Sortida metro sèrie 300 2014

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Sortida metro sèrie 300 2014

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 02/04/2014 0:18

Algún ha publicat això a la pàgina FB de www.granmetro.es:

Acabo de llamar al teléfono de atención al cliente de TMB (902 07 50 27) para interesarme por la salida nocturna a vía de "nuestra" entrañable 300, teniendo en cuenta que el pasado año fue a finales del mes que hoy hemos iniciado... La operadora que me ha atendido me ha comunicado que no tiene conocimiento de que exista programada circulación de la unidad histórica. He aprovechado para preguntar si podía anticipar alguna referencia a la conmemoración del nonagésimo aniversario del Gran Metro. En concreto, he preguntado sobre la apertura de alguna exposición, sobre la puesta a la venta de algún libro, sobre alguna salida "extra" de la veterana composición "residente" en El Triangle... Ningún dato como respuesta. Curiosamente, me ha remitido a los "Punts" TMB... pero fue en el de Diagonal donde el año pasado, sorprendidos por mi consulta referida al paseo nocturno del Metro, me aconsejaron que llamase al número que he anotado. En aquella ocasión el interlocutor, muy afable, sí me pudo dar respuestas concretas. Hoy, como se puede leer, me he quedado un poco triste ante el silencio de la compañía...

Vaja, que no hi ha cap indici sobre la data del viatge.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 02/04/2014 15:46

Resposta de Gestió TMB al FB de Gran Metropolitano:
GestioTMB ha escrit: Hola Ramón, primero de todo lamentamos que no te hayan informado como esperabas en el teléfono de atención. Todavía no hemos comunicado oficialmente las acciones que se llevaran a cabo para conmemorar el 90 aniversario del metro de Barcelona. Anticiparte, no obstante, que TMB programará diversas actividades de divulgación de la historia y el patrimonio asociado al metro. Entre estas actividades se organizan dos salidas del tren histórico. La primera será la madrugada del 9 al 10 de abril y la segunda a finales de año. Como indicas, también se organizará una exposición monográfica en el Espai Mercè Sala, la sala de exposiciones de TMB en Diagonal y alguna actividad participativa de reconstrucción de la memoria colectiva que se especificará próximamente, etc. El Concurso de Relatos de TMB por Sant Jordi este año también cuenta con una categoría especial “Va pasar a TMB” en la que ya se puede participar (http://relatscurts.tmb.cat). Iremos informando de cada acción, a través de nuestra web, del MouTV, del JoTMBé, de la sala de prensa y de las redes sociales (Facebook y Twitter principalmente), entre otros canales, para que todos los ciudadanos las conozcan previamente y puedan celebrar esta especial efeméride. Muchas gracias por tu interés. ¡Seguimos en contacto!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 02/04/2014 15:55

O sigui, a 8 dies vista de l'esdeveniment, no hi ha res oficial. Veient això i la implantació dels nuclis de rodalia de Tarragona i de Girona, queda clar que els diferents responsables de transport públic de Catalunya no van gaire forts en matèria de comunicació.

Això sí, el màrqueting après a Esade, de matrícula d'honor, tu.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 04/04/2014 9:26

Teòricament els bitllets surten avui a la venda (hi havia algun missatge que no està en aquest nou tema, ni s'ha quedat en el privat...)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/04/2014 10:44

Confirmat pel Consell Assessor que la sortida és a la data que diem aquí.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/04/2014 11:29

No deixa de ser curiós que fa pocs dies, TMB treu nous canals d'informació, i en canvi aquesta cada cop escaseja més...



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 04/04/2014 11:59

Fran-Ikarus ha escrit:Teòricament els bitllets surten avui a la venda (hi havia algun missatge que no està en aquest nou tema, ni s'ha quedat en el privat...)
Jo he anat fa una estona a Diagonal i m'han dit que les venen Dilluns a partir de les 8 del matí, li he preguntat si valdrà 5€ i m'ha dit que si. :?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/04/2014 13:07

Acabo de llegir un altre mail del C A de fa menys d'un hora dient que no comuniquem res fins dilluns. I ho diuen ara, massa tard...igualment, ja ho diuen als punts d'atenció...



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 04/04/2014 13:14

metring ha escrit:Acabo de llegir un mail del C A dient que no comuniquem res fins dilluns. I ho diuen ara, massa tard...igualment, ja ho diuen als punts d'atenció...
:cop Si els treballadors del Punt de Diagonal ja et donen la informació relativa a la venda, no se que coi pretenen amb tant secretisme :boig


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/04/2014 16:13

metring ha escrit:No deixa de ser curiós que fa pocs dies, TMB treu nous canals d'informació, i en canvi aquesta cada cop escaseja més...
Perquè TMB -concretament, la seva direcció- està tan apartada de la realitat -com tots els ocupants de poltrones d'aquest país-, que veu una joguina "moderna" i es pensa que l'ha d'adoptar perquè sí, sense importar-li per a què serveix ni quines són les funcions reals de l'empresa ni com complir-les.

Em reafirmo en el que vaig dir l'altre dia: el màrqueting, molt ben après a Esade; però de coneixements de la vida real, res de res!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 04/04/2014 16:24

Guigui

No crec que hagin passat per ESADE, d'ESADE s'en surt molt ben preparat a nivell teòric i sobretot a nivell pràctic. Jo ho trauria i deixaria com a molt "d'econòmiques".

Precisament a ESADE t'expliquen el que no t'expliquen a la Facultat, què és l'empresa dia a dia. Ep, i sense anim de polemitzar!. Salut



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 04/04/2014 16:32

metring ha escrit:Acabo de llegir un altre mail del C A de fa menys d'un hora dient que no comuniquem res fins dilluns. I ho diuen ara, massa tard...igualment, ja ho diuen als punts d'atenció...
Suposo que perquè ja no podran penjar abans de dilluns la informació a la web de TMB, i els fa grima de pensar com quedarà de malament aquest fet (que tothom ho sàpiga ja abans que la pròpia web oficial)

Doncs ja van tard, perquè al grup Facebook de www.granmetro.es està la informació (a banda del temps que l'hem tinguda 100% pública aquí)

Insisteixo, si amb això, que tothom més o menys sap (que es fa una sortida amb el tren històric més o menys per les mateixes dates), hi ha aquest secretisme i aquesta paranoïa, què no passarà amb informació realment "sensible"...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 04/04/2014 20:05

No entenc el canvi... Dimecres vaig anar a notificar una incidència sobre la T-12 de mon germà, i ja de pas vaig preguntar sobre el 300 al Punt TMB Diagonal. Em van dir que divendres sortien les entrades. I ara resulta que fins dilluns re?? Caram, cada cop anem a pitjor...

La part bona: que avui no me les hagués pogut comprar (qüestió de diners) i dilluns sí que podré :roll: :D


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 07/04/2014 9:22

A les 9:00 ha anunciat "Tmb Gestió" al FB de granmetro.es (imagino que en més llocs) la sortida de les entrades :plas tot recordant que són limitades :martell2
¡Hágase la luz de la información! :boig


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 07/04/2014 12:21

Jo ja el tinc comprat! Número 55.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 07/04/2014 18:01

Jo també, i tinc sort, el 39 i el 40, que queda com a 040, un capicua! Ja podria haber sigut el 90, del 90è aniversari de Metro.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 07/04/2014 22:30

Aquest cop si que podriem fer una mini-quedada dins el metro, els que hi anem. Qui vindrà?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 07/04/2014 22:42

Jo hi vaig!



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimarts 08/04/2014 15:26

Què cracks, fan sortir el tren en dia de Quarts de la Champions.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 08/04/2014 16:22

Els quarts de la Champions podrien arribar, però, fins a les 23:30 h. com a molt (suposant cert temps afegit, pròrroga i tanda de penals). Vaja, si hagués estat el partit al Camp Nou (i haguessin ampliat l'horari del metro... que potser era una de les condicions abans de fixar 100% la data) sí que afectaria, però així no ho crec.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”