http://www.transportpublic.org/componen ... s-bcn-2011
Debat sobre Mobilitat Sostenible - Municipals BCN 2011
La PTP i el BACC tenen el plaer de convidar-vos a l'únic debat de mobilitat sostenible que se celebrarà a Barcelona el proper divendres 29 d'abril amb motiu de les eleccions municipals. Els regidors membres de la Comissió de Seguretat i Mobilitat de l'Ajuntament respondran en 60 segons diverses preguntes de l'organització i del públic assistent. L'assistència és gratuïta però degut a l'aforament limitat a 100 persones la inscripció és obligatòria.
Inscripció obligatòria i gratuïta a info(arrova)transportpublic.org i a partir del dimarts 26 d’abril, durant els matins, al telèfon 93.244.49.70
Debat sobre Mobilitat Sostenible - Municipals BCN 2011
Sera interesante conocer las propuestas, ¿ tendran alguna?.
Las unicas que he visto en prensa es sobre el Tranvia y no tiene desperdicio ( no hacer nada, unirlos por el Eixample ¿ por donde?, llevarlos por el litoral!!!!! que acabe el trambaix en la Est de Sants!!!! y unirlos por la diagonal)
jejejeje no tiene desperdicio
sobre autobuses solo hay el RETBUS ¿ las demas lineas hay alguna mejora?
sobre el metro no hay un euro y sera complicado terminar la linea 9
saludos
Las unicas que he visto en prensa es sobre el Tranvia y no tiene desperdicio ( no hacer nada, unirlos por el Eixample ¿ por donde?, llevarlos por el litoral!!!!! que acabe el trambaix en la Est de Sants!!!! y unirlos por la diagonal)
jejejeje no tiene desperdicio
sobre autobuses solo hay el RETBUS ¿ las demas lineas hay alguna mejora?
sobre el metro no hay un euro y sera complicado terminar la linea 9
saludos
http://www.transportpublic.org/componen ... s-bcn-2011
Respostes del debat sobre Mobilitat Sostenible - Municipals BCN 2011
5 regidors, 34 preguntes, 60 segons per resposta. La PTP i el BACC van organitzar el passat 29 d'abril el que probablement serà l'únic debat de mobilitat sostenible celebrat a Barcelona amb motiu de les eleccions municipals del 22 de maig. Més de 80 persones persones van assistir a la sala d'actes de la Casa Elizalde de Barcelona.
Al debat hi va assistir un regidor de cada partit amb representació a l'Ajuntament de Barcelona: Francesc Narváez pel PSC, Eduard Freixedas per CiU, Alberto Villagrasa pel PP, Quim Mestre per ICV-EUiA i Ricard Martínez per Unitat per Barcelona (Esquerra + Reagrupament + Democràcia Catalana). Tots els regidors formen part de la Comissió de Seguretat i Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona.
Els regidors van haver de fer front a 34 preguntes: vuit de l'organització i vint-i-sis del públic assistent. El debat va ser organitzat per donar la màxima agilitat possible al debat i el diàleg, atorgant 60 segons per a cada resposta i 30 segons per a les rèpliques facultatives entre els regidors.
Les preguntes es van estructurar en tres blocs:
BLOC I. Quatre preguntes de l'organització sobre mobilitat privada i infraestructures. Tots els regidors responen. Només dues rèpliques per bloc i regidor. Moderació: Ricard Riol Jurado, president de la PTP.
BLOC II. Quatre preguntes de l'organització sobre bicicletes i serveis de transport públic. Tots els regidors responen. Només dues rèpliques per bloc i regidor. Moderació: Joan Valls, president del BACC.
BLOC III. Preguntes del públic adreçades a un sol regidor, amb dret a rèplica dels restants. Va donar temps a realitzar 26. Pau Noy, president de la Fundació Mobilitat Sostenible i Segura.
Les preguntes i respostes, a http://www.transportpublic.org/images/p ... postes.pdf (És que és molt llarg per posar-ho aquí).
Respostes del debat sobre Mobilitat Sostenible - Municipals BCN 2011
5 regidors, 34 preguntes, 60 segons per resposta. La PTP i el BACC van organitzar el passat 29 d'abril el que probablement serà l'únic debat de mobilitat sostenible celebrat a Barcelona amb motiu de les eleccions municipals del 22 de maig. Més de 80 persones persones van assistir a la sala d'actes de la Casa Elizalde de Barcelona.
Al debat hi va assistir un regidor de cada partit amb representació a l'Ajuntament de Barcelona: Francesc Narváez pel PSC, Eduard Freixedas per CiU, Alberto Villagrasa pel PP, Quim Mestre per ICV-EUiA i Ricard Martínez per Unitat per Barcelona (Esquerra + Reagrupament + Democràcia Catalana). Tots els regidors formen part de la Comissió de Seguretat i Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona.
Els regidors van haver de fer front a 34 preguntes: vuit de l'organització i vint-i-sis del públic assistent. El debat va ser organitzat per donar la màxima agilitat possible al debat i el diàleg, atorgant 60 segons per a cada resposta i 30 segons per a les rèpliques facultatives entre els regidors.
Les preguntes es van estructurar en tres blocs:
BLOC I. Quatre preguntes de l'organització sobre mobilitat privada i infraestructures. Tots els regidors responen. Només dues rèpliques per bloc i regidor. Moderació: Ricard Riol Jurado, president de la PTP.
BLOC II. Quatre preguntes de l'organització sobre bicicletes i serveis de transport públic. Tots els regidors responen. Només dues rèpliques per bloc i regidor. Moderació: Joan Valls, president del BACC.
BLOC III. Preguntes del públic adreçades a un sol regidor, amb dret a rèplica dels restants. Va donar temps a realitzar 26. Pau Noy, president de la Fundació Mobilitat Sostenible i Segura.
Les preguntes i respostes, a http://www.transportpublic.org/images/p ... postes.pdf (És que és molt llarg per posar-ho aquí).