Manresa-Santpedor-Sallent, diumenge 25 de setembre.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 23/09/2005 22:09

UT596001 ha escrit:Jo segurament pugui anar una estoneta per el matí, agafaré la Vallesana de les 8 del matí per agafar el rodalies a Sabadell/Nord a les 08.20 a Manresa (és a dir, amb el primer tren del dia). Si per retard de la Vallesana el perdés, agafaria el regional que va a Lleida a les 08.45 fins Sant Vicenç de Castellet on agafaria FGC.
Em cito a mi mateix: finalment pujaré per la tarda, i no per el matí. Segurament puji amb el rodalies que surt a les 17.17 de Sabadell/Centre, però no sé si podré agafar l'anterior (el de les 16.17).



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 24/09/2005 11:10

M'autocito a la cita de mi mateix :x : finalment, pujaré des de Barcelona directament amb FGC, i no des de Sabadell amb RENFE. Agafaré o bé el tren de les 16.36 o el de les 17.36



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 24/09/2005 12:22

entfe001 escribió:
Prendrem el primer exprés des de Girona (7.24), amb intenció de baixar a Clot - Aragó i agafar ràpidament la L1 per tres parades fins Fabra i Puig, on enllaçaríem amb un tren de rodalies a Sant Andreu Arenal a les nou en punt, arribant a Manresa Renfe a les 10.09. A peu per Manresa comptem arribar al baixador de Manresa a punt per l'expedició de les onze. A les dotze jo em desacoblaria per ésser a Barcelona a les dues.

liniadelripollès escribió:

Clar, Girona-Manresa en tren ! Pobre taquiller
Serviria un bitllet Girona-Manresa sortint a Clot i entrant a f.puig o s'hauria de fer l'enllaç a sants?



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 24/09/2005 12:53

Serviria un bitllet Girona-Manresa sortint a Clot i entrant a f.puig o s'hauria de fer l'enllaç a sants?
El mes fàcil es utilitzar el bitllet integrat que has utilitzat en el metro per entrar a la Renfe y si pasar el interventor ensenyar el bitllet desde Girona.



FGC powa
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: FGC powa » Dissabte 24/09/2005 17:26

Finalment, podré anar al matí.

Seré a Plaça Espanya per agafar el tren de les 8.36h. Procuraré seure al cap del tren. Si algú s'hi apunta, que m'avisi, si us plau. El sr. líniadelRipollés té el meu número de telèfon.



Gersenz
N4
N4
Entrades: 65
Ubicació: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
Contacta:

Entrada Autor: Gersenz » Dissabte 24/09/2005 18:19

Hola a tothom!

He vist que pels que hi anirem amb FGC, només hi ha 5 minuts de marge a Manresa-Baixador per fer el transbord. Per problemes de feina, la única combinació que tinc jo per anar-hi és agafant a Plaça d'Espanya el tren de les 8.36 per arribar a Manresa a les 9.55 i agafar el tren de Sallent a les 10. Per si hi hagués algun retard... Algú sap si el tren de Sallent ens espera? En cas que fos que no, agafaria el que surt a les 7.36 de Plaça Espanya, més que res és per no haver d'estar una hora esperant a Manresa. Gràcies ;)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 24/09/2005 18:38

Jo ja dic que seré per allà des de les 10.15 (crec) fins al tren de les 15.28 que arriba a Baixador a les 15.50. Allí esperaré fins al R6 de les 16.12 per agafar el CEX cap a Girona a les 18.20.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 24/09/2005 19:22

Gersenz ha escrit:Hola a tothom!

He vist que pels que hi anirem amb FGC, només hi ha 5 minuts de marge a Manresa-Baixador per fer el transbord. Per problemes de feina, la única combinació que tinc jo per anar-hi és agafant a Plaça d'Espanya el tren de les 8.36 per arribar a Manresa a les 9.55 i agafar el tren de Sallent a les 10. Per si hi hagués algun retard... Algú sap si el tren de Sallent ens espera? En cas que fos que no, agafaria el que surt a les 7.36 de Plaça Espanya, més que res és per no haver d'estar una hora esperant a Manresa. Gràcies ;)

En tens més marge, ... tens dues estacions per agafar (ull !! que ... pessa molt!!! :D ) el tren .

1 - Manresa-Baixador, que pots arribar justet, ... baixes del tren que et porta i pasas a la via 2 , on está el que et porta a la Fira de Sant Miquel.

2 - Baixas a Manresa-Alta, que hi arribes a les 9,50 i l'esperes tranquilament, en tens 10 minuts.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Gersenz
N4
N4
Entrades: 65
Ubicació: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
Contacta:

Entrada Autor: Gersenz » Dissabte 24/09/2005 22:10

abegot ha escrit:2 - Baixas a Manresa-Alta, que hi arribes a les 9,50 i l'esperes tranquilament, en tens 10 minuts.
Ostres, amb aquesta no hi havia caigut, em sembla que serà el que faré. Gràcies abegot ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 24/09/2005 22:17

Ecomobisostrans ha escrit:Serviria un bitllet Girona-Manresa sortint a Clot i entrant a f.puig o s'hauria de fer l'enllaç a sants?
Per una banda les condicions del bitllet em prohibeixen interrompre el viatge per continuar-lo més tard, però alhora contemplen la possibilitat de fer enllaços entre estacions diferents d'una mateixa població, garantint-los només en el cas que existeixin 90 minuts de marge (en cas de transbord a la mateixa estació, la garantia s'aplica si el marge és superior a 60 minuts).

M'hauré de llegir de nou les esmentades condicions. Ara bé, fent el que comenta en Davida segur que ningú em diria res.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 26/09/2005 18:32

He vist per TV3, el reportatge de la sortida, reivindicada per els Srs. Alcaldes de Santpedor i Sallent.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”