Visita Tramvia Blau nº1

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
evody
N6
N6
Entrades: 184

Re: Visita Tramvia Blau nº1

Entrada Autor: evody » Dissabte 03/12/2011 6:16

Uno que se cae :roll: :roll: feina i mes feina

Pasadlo bien

Metring
Wefer
josep_serre
Joan Sans Pont
Javi M
aim
Miquel
Calisay
jmora



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 03/12/2011 23:15

Ja hem gaudit de la visita, i de l'amabilitat i atencions del Sr. Mas i la seva esposa. Des d'aquí, els volem agrair per tot ;)



evody
N6
N6
Entrades: 184

Entrada Autor: evody » Diumenge 04/12/2011 16:38

Fotos ? :trabajo



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 05/12/2011 0:48

evody ha escrit:Fotos ? :trabajo
Haver vingut :P

A veure quan tinc un moment i pujo alguna cosa. De tota manera, dir que tots aquells que no vau venir us vareu perdre una ocasió segurament irrepetible i que va donar molt més del que esperàvem. M'alegro molt d'haver-hi anat, i també aprofito per agrair la rebuda que ens van proporcionar el Sr. Mas i la seva dona.

També comentar que va haver-hi gent que, tot i apuntar-se, no va venir, i ni va avisar ni ha donat cap explicació. A títol personal i com administrador, proposaré que la propera vegada que passi això aquestes persones passin a l'últim lloc de la llista en la següent trobada amb número finit de participants, perquè el que no pot ser és que algú es pugui quedar sense plaça i qui la tingui no la faci servir. Una mica de seriositat, si us plau, que això no és un parvulari.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 05/12/2011 11:00

wefer ha escrit:
També comentar que va haver-hi gent que, tot i apuntar-se, no va venir, i ni va avisar ni ha donat cap explicació. A títol personal i com administrador, proposaré que la propera vegada que passi això aquestes persones passin a l'últim lloc de la llista en la següent trobada amb número finit de participants, perquè el que no pot ser és que algú es pugui quedar sense plaça i qui la tingui no la faci servir. Una mica de seriositat, si us plau, que això no és un parvulari.

O directament, que no pugui apuntar-se a cap llista de cap trobada, perquè no és el primer cop que ho fa. No costa tant avisar de que no podrà anar, com ha fet molt bé la majoria, o demanar un número de mòbil per missatge privat, coi! Que ja som adults!!



Avatar de l’usuari
josep_maria_mas
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: josep_maria_mas » Dilluns 05/12/2011 11:53

Salutacions a tot-hom, i molt especialment als que vau assitir-hi.
No vull deixar passar l'oportunitat d'agrair-vos, també, la vostra visita, ha estat un plaer per mi poder-vos mostrar el resultats obtinguts i poder gaudir d'una estona molt agradable.
Molt atentament.
Josep Mª Mas



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 05/12/2011 22:00

Jo personalment vull tornar a agraïr al senyor Pla per convidar-nos, i en segon lloc disculpar-me per haver-vos fet esperar gairebé 20', tot i que puc justificar que la culpa no ha estat meva: el meu rodalíes va estar-se sobre uns 10' aturat a Sants, i vaig perdre l'enllaç amb l'S1 a Pl. Catalunya per questió de segons (el vaig veure allunyar-se pel túnel quan vaig arribar a l'andana :'( )



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 05/12/2011 22:03

Javi M ha escrit:Jo personalment vull tornar a agraïr al senyor Pla per convidar-nos, i en segon lloc disculpar-me per haver-vos fet esperar gairebé 20', tot i que puc justificar que la culpa no ha estat meva: el meu rodalíes va estar-se sobre uns 10' aturat a Sants, i vaig perdre l'enllaç amb l'S1 a Pl. Catalunya per questió de segons (el vaig veure allunyar-se pel túnel quan vaig arribar a l'andana :'( )

És Sr. Más :P

Tranquil, això és comprensible (Renfe havia de ser!), i tampoc vas arribar tant tard ;)



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 05/12/2011 22:08

metring ha escrit:És Sr. Más
Vaja, no sé en què estava pensant :oops:



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dimecres 07/12/2011 9:38

Sr. Mas, li estic profundament agraït per la visita i l'hospitalitat...m'encantaria tornar a quedar per a xerrar i prendre dolços!


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 30/12/2011 11:36

Com que no hi ha Cristo que posi una foto del tramvia :ei :boxer ja en poso jo mateixa una:
Fitxers adjunts
Tramvia blau.jpg
Tramvia blau.jpg (90.26 KiB) Visualitzat 11683 cops



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 30/12/2011 12:02

metring ha escrit:Com que no hi ha Cristo que posi una foto del tramvia :ei :boxer ja en poso jo mateixa una:
Jo n'anava a possar, però encara no he aprés a reduïr-les i no me les deixa pujar. :|



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 30/12/2011 20:08

Tinc tantes fotos apilades per classificar... però bé, he trobat les del tramvia, així que en poso un parell de l'interior:

Imatge

Imatge


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 05/08/2019 21:05

He separat els missatges sobre el decès d'en Josep Maria Mas al fil https://transport.cat/viewtopic.php?f=2 ... 50#p285150



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”