Balanç trobada Queralbs Tren Històric.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 19/11/2005 22:29

juas, juas, juas

Molt bones les fotos i els comentaris.

No sabia q tenia el Zapatero a casa... xD xD xD quina mala llet :P :)

Per cert, el senyal de Queralbs és degut al sistema "de maqueta" que tenen instal·lat. La foto està presa just en el moment en què el tren passa a l'altura del semàfor i el llum canvia de color.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 19/11/2005 23:49

orique ha escrit:Per cert, el senyal de Queralbs és degut al sistema "de maqueta" que tenen instal·lat. La foto està presa just en el moment en què el tren passa a l'altura del semàfor i el llum canvia de color.
Doncs no exactament... jo vaig veure l'efecte aquest tres o quatre vegades... i no era perquè passés de verd a vermell o a l'inrevés. El senyal estava en vermell tota l'estona, però quan el tren passava per un punt concret, s'encenia també el verd a la vegada que el vermell i juraria que el vermell arribava a apagar-se durant unes dècimes de segon.
Ho vaig veure principalment en el senyal que mostra la fotografia, a Queralbs, però un senyal de Ribes-Vila vaig veure que feia exactament el mateix. Per tant, deu ser un "error" inherent al sistema.
Això els passa per comprar els sistemes de senyalització al "tot a 100" :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”