Viatge en tren històric de la sèrie 300

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Viatge en tren històric de la sèrie 300

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 29/03/2011 16:48

Dintre dels actes de la primavera cultural de TMB està previst fer dos viatges amb el tren històric de la sèrie 300 amb visita a l'estació abandonada de Guadí, les dates són els 14 d'abril i el 12 de maig i els bitllets són a la venda als PuntTMB ja veurem fins quan en quedaran i el preu 5€


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 29/03/2011 16:54

Estan venent ja bitllets per tots dos dies -nits, més aviat-, o només pel 14 d'abril?

El 12 de maig ho podríem plantejar gairebé com un acte d'aniversari del FTC :)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 29/03/2011 17:02

Jo he comprat pel dia 14 d'abril pel 12 de maig ja no sé si treballaré o no
Fran-Ikarus ha escrit:Estan venent ja bitllets per tots dos dies -nits, més aviat-, o només pel 14 d'abril?

El 12 de maig ho podríem plantejar gairebé com un acte d'aniversari del FTC :)


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 29/03/2011 19:40

josep_serre ha escrit:Jo he comprat pel dia 14 d'abril pel 12 de maig ja no sé si treballaré o no
Fran-Ikarus ha escrit:Estan venent ja bitllets per tots dos dies -nits, més aviat-, o només pel 14 d'abril?

El 12 de maig ho podríem plantejar gairebé com un acte d'aniversari del FTC :)
Jo hi acabo d'anar al CIAC d'Uiversitat, i m'han dit que pel 12 de Maig no en tenien encara, així que només he comprat el d'Abril.

On l'has comprat josep_serre??


El metro de Barcelona amb motoristes!

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimarts 29/03/2011 21:25

Doncs ja era hora que el viatje fos totalment obert al public i no com l'any passat on tot éren amiguets i només havien 5 persones convidades de públic després de sortejar les entrades, des d'aquí felicito a TMB per aquesta iniciativa i també per mullar-se pel material històric cada vegada més.

Jo intentaré repetir també el 12 de maig.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 30/03/2011 15:06

Ja veurem el recorregut, però parla de La Pau L2 fins a Sagrada Família L2, i visita a l'estació de Gaudí.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 30/03/2011 15:20

La revista hora punta del mes de març (n.111) diu que es farà de La Pau a Maragall per la L4 i de Maragall a Gaudí per la L5, esperem que finalment sigui així.



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dimecres 30/03/2011 17:40

MZA_1600 ha escrit:Doncs ja era hora que el viatje fos totalment obert al public i no com l'any passat on tot éren amiguets i només havien 5 persones convidades de públic després de sortejar les entrades, des d'aquí felicito a TMB per aquesta iniciativa i també per mullar-se pel material històric cada vegada més.

Jo intentaré repetir també el 12 de maig.
Potser sí que eren 'amiguets', però vaig trobar lògic que es reunís a aquelles persones i entitats tradicionalment interessades en el patrimoni històric, entre els quals, lògicament, està el FTC.

Això de que aquest any està obert a tot el públic... bé, sobre el paper sí, ja que tothom en pot comprar. Però si mires la web de la Primavera Cultural, únicament posen el sorteig com a mitjà d'aconseguir el preuat bitllet. Si només ho divulguen als mateixos llocs que l'any passat, el resultat és el mateix.

Bé, el mateix, no. Perquè aquest any han trobat un patrocinador que col·labora amb 1.750 euros (350 convidats x 5 napos per bitllet).


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 30/03/2011 18:32

Al web de la Primavera Cultural sí que es diu que es pot comprar per 5 euros als CIAC.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimecres 30/03/2011 18:49

A la pàgina posa textualment entrada gratuita i en el paràgraf entrada a 5€ :x



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 30/03/2011 23:08

Miquel ha escrit:Jo hi acabo d'anar al CIAC d'Uiversitat, i m'han dit que pel 12 de Maig no en tenien encara, així que només he comprat el d'Abril.
El viatge del dia 12 de maig encara no és segur. Dependrà de si s'omple el tren del dia 14 d'abril o no.

També cal dir que hem intentat aconseguir entrades gratuïtes per a la gent del fòrum, però des de TMB ens han dit que aquest any tothom que vulgui anar-hi haurà de pagar.



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dijous 31/03/2011 0:15

¿Cuando es el viaje, la noche del 13 al 14 o la del 14 al 15? Siempre me hago un lío con las medias noches.
Gracias.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 31/03/2011 0:29

De tota manera penso que tenint en compte que és per una bona fi, crec que és totalment assumible pagar els 5€ per aquest viatge.
wefer ha escrit:
Miquel ha escrit:Jo hi acabo d'anar al CIAC d'Uiversitat, i m'han dit que pel 12 de Maig no en tenien encara, així que només he comprat el d'Abril.
El viatge del dia 12 de maig encara no és segur. Dependrà de si s'omple el tren del dia 14 d'abril o no.

També cal dir que hem intentat aconseguir entrades gratuïtes per a la gent del fòrum, però des de TMB ens han dit que aquest any tothom que vulgui anar-hi haurà de pagar.
josep_serre l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 31/03/2011 10:13, en total s’ha editat 1 vegada.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 31/03/2011 9:13

Kane_84 ha escrit:¿Cuando es el viaje, la noche del 13 al 14 o la del 14 al 15? Siempre me hago un lío con las medias noches.
Gracias.
El dia 14 a les 00:30

Per tant, la nit del 13 al 14.
josep_serre ha escrit:De tota manera penso que tenint en compte que és per una bona fi, crec que és totalment assumibla pagar els 5€ per aquest viatge.
En això estem d'acord. Crec que ja va sent hora de treure aquesta mania del gratis total en segons quins camps, quan en d'altres no tenim cap problema per pagar.
De tota manera, tampoc hagués passat res per donar algunes entrades a la gent que col·labora gratuïtament en les activitats del consell Assessor. Però vaja, és el que hi ha...



xevi
N7
N7
Entrades: 605

Entrada Autor: xevi » Dijous 31/03/2011 9:41

Atenció!!!! El viatge es farà la nit del 14 al 15, ho diu TMB.

Copiat del FACEBOOK a la pregunta sobre aquest dubte:
TMB, Transports Metropolitans de Barcelona La nit del 14 al 15.
Fa 3 minuts · M'agradaJa no m'agrada



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 31/03/2011 10:00

Trytasa Baldaquino ha escrit:
MZA_1600 ha escrit:Això de que aquest any està obert a tot el públic... bé, sobre el paper sí, ja que tothom en pot comprar. Però si mires la web de la Primavera Cultural, únicament posen el sorteig com a mitjà d'aconseguir el preuat bitllet. Si només ho divulguen als mateixos llocs que l'any passat, el resultat és el mateix.
Doncs sí, una "cagadeta informativa" que a la portada només aparegui l'esment al sorteig de les 4 entrades gratuites. Amb un petit afegit "...i també pots comprar la teva entrada per 5 € als Punts TMB" n'hi hauria prou. Altrament, la gent ha de buscar a l'agenda:
http://primaveracultural.tmb.cat/ca/pla ... storic-nit

i s'acaba trobant l'altra "cagadeta", que és l'errada de que digui, d'entrada, "Gratuït",

El metro històric de nit
El 14 de abril A les 00.30h
La Pau
Gratuit

i hagis de llegir el paràgraf següent, i fins el final, per saber que costa 5 € i que les entrades són als Punts TMB.

Amb la qual cosa, és ben probable que s'hi presentarà gent a La Pau, a les 0:30 h., sense entrada, i pensant que és gratuit. I s'emprenyaran. I per poc que costava que no passés això (informar bé era gratuït...)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 31/03/2011 10:11

xevi ha escrit:TMB, Transports Metropolitans de Barcelona La nit del 14 al 15.
:x

A veure, si són les 00:30 del dia 14, és la nit del 13 al 14.
Si fossin les 24:30 del dia 14, sí que seria la nit del 14 al 15.

Però és que ni ells saben realment quan surt el tren? :emprenyat



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 31/03/2011 10:12

xevi ha escrit:Atenció!!!! El viatge es farà la nit del 14 al 15, ho diu TMB.

Copiat del FACEBOOK a la pregunta sobre aquest dubte:
TMB, Transports Metropolitans de Barcelona La nit del 14 al 15.
Fa 3 minuts · M'agradaJa no m'agrada
Efectivament, l'any passat hi havia la mateixa ambigüitat:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=13&t=10596

i també semblava que era de dimarts a dimecres, i no, era de dimecres a dijous.

Sembla que, per aquests esdeveniments, el criteri és el mateix que, per exemple, el dels cinemes, que quan tenen "sessió golfa" no l'anuncien pas com a sessió ja "de l'endemà" (del dia tot just començat), sinó com a sessió del dia que tot just ha acabat a mitjanit. Imagino que és el criteri de les circulacions del propi Metro, que fins a no sé quina hora de la matinada es considera "jornada anterior".

Comprensible, però de la manera com està anunciat, tampoc seria estrany que algú arribi amb 24 hores d'avançament a La Pau. Pel gran públic costaria poc precisar "nit de dimecres a dijous".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 31/03/2011 10:24

wefer ha escrit:
xevi ha escrit:TMB, Transports Metropolitans de Barcelona La nit del 14 al 15.
:x

A veure, si són les 00:30 del dia 14, és la nit del 13 al 14.
Si fossin les 24:30 del dia 14, sí que seria la nit del 14 al 15.

Però és que ni ells saben realment quan surt el tren? :emprenyat
A veure què diuen del C.A.
Fran-Ikarus ha escrit: Efectivament, l'any passat hi havia la mateixa ambigüitat:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=13&t=10596

i també semblava que era de dimarts a dimecres, i no, era de dimecres a dijous.
A més, l'any passat, a part de l'ambigüitat, a darrera hora ho van desplaçar un dia pel futbol, ja que el servei de metro es va allargar, cosa que feia inviable el viatge amb el 300.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 31/03/2011 10:37

Al final, el recorregut que va a missa és el de la L2? Perque en aquestes condicions, no seré jo qui creui el Barcelonès de matinada en transport públic, per recòrrer un túnel perfectament accessible a qualsevol hora en un tros de llauna que ja he vist i tocat i que després em facin passar per vés a saber on a una andana abandonada sense cap tren. El meu friquisme té uns límits.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”