19-XII-2010 TGV a Figueres

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: 19-XII-2010 TGV a Figueres

Entrada Autor: metring » Dilluns 29/11/2010 13:06

Mireu què diuen a la web de Renfe, quan vas a comprar un bitllet de Sants a Figueres Vilafant, quan cliqueu a una icona d'un triangle:


Fecha: Diumenge 19 de Desembre de 2010
Tipo Incidencia:
Observaciones: Enlace Internacional en Figueres V. con trenes TGV a Paris. Temporalmente los billetes para el trayecto internacional deben adquirirse en las Estaciones; exclusivamente pago en métalico. Más información en Horarios y Precios de la http://www.renfe.com



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 30/11/2010 0:03

^^Quina xapussa de venda la de RENFE, compreu-lo per Internet a:

http://www.sncf.fr

;)


Visca el metro!!

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimarts 30/11/2010 0:08

Exacte, nosaltres el vem comprar a http://www.tgv-europe.es, si voleu us l'envien a casa!



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 30/11/2010 4:03

^^Penso que és millor comprar-lo a http://www.sncf.fr i imprimir-lo tu mateix al moment, a no ser que vulguis un bitllet original de la SNCF en paper...
:ok


Visca el metro!!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 30/11/2010 13:15

bitxofo ha escrit:^^Penso que és millor comprar-lo a http://www.sncf.fr i imprimir-lo tu mateix al moment, a no ser que vulguis un bitllet original de la SNCF en paper...
:ok
No tots els bitllets es poden imprimir a casa -depèn de la tarifa-. Jo he provat l'enviament per correu i és fantàstic: en només dos dies ja tenia els bitllets a casa!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 30/11/2010 13:20

UT596001 ha escrit:
bitxofo ha escrit:^^Penso que és millor comprar-lo a http://www.sncf.fr i imprimir-lo tu mateix al moment, a no ser que vulguis un bitllet original de la SNCF en paper...
:ok
No tots els bitllets es poden imprimir a casa -depèn de la tarifa-. Jo he provat l'enviament per correu i és fantàstic: en només dos dies ja tenia els bitllets a casa!
Cert! Ara bé, una pregunta: a tu t'ha arribat amb correu certificat? Ho dic perquè a nosaltres no, i algú ho podria haver "mangat".



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 30/11/2010 21:39

metring ha escrit:
UT596001 ha escrit:
bitxofo ha escrit:^^Penso que és millor comprar-lo a http://www.sncf.fr i imprimir-lo tu mateix al moment, a no ser que vulguis un bitllet original de la SNCF en paper...
:ok
No tots els bitllets es poden imprimir a casa -depèn de la tarifa-. Jo he provat l'enviament per correu i és fantàstic: en només dos dies ja tenia els bitllets a casa!
Cert! Ara bé, una pregunta: a tu t'ha arribat amb correu certificat? Ho dic perquè a nosaltres no, i algú ho podria haver "mangat".
Tots els cops que he comprat bitllets a TGV Europe m'han arribat per correu postal, i per sort no he tingut mai problema.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimecres 01/12/2010 1:39

UT596001 ha escrit:
bitxofo ha escrit:^^Penso que és millor comprar-lo a http://www.sncf.fr i imprimir-lo tu mateix al moment, a no ser que vulguis un bitllet original de la SNCF en paper...
:ok
No tots els bitllets es poden imprimir a casa -depèn de la tarifa-. Jo he provat l'enviament per correu i és fantàstic: en només dos dies ja tenia els bitllets a casa!
^^Gràcies, això no ho sabia!
;)
I no es cobra res per fer la tramesa per correu?


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 01/12/2010 8:35

No es cobra res pel correu. Jo també tinc els bitllets enviats per correu per al TGV :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 01/12/2010 13:08

metring ha escrit:Cert! Ara bé, una pregunta: a tu t'ha arribat amb correu certificat? Ho dic perquè a nosaltres no, i algú ho podria haver "mangat".
No, per correu ordinari.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 01/12/2010 13:51

M'acaben d'arribar, però tinc un petit dubte... La reserva la vam fer amb el nom de ma mare, ja que com no disposo de tarja de crèdit ho vam reservar amb la seva. Als bitllets surt imprès el seu nom (tots els bitllets que havia vist mai duien el nom). Tindré algun problema amb això?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 01/12/2010 18:53

aim ha escrit:M'acaben d'arribar, però tinc un petit dubte... La reserva la vam fer amb el nom de ma mare, ja que com no disposo de tarja de crèdit ho vam reservar amb la seva. Als bitllets surt imprès el seu nom (tots els bitllets que havia vist mai duien el nom). Tindré algun problema amb això?
No, cap ni un.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 01/12/2010 20:03

Gràcies ROMI65. Com que era la primera vegada que comprava online un bitllet de la SNCF anava una mica perdut, ja que mai havia vist cap bitllet amb nom. Ja em veia agafant el TGV amb perruca xD

Per cert, a mi també m'ha arribat per correu ordinari. Al matí del tercer dia laboral ja els tenia. No tarden gaire en enviar-los (el màxim diuen que son 4 dies laborals)


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dijous 02/12/2010 10:28

Ja he comprat els bitllets per a l'AVE del dia 19:
anada a les 11h06
tornada a les 12h24

L'únic dubte que tinc, en desplaçar-me des de Barcelona, es si mitja distància arriba a Vilafant o haig de anar des de Figueres a Vilafant pel meu propi peu...

L'horari de Barcelona-Figures Vilafant de renfe.es:

Anada IDA ENLACE INT. 00211 Sortida : 09:00 Arribada : 10:42
Tornada VUELTA ENLACE INT. 00202 Sortida : 13:03 Arribada : 14:46


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/12/2010 10:34

Com tu mateix dius al missatge, l'enllaç amb el TGV va a Vilafant.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dijous 02/12/2010 11:21

Guigui ha escrit:Com tu mateix dius al missatge, l'enllaç amb el TGV va a Vilafant.

??? :nose no entenc...La circulació de les 09h00 que agafo a Barcelona, on em deixa exactament????? a Figueres o a Figueres Vilafant???


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/12/2010 11:30

Tots els (altres) MD van a l'estació de Figueres de tota la vida. Els únics trens procedents de Barcelona que van a Vilafant són els que enllacen directament amb el TGV.

Perdó pel missatge anterior, no havia entès la teva pregunta.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/12/2010 11:46

És agosarat quedar en algun lloc per dinar? Ho dic perquè fa dos anys, hi havia un restaurant que va reservar la FCAF, no sé...



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dijous 02/12/2010 11:50

Guigui ha escrit:Tots els (altres) MD van a l'estació de Figueres de tota la vida. Els únics trens procedents de Barcelona que van a Vilafant són els que enllacen directament amb el TGV.

Perdó pel missatge anterior, no havia entès la teva pregunta.
GRÀCIES!!!!

Barcelona - Vilafant amb MD surt a uns 9€ per trajecte


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 02/12/2010 21:58

metring ha escrit:És agosarat quedar en algun lloc per dinar? Ho dic perquè fa dos anys, hi havia un restaurant que va reservar la FCAF, no sé...
Si no recordo malament, la FCAF va reservar al restaurant Flunch de Perpinyà, no estaria malament quedar (suposant que els que anem ho fem a Perpinyà).



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”