Qui s'anima? trobada AVE París

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Qui s'anima? trobada AVE París

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/03/2013 14:46

Com veieu la possibilitat de fer trobada per a la inauguració de l'AVE fins a París? Ja se'n parla que s'inaugura el dia 28 d'abril http://www.lavanguardia.com/vida/201303 ... abril.html El que no sabem és si només podrien anar autoritats o ja pot viatjar tothom, cosa que ja va passar amb el Figueres-Vilafant.

Algú sap si hi han tarifes econòmiques de grup?



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 05/03/2013 19:01

A la web de TGV Europe hi diu que per grups de 10 o més hi ha possibilitat de demanar pressupost personalitzat posant-se en contacte amb una adreça de mail que es facilita.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 06/03/2013 21:10

Jo el que m'estaba plantejant es fer el dia 28 d'abril el primer AVE s100 Toulouse 7:15 Barcelona 10:34. També es molt interesant agafar primer AVE en terres franceses, a mes a mes seria el primer internacional. Ja que circula abans que el TGV Duplex.
Fin hi tot hi hauria temps de fer Toulouse - Girona - Perpinyà, agafant el primer s100 i el primer duplex pero desde Girona.
Imatge
Imatge



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 07/03/2013 9:44

Uf, la idea em resultaria temptadora, però passant-hi una nit, com a mínim, a París. Fa molt que no hi vaig (prop de 9 anys!), i la idea d'anar i tornar (gastant uns bons calerons) sense pràcticament trepitjar-la no em fa el pes.

D'aquesta manera, si pogués ser quelcom de l'estil anada divendres al vespre, tornada diumenge, encara...

La proposta d'en David no té mala pinta; si més no, s'hi pot aprofitar per visitar Toulouse durant un dia, per exemple (i matinar d'allò més diumenge, això sí!)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 02/04/2013 16:23

Bé, ja haureu vist al fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=3& ... start=1340 que s'ajorna la inauguració :emprenyat Restem a l'espera de la data definitiva...



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”