Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener 2016

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Re: Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 28/01/2016 11:54

A un company també l'havien citat a Cèntric tot i haver indicat Collblanc. Diu que ha respost al correu notificant de l'error i l'han respost citant-lo a Collblanc.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 28/01/2016 11:59

He respost al correu preguntant-los si es tracta d'un error o si és que m'han canviat el lloc ells per alguna raó. Esperant resposta...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dijous 28/01/2016 12:03

Jo també he rebut el correu dient que anés a Cèntric. Deu ser un error.

EDITO: En efecte, es tracta d'un error. Diuen que rebrem una rectificació al correu.
davroca5 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 28/01/2016 12:10, en total s’ha editat 1 vegada.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 28/01/2016 12:04

Enviaré un correu a TMB dient-los que s'han equivocat, a veure si em responen...



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 28/01/2016 12:05

A mi m'han confirmat a Torrassa.

Abril74, metring, Trenscat, quedem nosaltres també per allà? :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 28/01/2016 12:10

Jo estic citat a Torrassa, a les 10:15 :D Quedem allà sí!! Vestíbul L1? No sé si la nova estació de la L9 té entrada independent des del carrer o no...



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dijous 28/01/2016 12:14

Trenscat ha escrit:Jo estic citat a Torrassa, a les 10:15 :D Quedem allà sí!! Vestíbul L1? No sé si la nova estació de la L9 té entrada independent des del carrer o no...
No, no en té. S'accedeix pel vestíbul de la L1.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 28/01/2016 12:15

M'han enviat un nou correu dient que era un error.

Ara em citen a Collblanc a les 10:00. Per tant, els que anem a Collblanc seguim tenint com a punt de trobada el McDonald's a les 09:40, oi? En cas afirmatiu, allà ens veurem!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 28/01/2016 12:17

Aquí s'està liant una...! A mi m'han dit d'anar a Collblanc, quan jo havia demanat Torrassa... :x :x :x

També he enviat correu preguntat si és un error.

Edito: també m'han enviat correu dient que l'anterior estava malament, quin cacau!!!!



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 28/01/2016 12:20

metring ha escrit:Aquí s'està liant una...! A mi m'han dit d'anar a Collblanc, quan jo havia demanat Torrassa... :x :x :x
Respon al correu informant de l'error i del lloc que vas indicar-los i et respondran rectificant la convocatòria. Almenys a mi m'ho han fet així.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 28/01/2016 12:34

Estan reenviant el correu a tothom amb les dades correctes. A mi m'han citat a Torrassa, primer a les 10:00, ara a les 10:15! Podem quedar a la sortida de l'estació o al vestíbul mateix, no? :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » Dijous 28/01/2016 13:15

Sort que han avisat via Twitter del error. Quin ensurt que ens han donat aquest matí!


The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 28/01/2016 13:32

Jo també he enviat un correu a TMB mencionant aquest error i de seguida m'han enviat el mail amb les dades correctes (Collblanc a les 10h). Déu n'hi do, quin ensurt! Això els hi passa per enviar els correus "a boleo" i sense fixar-se.

Jo hi vindré, amb uns quants aficionats més. No obstant, aniré directament a Collblanc. Vaig amb una jaqueta gran i amb ulleres de color negre. Ens veiem allà!



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 28/01/2016 13:46

Que algú porti la samarreta del nen punki o alguna del FTC, en plan "meeting point"... :twisted: :twisted: :martell1


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dijous 28/01/2016 13:51

Bueno nois, jo també he rebut el primer correu que estava malament i després he rebut el correcte per anar a Collbanc a les 10.00h!

Així que els que anem a Collbanc...

Recordeu: Dissabte que vé 30 de gener a les 9:40h aprox. quedem al McDonals que hi ha just al costat de l'estació!!!

Lloc: https://goo.gl/maps/5mKnTix7oRG2 (cortesia de ferroparc, gràcies!)

Salutacions.


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » Dijous 28/01/2016 13:53

Jo aniré amb un pin del Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)(Ens encarreguem d'operar els diumenges el tren de 10'' més llarg de tota Europa, al Parc de Catalunya)
Ens veiem el dissabte!


The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 28/01/2016 15:06

He rebut confirmació per Collblanc, així que allà ens veiem.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dijous 28/01/2016 15:33

A mi també, s'han equivocat, més tard han enviat un missatge fent la rectificació :

Benvolgut,

Benvolguda,



Per un problema tècnic la convocatòria anterior que has rebut no és la correcta.

T’adjuntem la nova convocatòria, d’acord amb la inscripció que vas fer per participar a les proves de la L9 Sud. T’esperem el proper dissabte dia 30 de gener, a les 10.15 h, a l’estació Collblanc (C/Collblanc, 60).



Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dijous 28/01/2016 17:27

Hola a Tots;
Em sembla que ens s'ha passat a tots Jo vaig demanar per anar a Torrassa i també he rebut per error el Centric, de totes maneres jo no he respost el mail ja que el cap de poc temps he rebut el mail de rectificació per anar a la Torrassa.

Algú en sap dir si ens s'hem de presentar el vestibul del metro que dona a la L9?, ja que jo vinc de fora hi haig d'agafar el metro de la L1 fins a la mateixa Torrassa
Abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 28/01/2016 22:23, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 28/01/2016 20:28

A mi m'ha arribat per Torrasa quan habia demanat Collblanc.
Despres Rectificació i continuo a Collblanc així que al Mc Donald's ens veiem per saludar-nos!!



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”