Balanç trobada Queralbs Tren Històric.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Balanç trobada Queralbs Tren Històric.

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 13/11/2005 20:33

Impagable.

He girat tot el dia al voltant de l'astre E1.

Hem d'agrair el bon humor i amabilitat del bon personal adscrit al nostre tren, ja que ha suportat unes condicions metereològiques adverses.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Diumenge 13/11/2005 21:03

En aquest moment estic amb el Photoshop. En breus moments penjaré la foto de grup.

Coordialment,



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Diumenge 13/11/2005 21:29

La foto de grup, versió Mr Baricentro:

Imatge



Ara falta la d'en Bernat ;)

Coordialment,



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Diumenge 13/11/2005 21:56

Jajajajajajjaa.... Mira tota la trupee!!! :D :D :D :D

El que pasa q no se qui sou cadascu... jejejej :x :x :x



malba
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: malba » Dilluns 14/11/2005 15:45

Hola gent! Personalment i tot i que no sóc molt aficionada al món dels trens, us haig de dir que m'ho vaig passar realment molt bé.
En general, crec que el balanç del dia va ser bo (tot i la mala jugada que ens va donar el temps). Pel que fa al viatge, em va semblar molt interessant i a l'hora molt distret anar en un tren tan antic i tan còmode, on també hi va viatjar en Francesc Macià (per no dir també que esteu fets uns bons atletes corrent amunt i avall per a obtenir la millor foto) :)
En fi, dir-vos que sou una gent molt maca i que em vaig sentir molt ben acollida i a gust amb vosaltres :oops: :D



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dilluns 14/11/2005 17:12

Jo personalment m'ho vaig passar molt bé tot i que n ovaig poder gaudir gair de les butaques del cotxe saló, els nervis del encontre...

genial.
s'ha de repetir...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 14/11/2005 18:11

marcel ha escrit:Jo personalment m'ho vaig passar molt bé tot i que n ovaig poder gaudir gair de les butaques del cotxe saló, els nervis del encontre...

genial.
s'ha de repetir...

Jo ni vaig seure...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 14/11/2005 18:17

liniadelRipollés ha escrit:
marcel ha escrit:Jo personalment m'ho vaig passar molt bé tot i que n ovaig poder gaudir gair de les butaques del cotxe saló, els nervis del encontre...

genial.
s'ha de repetir...

Jo ni vaig seure...

Els nervis, ... suposso, ;) i també la verda, .... :o


M'en vaig estar empenedint tot el dia, .... suant ... sota un grapat de mantes. :'(


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 14/11/2005 18:34

abegot ha escrit: Els nervis, ... suposso, ;) i també la verda, .... :o

La verda va estar prou bé, si bé ens va faltar la vermella. Per cert, que maca és la E4 VERDA....haurem de planificar qualsevol barbaritat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 14/11/2005 21:00

El dia malgrat la pluja i l'absència d'en Pelai (que per sort sembla que ja està més bé :) ) va ser magnífic. Per la meva part suposava conjuntar en un mateix "pack" la meva xicota, els trens i els amics del Fòrum del Transport. I crec que es va aconseguir :D Un dia 13 de novembre que mai oblidarem, amb el gran viatge amb la E1, el saló i el pobret K. La veritat és que hi ha ganes de repetir una sortida ferroviària amb tots els amics d'aquest Fòrum que cada dia és més gran gràcies a tots vosaltres! :roll:



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 14/11/2005 21:29

Aquí teniu la meva versió de la foto de grup, que no és pas gaire diferent, jeje. He posat els noms de la gent, tot i que no recordo com es deia el germà del Marcel :oops: (disculpes) i també d'altra gent que no sé si tenen algun nick al fòrum... Per cert, qui és l'únic que té els ulls vermells?... Per què serà?... jeje :)
Fitxers adjunts
P051113312.jpg
El grupet de la E1
P051113312.jpg (88.73 KiB) Visualitzat 5494 cops



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 14/11/2005 23:14

Ei quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!!!

Realment, el proper festival que munteu, ara que conec una mica més altres frikis com jo per aquest fòrum, segurament m'hi apunti!

Salutacions!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 14/11/2005 23:55

Nosaltres ens ho vam passar molt bé (especialment la Sònia pujant i baixant del tren amb el genoll fotut xD ).

Us penjo una foto de les (poques) que han sortit bé, amb l'admin en primer pla :D



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 15/11/2005 9:44

orique ha escrit:Us penjo una foto de les (poques) que han sortit bé, amb l'admin en primer pla :D
:oops: :oops: :oops:
Sembla que estigui enfadat amb l'elèctrica en aquesta foto!! Gràcies, ja me l'he posat de fons de l'escriptori :D
Bé, la trobada, com sempre, fantàstica... al dinar, ja es va parlar de fer noves trobades, algunes tant exòtiques com a París per veure un metro històric o anar amb Stadler fins a Igualada xD
A veure qui s'anima a muntar la pròxima. S'admeten tot tipus d'idees.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 17/11/2005 1:03

Petit resum fotogràfic de la trobada.
Espero que us agradi i, als que no vau venir, us agafi una sana enveja i n'aprengueu per la pròxima trobada :D
Fitxers adjunts
11-ribes-440-tornada.jpg
Tornada cap a casa. La composició de 3 cotxes amb que vam pujar al matí, ara és la que baixarà, acoblada a una doble 440 de La Tor que està a punt d'arribar. 7 cotxes d'un tren que cap ben justet a la major part d'estacions. I a sobre va ple!!
11-ribes-440-tornada.jpg (77.18 KiB) Visualitzat 5465 cops
10-ribes-vila-02.jpg
Pobreta elèctrica!!! Que ens trobaràs a faltar?
10-ribes-vila-02.jpg (97.27 KiB) Visualitzat 5460 cops
09-ribes-vila-01.jpg
Ribes-Vila. final del trajecte. És hora de guardar la composició fins l'any que ve. Seguint la filosofia d'aquest ferrocarril, els cotxes es maniobren amb "tracció animal"
09-ribes-vila-01.jpg (104.58 KiB) Visualitzat 5462 cops
08-ribes-rialb-02.jpg
No parem de fotografiar el tren fins gastar-lo... fins i tot per sota!!!
08-ribes-rialb-02.jpg (113.35 KiB) Visualitzat 5460 cops
07-ribes-rialb-01.jpg
Parada a Rialb, on es conjuguen história ferroviària i natura
07-ribes-rialb-01.jpg (85.54 KiB) Visualitzat 5458 cops
06-ribes-queralbs-01.jpg
Més i més maniobres... el paradís de l'afeccionat al ferrocarril
06-ribes-queralbs-01.jpg (106.73 KiB) Visualitzat 5459 cops
05-ribes-queralbs-03.jpg
Comença el festival de maniobres per girar la composició
05-ribes-queralbs-03.jpg (105.75 KiB) Visualitzat 5461 cops
04-ribes-queralbs-02.jpg
Arribada a Queralbs. Final del trajecte de pujada
04-ribes-queralbs-02.jpg (101.29 KiB) Visualitzat 5458 cops
03-ribes-cotxe-salo.jpg
Ja som en camí, tots a dins del cotxe saló
03-ribes-cotxe-salo.jpg (108.67 KiB) Visualitzat 5466 cops
02-ribes-enllac-02.jpg
A punt de començar el viatge
02-ribes-enllac-02.jpg (99.5 KiB) Visualitzat 5459 cops
01-ribes-enllac-01.jpg
El nostre tren, esperant-nos per pujar cap a Queralbs
01-ribes-enllac-01.jpg (114.38 KiB) Visualitzat 5465 cops



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 17/11/2005 12:52

Les fotos fantástiques. donen l'impresió (sobre tot la E-1 ) de, ... "recien pintado",

No he pogut veure una de les fotos. : L'arxiu adjunt seleccionat no existeix

404 File Not Found: The File files/09-ribes-vila-01_157.jpg does not exist.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

xevi
N7
N7
Entrades: 605

Entrada Autor: xevi » Dijous 17/11/2005 18:23

Molt guapes les fotos però la última....a mi personalment, la Renfe em desanima, aquesta deixadès, passotisme, poca implicació amb el territori.....no es poden comparar les instal.lcions de Renfe amb les del cremallera.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 17/11/2005 18:46

abegot ha escrit:Les fotos fantástiques. donen l'impresió (sobre tot la E-1 ) de, ... "recien pintado",

No he pogut veure una de les fotos. : L'arxiu adjunt seleccionat no existeix

404 File Not Found: The File files/09-ribes-vila-01_157.jpg does not exist.
"Retiro lo disho" SI he pogut veure una de les fotos. (El demés sobra, ... :'( )

I repeteixo . . . . Les fotos fantástiques. donen l'impresió (sobre tot la E-1 ) de, ... "recien pintado", i m'afexeixo a totes les expresions i lloançes de tots els companys del fòrum, (a mi en falten paraules per expressar la tecnica i qualitat de les fotos)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

sadic
N1
N1
Entrades: 2
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sadic » Dijous 17/11/2005 20:20

Salutacions cordials a tothom.

Aquest és el meu primer missatge en aquest fòrum, i indefectiblement ha d'estar dirigit a elogiar labona labor organitzativa per part de l'organitzador de l'event cremalleril.

Gràcies, Adolf, i no deixis de treballar fins poder fotografiar la E1 amb la llevaneus antiga al viaducte de Tosses.

Carlos Sanz.

PD.- Adjunto algunes fotografies preses el dia d'autos(ja les he publicat a algun altre fòrum, pel que lamento poder fer-me repetitiu per alguns contertulis).

liniadelRipollés ha escrit:Impagable.

He girat tot el dia al voltant de l'astre E1.

Hem d'agrair el bon humor i amabilitat del bon personal adscrit al nostre tren, ja que ha suportat unes condicions metereològiques adverses.
Fitxers adjunts
maniobra.jpg
E1 maniobrant per posar-se direcció Núria.
maniobra.jpg (189.73 KiB) Visualitzat 5030 cops
camino.jpg
Composició pasant a tota castanya per la carretera a Vilamanya. Sort que 'algú' ens va avisar que no paràveu a Rialb,perque sino fiquem la pota fins al fons.
camino.jpg (191.76 KiB) Visualitzat 5369 cops



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 18/11/2005 19:27

Poca cosa es pot afegir al que ja s'ha dit, però tot i així hi posaré el meu granet de sorra.

En primer lloc comentar que les persones que érem a l'interior del cotxe saló no eren els únics eixelebrats... Veieu les "misterioses" figures a la part inferior esquerra de la imatge?

Imatge

La pluja, persistent durant pràcticament tota la jornada, també es va fer notar en les maniobres a Queralbs. Jo em pregunto com s'ha d'interpretar la senyal de sortida sentit Ribes...

Imatge

També em pregunto quant temps feia que no s'hi aturava res al baixador de Rialb, i més amb aquesta notable afluència de públic.

Imatge

Al final d'una jornada tan intensa, quan el cansanci comença a aflorar, és quan es fan paleses les tensions acumulades...

Imatge

Però del que ningú s'adonà és de la presència d'una alta personalitat política... com pot ser que ens passés per alt la presència del President del Govern Espanyol? (que consti que la imatge no està trucada)

Imatge



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”