: _6 euros

Incluye: Billetes tren FGC (ida y vuelta), Traslados en el Bus-16 (histórico).
Pequeño refrigerio en el Bus durante el traslado. La comida que será a base de
pollos a l'ast (pendiente de confirmar según cantidad de viajeros y
disponibilidad) o/y embutidos y fiambres con pan con tomate, agua o/y vino.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dijous 08/07/2010 15:59

El viatje dura més que la visita en sí.

On s'és vist! :nono



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 08/07/2010 16:07

I com sempre amb l'autobús corporatiu a tot arreu, per cert un autobús així per un recorregut més aviat llarg i per carreteres de muntanya del Priorat, això promet...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Divendres 09/07/2010 5:41

El que més m'encanta de tot plegat és l'esperit crític amb que s'ha assumit el tema enlloc de felicitar-se per la possibilitat de poder fer la visita :martell1 . Farem país.....

I no es per res, pero a Gratallops, el carril més proper que hi ha és el de Falset. I no es pot dir que els enllaços amb cotxe de linia entre ambdues poblacions siguin per tirar coets.

Salutacions

Marcel



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 09/07/2010 8:23

Marcel Estadella ha escrit:El que més m'encanta de tot plegat és l'esperit crític amb que s'ha assumit el tema enlloc de felicitar-se per la possibilitat de poder fer la visita :martell1 . Farem país.....

I no es per res, pero a Gratallops, el carril més proper que hi ha és el de Falset. I no es pot dir que els enllaços amb cotxe de linia entre ambdues poblacions siguin per tirar coets.

Salutacions

Marcel
Tens raó, val que arribar no sigui fàcil, però pel que m'han explicat, és molt interessant.



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Divendres 09/07/2010 8:47

La visita us asseguro que els que hi aneu la gaudireu. Es un museu de la miniatura amb força peces interessants, i el tranvia operatiu que és la guinda del pastís.

Salutacions

Marcel



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 09/07/2010 10:14

Marcel Estadella ha escrit:El que més m'encanta de tot plegat és l'esperit crític amb que s'ha assumit el tema enlloc de felicitar-se per la possibilitat de poder fer la visita :martell1 . Farem país.....

I no es per res, pero a Gratallops, el carril més proper que hi ha és el de Falset. I no es pot dir que els enllaços amb cotxe de linia entre ambdues poblacions siguin per tirar coets.

Salutacions

Marcel
Es el mal generalitzat d'aquest pais criticar en lloc de felicitar per l'idea i menys col,laborar aixo per desgracia pasa a tot arreu , jo no hi podre anar pero em semble interesant



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 09/07/2010 17:24

Aquí teniu informació sobre el tramvia: http://perso.wanadoo.es/assotram/tramgratallops.html



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 10/07/2010 22:54

El que és un mal generalitzat del nostre país és la gran manca d'autocrítica.

Visitar el tramvia de Gratallops també em sembla interessant i si és una associació d'amics del ferrocarril el més normal és que s'hi vagi en tren, que no hi ha una bona connexió en autobús regular fins a Gratallops, doncs un autobús concertat des de Marçà Falset.

I sobre col·laborar m'estalviaré els comentaris d'aquesta altra crítica fàcil suposo que no serà cinisme per part teva.
BRILL 18 ha escrit:
Marcel Estadella ha escrit:El que més m'encanta de tot plegat és l'esperit crític amb que s'ha assumit el tema enlloc de felicitar-se per la possibilitat de poder fer la visita :martell1 . Farem país.....

I no es per res, pero a Gratallops, el carril més proper que hi ha és el de Falset. I no es pot dir que els enllaços amb cotxe de linia entre ambdues poblacions siguin per tirar coets.

Salutacions

Marcel
Es el mal generalitzat d'aquest pais criticar en lloc de felicitar per l'idea i menys col,laborar aixo per desgracia pasa a tot arreu , jo no hi podre anar pero em semble interesant


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 10/07/2010 23:53

A veure... anem per parts.
En aquest cas de Gratallops, no s'hi pot arribar en tren, per la qual cosa crec que la crítica a anar-hi en autobús no té raó de ser.

No obstant, entenc que aquesta crítica té el seu origen en moltes altres excursions que, podent-se fer en tren, també s'han acabat fent en autobús. No únicament això, sinó que l'AAFCB ha fet excursions en bus... exclusivament per anar a veure autobusos!!! :x
Ho sento, però això sí ho trobo totalment criticable, i la raó és evident: l'AAFCB és l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona i, que jo sàpiga, això no inclou en cap moment els autobusos. Per fer excursions en autobús, ja existeix una altra associació, que crec que en Marcel coneix prou bé, anomenada ARCA, i que funciona fantàsticament bé.

És veritat que moltes vegades es critica per criticar, però en aquest cas no es tracta d'això. Si no, posem el cas contrari: què dirien els socis d'ARCA de fer un viatge en un rodalies per visitar el museu del ferrocarril de Vilanova? I que aquesta fos una de les activitats principals de l'associació? A algun li agradaria, però la majoria hi estarien totalment en desacord. Doncs això és el que passa a l'AAFCB: que molta gent s'ha apuntat allà per poder anar en tren, no pas per anar en autobús amunt i avall i a sobre visitar cotxeres d'autobús. Per això, s'haguessin apuntat a ARCA.

Resumint: a cadascú el que li pertoca, i així no hi haurà problemes.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 10/07/2010 23:56

Jo no critico que s'hi vagi en autobús, critico on s'agafa l'autobús.
wefer ha escrit:A veure... anem per parts.
En aquest cas de Gratallops, no s'hi pot arribar en tren, per la qual cosa crec que la crítica a anar-hi en autobús no té raó de ser.

No obstant, entenc que aquesta crítica té el seu origen en moltes altres excursions que, podent-se fer en tren, també s'han acabat fent en autobús. No únicament això, sinó que l'AAFCB ha fet excursions en bus... exclusivament per anar a veure autobusos!!! :x
Ho sento, però això sí ho trobo totalment criticable, i la raó és evident: l'AAFCB és l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona i, que jo sàpiga, això no inclou en cap moment els autobusos. Per fer excursions en autobús, ja existeix una altra associació, que crec que en Marcel coneix prou bé, anomenada ARCA, i que funciona fantàsticament bé.

És veritat que moltes vegades es critica per criticar, però en aquest cas no es tracta d'això. Si no, posem el cas contrari: què dirien els socis d'ARCA de fer un viatge en un rodalies per visitar el museu del ferrocarril de Vilanova? I que aquesta fos una de les activitats principals de l'associació? A algun li agradaria, però la majoria hi estarien totalment en desacord. Doncs això és el que passa a l'AAFCB: que molta gent s'ha apuntat allà per poder anar en tren, no pas per anar en autobús amunt i avall i a sobre visitar cotxeres d'autobús. Per això, s'haguessin apuntat a ARCA.

Resumint: a cadascú el que li pertoca, i així no hi haurà problemes.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”