19-XII-2010 TGV a Figueres

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

19-XII-2010 TGV a Figueres

Entrada Autor: ROMI65 » Dimarts 23/11/2010 7:32

Hola,

Hi ha alguna cosa en preparació per la posada en marxa del TGV Perpinyà - Figueres ?


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/11/2010 9:26

No, però pots ser el primer...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 23/11/2010 9:39

De moment, metring i wefer ja tenim reservats els bitllets al primer TGV Figueres-Perpinyà del dia 19, i la tornada el mateix dia en el darrer.
Suposo que algú més serà per allà, oi?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 23/11/2010 9:54

Ja he comprat bitllets pel primer Alvia i primer TGV també. :D



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 23/11/2010 9:58

I per dia 18 ningún s'apunta a la jubilació del Talgo IIIRD?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/11/2010 10:51

Gràcies per obrir el tema, ROMI65. Jo no m'atrevia a fer trobada, però ja que en som uns quants... :D



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 23/11/2010 11:28

davida ha escrit:I per dia 18 ningún s'apunta a la jubilació del Talgo IIIRD?
Seré al Talgo III entre Figueres i Barcelona, també tinc intenció de treure el bitllet en els propers dies :) .



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 23/11/2010 12:20

Aviseu quan compreu bitllets pel Catalan Talgo que jo vull venir


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimarts 23/11/2010 18:51

La cosa s'anima.

És possible que estiga diumenge 19 per Vilafant, però no puc confirmar res de moment.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 23/11/2010 22:48

Tot i que més que un encontre serà una "trobada"...jo estaré per allà.

Primer tren sentit Perpinyà, cotxe 1, seient 1.

La tornada la faré via convencional en el tram Perpinyà-Figueres amb parades intermitges encara no determinades.

Cal agrair els preus que estan oferint Renfe i SNCF per tal de conéixer la línia.

Salutacions.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/11/2010 23:20

liniadelRipollés ha escrit:Tot i que més que un encontre serà una "trobada"...jo estaré per allà.
És que si és un encontre, pot haver-hi sang i fetge.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimecres 24/11/2010 0:56

wefer ha escrit:De moment, metring i wefer ja tenim reservats els bitllets al primer TGV Figueres-Perpinyà del dia 19, i la tornada el mateix dia en el darrer.
Suposo que algú més serà per allà, oi?
Ens veurem a la tornada, però no a l'anada!
;)


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 24/11/2010 8:09

Jo postposo el meu viatge per la LAV als dies entre Nadal i Cap d'Any i així aprofito per fer una nit a Montpellier. La veritat és que els preus estan molt i molt bé, anar i tornar Figueres-Montpellier per a dues persones em surt per 84 euros.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 24/11/2010 9:01

Jo potser m'animo a l'acomiadament del TalgoIIIRD el 18 (és segur que no el retiren abans i segueixen fent els trajectes amb un altre material Talgo?), suposo que aniré fins a Portbou. En quant al TGV no sé, segurament més endavant, però no descarto apuntar-m'hi el dia de la inauguració.

Potser caldria fer un fil a part del tema TalgoIII, no?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 24/11/2010 12:42

Jo no puc perquè treballo, faré la meva estrena particular el dilluns 27...



xevi
N7
N7
Entrades: 603

Entrada Autor: xevi » Dijous 25/11/2010 13:16

No seria conveient allargar el tren Figueres Vilafant-Barcelona fins a l'aeroport d'El Prat? No sabeu la quantitat de gent que a partir de Montpellier cap a vall, va a Barcelona a agafar l'avió. Parlo amb coneixement de causa.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dijous 25/11/2010 16:22

xevi ha escrit:No seria conveient allargar el tren Figueres Vilafant-Barcelona fins a l'aeroport d'El Prat? No sabeu la quantitat de gent que a partir de Montpellier cap a vall, va a Barcelona a agafar l'avió. Parlo amb coneixement de causa.
Tens raó, treballo a l'aeroport de BCN i és veritat el que dius, és molt bona idea. Però em temo que la via única del Prat de Llobregat fins a la T2 no admet més trens...
:(


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 29/11/2010 11:31

En principi m'apuntaré a la trobada del 19, però tinc uns quants dubtes a l'hora d'adquirir els bitllets. Per la part del tram Figueres-Perpinyà cap problema, ja que a la web de "tgv-europe" es bastant fàcil (en aquest cap nomes tinc el dubte de si és millor posar que m'enviïn el bitllet per correu o imprimir-lo... què em suggeriu?). El problema el tinc amb la web de Renfe, que no aconsegueixo trobar el trajecte Barcelona - Figueres-Vilafant, i segons el pdf de la nota de premsa es podien adquirir a la web. Ara per ara tampoc podria anar-lo a buscar a taquilles perquè estic de baixa, i tampoc se si des de taquilla podrien aplicar els descomptes web.

Vaig una mica perdut amb això, ja que normalment els trajectes que faig son amb rodalies o regionals i en aquest cas comprant el bitllet al moment.

Gràcies


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 29/11/2010 11:32

aim ha escrit:En principi m'apuntaré a la trobada del 19, però tinc uns quants dubtes a l'hora d'adquirir els bitllets. Per la part del tram Figueres-Perpinyà cap problema, ja que a la web de "tgv-europe" es bastant fàcil (en aquest cap nomes tinc el dubte de si és millor posar que m'enviïn el bitllet per correu o imprimir-lo... què em suggeriu?). El problema el tinc amb la web de Renfe, que no aconsegueixo trobar el trajecte Barcelona - Figueres-Vilafant, i segons el pdf de la nota de premsa es podien adquirir a la web. Ara per ara tampoc podria anar-lo a buscar a taquilles perquè estic de baixa, i tampoc se si des de taquilla podrien aplicar els descomptes web.

Vaig una mica perdut amb això, ja que normalment els trajectes que faig son amb rodalies o regionals i en aquest cas comprant el bitllet al moment.

Gràcies
Hola, noi, espero que et milloris!

Et recomano que demanis que te l'enviïn per correu les entrades del TGV, a nosaltres ens ha arribat bé.

Per a comprar bitllets per al trajecte de Figueres-Vilafant, has de fer el següent:

Anar a http://www.renfe.com/VA/viajeros/index.html ->Media Distancia->Compra (una icona d'un carro dalt a la dreta), i s'obre una altre finestra, a on esculls el recorregut Barcelona->Figueres Vilafant. Ara per ara encara queden bitllets per al dia 19 anada i tornada, i amb tarifa web de 9 euros.

FTC never dies!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 29/11/2010 11:32

metring ha escrit:
aim ha escrit:En principi m'apuntaré a la trobada del 19, però tinc uns quants dubtes a l'hora d'adquirir els bitllets. Per la part del tram Figueres-Perpinyà cap problema, ja que a la web de "tgv-europe" es bastant fàcil (en aquest cap nomes tinc el dubte de si és millor posar que m'enviïn el bitllet per correu o imprimir-lo... què em suggeriu?). El problema el tinc amb la web de Renfe, que no aconsegueixo trobar el trajecte Barcelona - Figueres-Vilafant, i segons el pdf de la nota de premsa es podien adquirir a la web. Ara per ara tampoc podria anar-lo a buscar a taquilles perquè estic de baixa, i tampoc se si des de taquilla podrien aplicar els descomptes web.

Vaig una mica perdut amb això, ja que normalment els trajectes que faig son amb rodalies o regionals i en aquest cas comprant el bitllet al moment.

Gràcies
Hola, noi, espero que et milloris!

Et recomano que demanis que te l'enviïn per correu les entrades del TGV, a nosaltres ens ha arribat bé.

Per a comprar bitllets per al trajecte de Figueres-Vilafant, has de fer el següent:

Anar a http://www.renfe.com/VA/viajeros/index.html->Media Distancia->Compra (una icona d'un carro dalt a la dreta), i s'obre una altre finestra, a on esculls el recorregut Barcelona->Figueres Vilafant. Ara per ara encara queden bitllets per al dia 19 anada i tornada, i amb tarifa web de 9 euros.

FTC never dies!
Moltes gràcies!

Jo ho intentava des del panell de "Horarios y precios" que hi ha a la web principal i allà no sortia Figueres-Vilafant. El cop que vaig reservar el Barcelona-Zürich ho vaig fer des d'allà, per això m'estranyava no veure Figueres-Vilafant.

A veure si aquesta tarda o demà faig la reserva....

Ja ens veurem el 19.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”