Proposta de Trobada Tren de la Fresa

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Proposta de Trobada Tren de la Fresa

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 16/09/2010 18:56

Com que es deia que no es feien trobades m'he llençat a proposar-ne una, es tracta de fer el Tren de la Fresa entre Madrid i Aranjuez, no sé quina disponibilitat tindré a l'octubre però el darrer dia de circulació és el 16 i el 17 d'octubre i possiblment sí que tingui aquest cap de setmana lliure.

Si es pogués fer que suposo que sí, la idea seria.

Sortida divendres a la nit en l'Estrella Costa Brava.

Dissabte fer el Tren de la Fresa.

Diumenge tornar en tren regional fins a Saragossa i des d'allà fins a Barcelona amb un altre tren regional, amb sort assegurat amb el 448 028.

Els bitllets del tren de la Fresa es poden comprar a les estacions de tren però hi ha dos problemes, un que no sé si hi estan massa acostumats i dos que si els comprem per separat no tindrem places juntes i no es pot triar la plaça crec per tant es pot fer, trobar-nos un dia per comprar-ho tot o bé que m'ingresseu l'import i jo ho compraria tot de cop, en aquest cas caldria confirmar l'assistència una 10 o 15 dies abans del viatge, a partir d'aquella data qui vulgui venir també ho podria fer però ja per uns altres tràmits.

I per dormir s'hauria de dormir a Madrid la nit de dissabte a diumenge, una opció és un hostal que conec a prop d'Atocha tot i que tenint en compte que tant dissabte com diumenge arribem i sortim de Chamartín respectivament potser ens convindria algun lloc proper a Chamartín.

En qualsevol cas podeu dir-hi la vostra.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 16/09/2010 20:12

Això pinta molt interessant, consultarem l'agenda :D

Millor comprar tots els bitllets de cop, pots donar una data límit i un c.c. per privat, i així qui ingressi a temps, hi va, i si no, res.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 17/09/2010 23:52

Fan algun tipus de rebaixa amb un grup, per l'AVE fins a Madrid? Vaaaa, a veure si algú s'anima...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 17/09/2010 23:58

M'agradaria venir-hi, però acabo de començar amb la uni... no és un bon moment ara fer sortides...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 18/09/2010 0:14

Home, podria ser interessant, encara que una mica car per ser dos dies.
Anar en llitera al Costa Brava costa uns 55 euros. La tornada no sé quan costa, però tenint en compte que s'ha de comprar el bitllet del Tren de la Fresa, parlaríem de més de 100 euros per cap, hotel a part.

Quant costa el Tren de la Fresa?



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 18/09/2010 0:20

26€


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 18/09/2010 1:52

Bé el programa és negociable.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 18/09/2010 19:34

Quin número de tren té el Tren de la Fresa? Està al VCX? Està a la connexió internacional? Al web d'SNCF és impossible treure'l, desconec a taquilles.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 18/09/2010 23:34

El Tren de la Fresa és a la venda als punts de venda de les estacions oficines de venda, de moment no està disponible a internet i no sembla que així estigui pensat, tal i com està redactada la normativa en el cas d'atenció telefònica és possible que es puguin fer reserves però no vendes però no ho he comprovat

El tren no té número de venda pròpiament dit tot i que amb el SIRE sí que els tenia, el tren surt de Delicias i per tant una hipotètica venda ho ha de tenir en compte, en qualsevol cas el sistema segueix donant dos bitllets amb les places numerades i pot ser que així segueixin estant, en la temporada anterior el tren tenia número de venda 39014 però es feia un sol bitllet pels dos trens i les places no eren numerades.

Els números de circulació són 10102 i 10101 a l'anar i al tornar respectivament.

En definitiva crec que probablement no podràs comprar-ho a cap estació SNCF ni per internet però per provar-ho aquestes són les dades que potser et serveixen d'alguna cosa.

Aprofito per dir que els preus són sense despeses de gestió sent aquestes del 3,5% en els canals de venda de Renfe (llevat d'internet) i segons el lliure mercat a les agències de viatge.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 19/09/2010 20:06

Crec que hauries d'indicar una data i a partir d'aquí veurem. M'agradaria circular amb el Tren de La Fresa de la FFE amb tracció vapor.

No acaba d'agradar-me tornar a Barcelona en regional via Arcos de Jalón, és un veritable pal. Prefereixo tornar a Barcelona via Cuenca (abans del fatídic 1/1/11)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 19/09/2010 20:17

La data proposada seria el 16 d'octubre.

Que és un pal tornar en regionals és cert però anant en grup no ho és tant, la possibilitat de tornar via Cuenca s'accepta en el meu cas prefereixo tornar via Saragossa però és negociable.
liniadelRipollés ha escrit:Crec que hauries d'indicar una data i a partir d'aquí veurem. M'agradaria circular amb el Tren de La Fresa de la FFE amb tracció vapor.

No acaba d'agradar-me tornar a Barcelona en regional via Arcos de Jalón, és un veritable pal. Prefereixo tornar a Barcelona via Cuenca (abans del fatídic 1/1/11)


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 25/09/2010 0:23

Finalment no vindré, atenent que el 23 d'octubre hi ha tren de vapor entre Tolosa de Llenguadoc i Oradour-sur-Glane.
josep_serre ha escrit:La data proposada seria el 16 d'octubre.

Que és un pal tornar en regionals és cert però anant en grup no ho és tant, la possibilitat de tornar via Cuenca s'accepta en el meu cas prefereixo tornar via Saragossa però és negociable.
liniadelRipollés ha escrit:Crec que hauries d'indicar una data i a partir d'aquí veurem. M'agradaria circular amb el Tren de La Fresa de la FFE amb tracció vapor.

No acaba d'agradar-me tornar a Barcelona en regional via Arcos de Jalón, és un veritable pal. Prefereixo tornar a Barcelona via Cuenca (abans del fatídic 1/1/11)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”