Viatge en tren històric de la sèrie 300

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Re: Viatge en tren històric de la sèrie 300

Entrada Autor: Platanito » Divendres 01/04/2011 9:46

El LLOP ha escrit:hi ha accés a peu des de l'estació de Sagrada Família L5 fins a Gaudí. No cal trepitjar la via, ni per descomptat fer servir un tren.
I per tant des de Sagrada Família L2 fins a gaudí. Ja ho tenim: viatge en el 300 de La Pau a Sagrada Família per un túnel en servei que no té ni 15 anys, excursió a peu per andanes i algun passadís vetat al gran públic per arribar a una andana sense tren.

Es podia haver passat per la Via Laietana, es podia haver agafat algun ramal d'enllaç, es podia haver arribat a Gaudí en tren... Però no, han preferit retallar el recorregut que ja es va fer l'any passat a canvi de dur la gent a una estació que, de totes les estacions abandonades, és potser la menys interessant. Quina llàstima.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 01/04/2011 10:05

Serà el segon cop en 14 anys des de la seva restauració, que aquest tren fa un viatge per públic general (i el primer en què ho fa amb "moltíssim" públic general). Sapiguem valorar allò que tenim.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 01/04/2011 10:57

Platanito ha escrit:
El LLOP ha escrit:hi ha accés a peu des de l'estació de Sagrada Família L5 fins a Gaudí. No cal trepitjar la via, ni per descomptat fer servir un tren.
I per tant des de Sagrada Família L2 fins a gaudí. Ja ho tenim: viatge en el 300 de La Pau a Sagrada Família per un túnel en servei que no té ni 15 anys, excursió a peu per andanes i algun passadís vetat al gran públic per arribar a una andana sense tren.

Es podia haver passat per la Via Laietana, es podia haver agafat algun ramal d'enllaç, es podia haver arribat a Gaudí en tren... Però no, han preferit retallar el recorregut que ja es va fer l'any passat a canvi de dur la gent a una estació que, de totes les estacions abandonades, és potser la menys interessant. Quina llàstima.
Doncs al C.A., van dir que sortiria per la L4, i així s'hauria pogut veure Correus o "Banco". Clar que en el cas de la primera, hauriem passat per la via que no dóna a l'andana antiga...

Extracte de l'acta del C.A.:
En quant a la “Sortida nocturna del Tren Històric” s’ha fet una proposta de recorregut a la direcció de Metro per tal de ser aprovada i autoritzada, el recorregut contempla sortida des de La Pau (L4) fins a Maragall on intercanviarien a L5 per poder arribar fins a l’estació Gaudí on farien un petit còctel tornant a la estació de sortida.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 01/04/2011 11:06

metring ha escrit:
Platanito ha escrit:Es podia haver passat per la Via Laietana, es podia haver agafat algun ramal d'enllaç, es podia haver arribat a Gaudí en tren... Però no, han preferit retallar el recorregut que ja es va fer l'any passat a canvi de dur la gent a una estació que, de totes les estacions abandonades, és potser la menys interessant. Quina llàstima.
Doncs al C.A., van dir que sortiria per la L4, i així s'hauria pogut veure Correus o "Banco". Clar que en el cas de la primera, hauriem passat per la via que no dóna a l'andana antiga...

Extracte de l'acta del C.A.:
En quant a la “Sortida nocturna del Tren Històric” s’ha fet una proposta de recorregut a la direcció de Metro per tal de ser aprovada i autoritzada, el recorregut contempla sortida des de La Pau (L4) fins a Maragall on intercanviarien a L5 per poder arribar fins a l’estació Gaudí on farien un petit còctel regressant a la estació de sortida.
A veure, evidentment el fet que es faci la sortida ja és una bona notícia, però el tema és que el recorregut anunciat (que pel que veig incompleix el que es va dir al C.A., cosa que si es fa per motius tècnics almenys fóra un detall que us ho comuniquessin) li treu tot l'interès al recorregut en si mateix, quedant-se en la repetició a mitges del viatge de l'any passat (de la part menys interessant, ja que ni tan sols es passarà pels primers túnels fets amb tuneladora a Barcelona) i la visita, això sí, a l'estació de Gaudí.

Pensant-ho bé, el fet que l'accès es faci per terra permetrà veure més que la simple arribada amb el tren a l'andana. Però no sé, queda un regust com d'ocasió perduda... De veritat, m'estimaria més que els usuaris que ho volguessin poguessin sortir al carrer a l'av. Gaudí i anar tirant cap a casa. Ens farien un gran favor als que no tenim cotxe i vivim a l'extrem sud de la ciutat. En aquest cas encara m'hi apuntaria. Però per quedar-me tirat a La Pau i haver de buscar un taxi o enllaçar nitbusos, millor em quedo a casa.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 01/04/2011 11:19

Clar, però com que allò era el 12 de gener i era la proposta, sembla clar que en el camí de la proposta fins a l'aprovació ha sofert retalls (curiosament en paral·lel a d'altres "retalls" més cèlebres que han tingut lloc en un àmbit molt més ample ;)

Sembla que de moment, pel que sigui, no fa gràcia tornar a provar amb passatge general l'enllaç entre línies.

Imagino que ja ho explicaran al Consell Assessor. Pensem que hi ha un segon viatge al maig, i qui sap si la cosa pot anar evolucionant...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 01/04/2011 12:58

Segueixo dient que a la revista Hora Punta d'aquest mes d'abril confirma que el viatge és per la L4.
Per altra banda, persones que conec de l'associació de jubilats del metro de Gaudí, m'han comentat que el passadís d'enllaç entre l'estació de la L2 de Sagrada Família i Gaudí està ple de porqueria i brutícia, i que, si es fa servir, caldria una neteja a fons.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 01/04/2011 19:44

la primera notícia que vaig tenir del viatge feia referència a un recorregut de L4-Maragall-Gaudí amb el 300 i parada tècnica a Correos. Després vaig llegir l'altre recorregut i no vaig saber que pensar. La persona que em va dir el primer recorregut em mereix tota la confiança, no així les altes "jerarquies" de l'empresa, que son les que decideixen. Ara bé, veient la comunicació que s'ha donat, amb informacions gens clares, tampoc ser que pensar. Em sembla que només podrem sortir de dubtes el dia 14.

Entre les estacions de Sagrada Família L2 i Gaudí no hi ha cap passadís. El que hi ha entre Sagrada Família L5 i Gaudí ja et dic ara que de brut res, ja que la primera part son cambres tècniques de l'estació que es fan servir i la resta, on s'han fet obres recentment (a la associació de jubilats els hi han fet unes dependències que deu ni do) i com a màxim hi ha pols. A més, ja fa dies que s'estan fent treballs d'adequació de l'enllumenat i les instal.lacions de cara a la circulació del 300.



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Divendres 01/04/2011 21:29

A ver si en TMB se ponen de acuerdo e informan como es debido, porque a este paso cuando me presente en La Pau el 14 lo único que me voy a encontrar son unos cuantos lolailos tocando la guitarra al fresco.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 01/04/2011 23:48

També pot ser que estiguin dient "La Pau-Sagrada Família L2" perque hagin vist sobre el plànol que hi ha aquest trajecte directe, i que en realitat el recorregut sigui per L4 i l'enllaç de Maragall...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 02/04/2011 0:04

Sigui com sigui, el nivell informatiu a TMB és senzillament penós.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/04/2011 14:33

Atenció:

E-mail de resposta del C.A.:
Gracies per la teva observació, ja ho he passat al departament pertinent perquè facin les correccions, ja que estem parlant de la nit del 14 al 15 d’abril.



Salutacions cordials,



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 04/04/2011 16:00

Ja sé que no ve gaire al cas dir-ho, però es tracta de la nit del 99è aniversari de l'enfonsament del Titanic :D



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 04/04/2011 23:54

Javi M ha escrit:Ja sé que no ve gaire al cas dir-ho, però es tracta de la nit del 99è aniversari de l'enfonsament del Titanic :D
Esperem que no sigui premonitori de res.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 05/04/2011 12:50

Un correu electrònic del consell assesor que he rebut fa poca estona em confirma que el viatge és via L4 i L5.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 05/04/2011 17:15

Pere ha escrit:Un correu electrònic del consell assesor que he rebut fa poca estona em confirma que el viatge és via L4 i L5.
M'autocito per dir-vo's que la mateixa persona que m'havia informat que seria per L4 i L5 ara em diu que tampoc ho ha pot saber del cert, així que seguim amb el dubte :x :x



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 05/04/2011 17:30

Llavors no era del Consell Assesor, que és un ens, oi?, sinó d'algú que és membre del C.A.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 05/04/2011 20:36

Fran-Ikarus ha escrit:Llavors no era del Consell Assesor, que és un ens, oi?, sinó d'algú que és membre del C.A.
Sí, exactament, perdoneu l'error en la redacció del missatge :oops:



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 06/04/2011 9:53

Perdoneu de nou que us hagi estat confonent tant amb els últims missatges, però ja us puc dir que la Carmen Bailen (alguns la coneixereu), m'ha confirmat que el viatge és entre La Pau L2 i Sagrada Família L2, i l'accés a Gaudí es farà amb un 5000 des de Sagrada Família L5.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/04/2011 9:55

D'acord que té mèrit que surti, però no és el mateix que si hagués anat per la L4 (al menys pels qui ja hi vam anar l'any passat ) :mort



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 06/04/2011 10:23

sí, el viatge amb el 300 passant per Correos, el forat del túnel altrament anomenat "Banco", l'antiga Bifurcació i l'enllaç a Maragall hagués estat esplèndid. Però crec que ho fan per curar-se en salut.
Pel que fa al tema del 5000 per anar a Gaudí, tinc els meus dubtes. Perdre una nit de manteniment (que ja ni han poques) per mantenir la tensió connectada per un tren amb un recorregut de ¿40 metres? em sembla excessiu, i més tenint en compte que a gaudí s'hi pot accedir caminant. Però si es així, es per llogar-hi cadires.. :cop



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”