Smart Mobility World Congress 2017

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Smart Mobility World Congress 2017

Entrada Autor: metring » Dijous 28/09/2017 13:33

Aquest any BCNRail perd el nom, i s'integra directament al congrés Smart Mobility, a on hi han tres vessants:Mobility Stream, Railway Stream i Public Transport Stream. De moment, la pàgina i les sessions venen només en anglès (o jo no he trobat la versió en català o castellà, cosa d'un mal disseny de la web):

http://www.smartmobilitycongress.com/en/

http://www.smartmobilitycongress.com/do ... f861f64e56



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Diumenge 12/11/2017 12:13

Jo ja tinc la meua acreditació.

Salutacions.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Diumenge 12/11/2017 13:27

Jo també! A veure que ens trobem.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Diumenge 12/11/2017 15:51


:D Tot i que potser només podré anar-hi dijous, per temes de la universitat... Intentaré pujar tot el contingut que pugui, tant del SMWC com el de SCWC (Smart City World Congress, congrés paral·lel al de mobilitat)



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 16/11/2017 12:45

Ahir pel matí vaig anar. Vaig estar unes tres hores, temps suficient per veure-ho tot. Em va agradar el simulador del taxi groc NYC, a l´estand de Ford. Hi havia una maqueta molt maca de Lego City (amb tren inclós) a l´estand d´Ineco. També una petita maqueta de tren a l´estand de Pilz amb una locomotora que es movia al prémer uns botons i es baixaven les barreres del pas a nivell. L´Irizar 1108, exposat a l´estand de TMB. A l´estand de CAF, em va agradar molt la maqueta del Metro d´Estambul. A l´estand de Bombardier, totes les maquetes eren les mateixes de fa dos anys. A l´estand del TRAM, et donaven un retallable del tramvia.

Vaig fer unes mil fotografies, ja posaré alguna, encara les tinc que seleccionar. Però hi ha una cosa que no em va agradar i que no puc deixar de dir: la falta d´higiene als lavabos, total i absoluta. Sóc conscient que hi havia molta gent, havies de fer cua per fer ús dels lavabos, però és que els orins se t´enganxaven a la sola de la sabata, estava tot molt brut amb papers al terra i dels folletons que donaven als estands, llavors la cosa és molt fàcil: per què agafen fulletons i papers per després llençar-los per la tassa del wàter? A més no hi havia ni paper higiènic, sort que només havia de fer pis (lògic i normal, després de tres hores de visita i quatre d´haver sortit de casa), les persones tenim necessitats i dret a fer-les en condicions d´higiene apropiades. Lo lògic seria tancar els lavabos uns cinc minuts per netejar un cop a l´hora, desinfectant amb lleixiu. Posaré una queixa formal a Fira de Barcelona.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Diumenge 26/11/2017 12:51

Algunes imatges, enllaçades del meu flickr (click per ampliar),

_Maqueta del Metro d´Estambul a l´estand de CAF:

ImatgeHPNX60590 por oscar440, en flickr

_Maqueta del tramvia "Urbos" de la ciutat de Luxemburg a l´estand de CAF:

ImatgeHPNX60600 por oscar440, en flickr

Aniré posant més fotografies al meu flickr.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Diumenge 10/12/2017 12:18

Algunes imatges més, enllaçades del meu flickr (click per ampliar),

_Maqueta de "Lego City" a l´estand d´Ineco:

ImatgeHPNX60679 por oscar440, en Flickr

_Maqueta "Control d´accessos" a l´estand de Dahua Technology:

ImatgeHPNX60706 por oscar440, en Flickr

Ja estan posades totes les fotos que volia posar del SMWC 2017 en aquest àlbum: https://www.flickr.com/photos/oscar440/ ... 9422805094

Pel que fa al tema dels lavabos que vaig comentar, i del qual vaig posar queixa a Fira de Barcelona, encara no he rebut resposta.

Salutacions.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”