Sèrie 2000 a L5 FCMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Sèrie 2000 a L5 FCMB

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 17/09/2010 8:16

Qui vulgui veure un tren de la sèrie 2000 circulant per la L5, podeu anar aquest diumenge a partir de les 22:20 hores a Sants-Estació ja que un tren d'aquesta sèrie anirà a les cotxeres de Vilapicina a buscar un tren de la sèrie 3000 reformat que ve de Lleida. Si us espereu fins a una mica més tard de les dotze de la nit, podreu veure els dos trens acoblats baixant per V2.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 17/09/2010 9:13

Realment interessant. A veure si m'hi puc escapar (tot i que l'hora emn va fatal). Així recordaré els temps en que circulava un 3000 per la L5 i al qual em vaig quedar amb les ganes de fer-li fotos.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 18/09/2010 0:00

Paradòxic com ens cridava l'atenció el 2000+3000 a la L5, enmig de tants trens ja "vellots" com eren els 1000 (bé, i òbviament quan van començar a circular els primers 3000 entre els 300 de la L3 i els 4000 entre els 400 de la L1, encara més), i com ara aquesta combinació 2000+3000 que tornarà a circular per la L5 semblarà, per contrast, "vella".

Ens fem grans :|


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 18/09/2010 0:34

Fran-Ikarus ha escrit:Ens fem grans :|
Alguns encara recordem com vam veure amb sorpresa com posaven un cotxe més en els 1000s, amb els frontals arrodonits i aquella olor de plàstic nou.

I tu dius que et fas gran? :)



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 18/09/2010 10:14

Algú hi anirà?

Tinc previst escapar-me fins a Sants- Estació.

El Llop, la composició 2000+3000R sortirà després del tern de personal?
Si és així, un cop el 2000 surti de Sants, agafaré el següent tren fins Vilapicina, amb una mica de sort, encara el trobo fent maniobres.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 18/09/2010 10:33

wefer ha escrit:Alguns encara recordem com vam veure amb sorpresa com posaven un cotxe més en els 1000s, amb els frontals arrodonits i aquella olor de plàstic nou.
Jo els R-1300 no, perquè mai anàvem en L5, però sí recordo el primer cop que vaig veure un R-1400, un any més tard... I això sí que va ser un impacte, amb tot l'interiorisme nou, els seients "a l'inrevès"... Imagina! :o

De fet, com que havia anat observant que sempre anaven situats en segona o quarta posició del tren (encara no sabia res de cotxes motors i remolcs), li demanava als pares que esperéssim el tren en aquella posició de l'estació, per maximitzar les possibilitats de pujar-hi.

I off-topics a banda, em faria gràcia veure aquest 2000 per la L5, però com que depenc del "timing" d'un berenar d'aniversari, encara no puc "auto-prometre'm" res. Quedar-me a veure el comboi complet de tornada després, segur que no, que tornar a casa un diumenge al vespre sense Metro és un incordi.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 18/09/2010 10:58

Miquel ha escrit:Algú hi anirà?

Tinc previst escapar-me fins a Sants- Estació.

El Llop, la composició 2000+3000R sortirà després del tern de personal?
Si és així, un cop el 2000 surti de Sants, agafaré el següent tren fins Vilapicina, amb una mica de sort, encara el trobo fent maniobres.
sí, sortirà darrere del tren de personal per via II.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 19/09/2010 12:45

En principi, si puc, aniré a caçar al 2000 per L5 camí a Cotxera, però no crec que m'esperi fins passades les 24h, dilluns haig de matinar. :(


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Diumenge 19/09/2010 17:06

Hola,

jo segurament no podré anar ja que passarà bastant tard, però algú que hi vagi podria penjar algunes fotos?

Gràcies,

Salut!!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 20/09/2010 18:46

bé, a veure si algú dels que hi va anar (que em consta) penja alguna foto. Jo només vaig poder fer aquesta, perquè al no parar el tren, les altres em van quedar com el cul. Va ser una de les maniobres de retirada a Vilapicina més ràpides que jo he vist, es veu que tenien pressa.
Per cert, pobret 2000 amb les finestres menjades d'òxid com els 4000's o els 1000's en els seus pitjors temps. I pensar que jo els vaig veure quan eren nous, només tenien 3 cotxes i ni tan sols estaven comunicats per dins. :'(

Imatge



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 20/09/2010 20:25

Jo al final no vaig poder anar, coi de compromís. :cop :cop

De totes maneres, encara hi han 2 intents més.
I ara sí, comiat dels 3000 original amb la 3016-3033.

Pel proper cop, a algú no li agradaria fer una trobada friki nocturna? :roll:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”