18 Desembre Despedida Talgo IIIRD

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

18 Desembre Despedida Talgo IIIRD

Entrada Autor: davida » Dissabte 11/12/2010 15:05

Qui s'apunta a una despedida del mitic Talgo IIIRD que funciona desde 1969?

Jo el dia dissabte 18 tinc previst fer el trajecte Barcelona 8:45 Perpinyà amb aquest mitic tren, fent la seva última entrada a França.
La tornada la fare en Ter + regional, perque tinc que ser a les 17h a Girona.

Assitents:
- Davida
- Pipota.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 11/12/2010 19:03

Per raons de feina només puc fer Barcelona Figueres més vistita a la nova estació de Vilafant i tornar.
davida ha escrit:Qui s'apunta a una despedida del mitic Talgo IIIRD que funciona desde 1969?

Jo el dia dissabte 18 tinc previst fer el trajecte Barcelona 8:45 Perpinyà amb aquest mitic tren, fent la seva última entrada a França.
La tornada la fare en Ter + regional, perque tinc que ser a les 17h a Girona.

Assitents:
- Davida
- Pipota.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dissabte 11/12/2010 19:51

Nosaltres farem Portbou - Estació de frança. Pel matí potser m'acosto a estació de França a inmortalitzar la seva última sortida



escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Diumenge 12/12/2010 10:35

Ostres, ja liquiden el RD? :(

Per quin material el canvien, per un s130?

Salutacions.



escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Diumenge 12/12/2010 10:51

Ja he trobat la resposta, el nou TGV de Figueres París.

La meva última foto del catalán Talgo va ser el de novembre a Montgat, per averia a la R2 el van desviar per la costa i hem va sorprendre a l'anar a agafar el cotxe després de tornar de la feina, aquell dia per casualitat, portava la càmera de fotos a a la mà.

Imatge
Catalan Talgo Montgat de nit por Escursso, en Flickr

Imatge
Catalan Talgo Montgat de nit II por Escursso, en Flickr

Hem sembla que serà l'última foto que li faré al RD, si no m'escapo el 18 al matí a Mollet.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 12/12/2010 11:08

Llàstima que l'últim dia no sigui diumenge, perquè dissabte tinc la trobada nadalenca d'errevuits.

Amb l'horari de sortida que dieu, però, em podria plantejar anar a fotografiar-lo pel matí. Quin indret, de Barcelona o voltants però poc allunyats, em recomaneu? També podria ser Mollet, perquè precisament marxem per la C-17...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 12/12/2010 15:36

A Barcelona ciutat jo acostumo a anar al Pont del Treball (zona de la Sagrera) o a SAC. El problema està que com no canviïn de locomotora si no el vols agafar a contrallum et tocarà la part que va completament grafitejada (ja porta una setmana amb aquesta locomotora que té un lateral grafitejat). Dimarts aniré a provar si des del voltant de l'EdF hi ha algun punt on amb el teleobjectiu de 300mm el pugui enganxar amb l'estació de fons i pel costat no grafitejat, sinó és mirar entre les reixes del carrer de Circumval·lació, però hi ha pocs punts on no hi hagi vegetació que tapi la vista....
Lo ideal seria que ens deixessin entrar a la zona que hi ha on comença el túnel, que hi ha una esplanada (allà l'agafaríem sortint amb l'EdF de fons), però crec que serà impossible.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 12/12/2010 21:54

aim, saps quina és la locomotora grafitejada? Ahir el Catalan pujava amb la 252-057-5, i com a mínim pel costat esquerre de la locomotora (mirant segons el sentit de marxa) anava neta. ;)



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 12/12/2010 22:22

És aquesta la que va grafitejada, però pel costat dret (el que pujant dóna al mar).


Instagram: Ferrocarril | Aviació

César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Dimarts 14/12/2010 23:19

Yo el sabado me iré a Llançà para retratar/grabar el paso del Catalán Talgo, del Estrella y de trenes de mercancías que circulen.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 15/12/2010 16:17

El Catalan Talgo quasi segur que seguirà amb la locomotora grafitejada fins l'últim dia (avui encara hi anava), així que si el vols filmar/fotografiar t'aconsello que l'agafis del costat esquerre del sentit de marxa, ja que aquest lateral va net.

Al final m'ha sortit un tema per Figueres pel mateix dia 18 i aprofitaré i pujaré amb el Catalan Talgo fins Portbou, així que un més que s'apunta a l'acomiadament.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Dimecres 15/12/2010 23:09

Gracias Aim !!
Afortunadamente pienso quedarme a la salida de Llançà (sentido norte) ya en la curva que es donde tengo mas espacio y mejor angulo para las fotos.




Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 17/12/2010 9:06

Bones notícies!

Avui el Catalan Talgo ja no anava amb la 252.057 grafitejada, que ha estat canviada per la 252.055 (que almenys pel costat que l'he fotografiat anava neta). Sembla ser que podrem acomiadar-lo sense locomotora grafitejada, per sort.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 18/12/2010 12:37

Ja s'ha fet el comiat matinal, un pel mogut ja que degut a que el talgo de mila venia amb gel als rodals fins que no l'han netejat no ha pogut passar ni tampoc el Mare Nostrum i de retruc tampoc el Catalan Talgo.

*questa tarda a la sortida de l'intercanviador s'acomiadara el tren amb un petard de via.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dissabte 18/12/2010 15:01

El Mare Nostrum continuarà circulant, no?
Espero que encara duri. En dos-quatre anys, les 252 ja no tindran feina...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 18/12/2010 15:18

Per cert el meu anterior missatge dedicat als que malgrat tot defensen els canviadors d''amplem


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Dissabte 18/12/2010 19:07

Doncs aquesta és la meva última foto del Catalán Talgo amb el seu Talgo IIIRD, en el seu ultim viatje cap a Montpellier al passar puntual per Mollet del Vallès. Una saltació al maquinista pe la seva salutació.

Imatge
Ultim Catalan Talgo cap a Montpellier por Escursso, en Flickr



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 18/12/2010 21:58

josep_serre ha escrit:*questa tarda a la sortida de l'intercanviador s'acomiadara el tren amb un petard de via.
Al final el de la tarda ha estat amb bengales vermelles i no amb un petard, sinó uns 6.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 19/12/2010 13:55

Moltes gràcies per la foto, escursso. Jo vaig fer la primera part del seu recorregut en cotxe... una hora més tard.

Recordem el primer viatge comercial:

http://www.catalantalgo.com/1_9_Primer- ... rcial.html


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”