firaTren - Castellar del Vallès 2010

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Jacob.CH

firaTren - Castellar del Vallès 2010

Entrada Autor: Jacob.CH » Dimecres 15/09/2010 20:50

Els dies 23 i 24 d'octubre d'aquest any se celebrarà la fira del tren de Castellar del Vallès 2010. He llegit que hi haurà maquetes i mòduls d'escales G, H0 i N, tren de vapor viu de 5", fabricants, artesans, revistes, llibres, taller de maquetisme, etc. (ho he escrit tal qual ho he llegit). L'entrada és gratuïta.
L'horari és el dissabte de 10 a 14 i de 16 a 20, i diumenge només pel matí.

Si necesiteu informació, jo suposo que podré contestar els vostres dubtes, però si no és així, simplement al Google segur que es pot trobar.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 15/09/2010 22:08

Aviam si aquest any hi puc ficar el nas abans d'anar a treballar, té delicte que existint una fira del tren al meu poble l'any passat no hi passés!



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimecres 15/09/2010 22:33

Doncs coincideix en data 23 d'octubre amb la festa del tren que fan anualment a Mataró, Pl.Santa Ana



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dijous 16/09/2010 8:58

Festa del tren a Mataró???

¿? :? :o :cop



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 16/09/2010 9:07

Carai!!! Només ens falta un Ral·libús entre Castellar i Mataró perquè sigui un cap de setmana perfecte!!! :)



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dijous 16/09/2010 9:26

I què hi ha en aquesta festa del tren a Mataró??



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 16/09/2010 18:05

Doncs solan posar un tren de jardí apte per portar nens, una fira tipo Massades pro en versió reduida de unas 10 0 12 parades i es fan alguns actes institucionals i conferèncias rel.lacionades amb el tren.

Ara no tinc el programa, perque el vaig llençar, i ho vaig apuntar al calendari, si bé a Massades en repartían.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dijous 21/10/2010 15:10

Com ja sabeu aquest cap de setmana s'obrirà la fira de Castellar del Vallès.
Potser d'alguna manera podriem aprofitar la oportunitat de conèixen's (porto tres mesos al fòrum i no conec en persona a cap de vosaltres). Tampoc em refereixo a que vinguin els sis-cents i pico usuaris a Castellar, no no...
Suposo que aquesta idea ja es deu haver plantejat en altres casos però, creieu que es podria fer?



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dissabte 23/10/2010 19:00

Acabo de tornar de Castellar del Vallès i, la veritat, m'ha decepcionat una mica. :|
Hi havia més o menys el mateix que l'any passat, però de maquetes modulars en H0 fins i tot n'hi havia poquet. Una de les poques coses que m'ha fascinat ha estat un mòdul si no m'equivoco d'en Jordi Auqué de Bemo, amb via de cremallera i una bonica cocodrilo del RhB.



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Diumenge 24/10/2010 16:40

Jo hi he anat aquest matí. Pel que fa a módul HO, comparteixo el que s'ha dit: punxada respecte a l'any passat, compensada per la gran maqueta modular de N. També hi havía diorames molt interessants (el concert, el plató d'en Buenafuente i el rodatge de "La Riera")i una preciosa maqueta de tranvies que en poc espai de n'hi dò del que donava de si.

He pogut parlar amb el nou importador de Rietze. Hi ha projectes i voluntat de fer autobusos de l'area metropolitana en HO, pero el tema encara está verd (finals del 2011?).

Pel preu de l'entrada, compensava el viatge, sobre tot per als que veníem del vallés.

Marcel



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Diumenge 24/10/2010 20:45

És cert que alguns diorames estaven bé, i aquests que dius eren de les poques coses que almenys a mi em podien atreure, encara que no tinguéssin res a veure amb el ferrocarril.
He pogut "disfrutar" d'un DVD que he comprat al expositor del Maquetren, concretament "Los últimos gigantes", amb imatges de locomotores de vapor de Espanya de fa 40 anys.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”