Anem a veure el metro?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Si fòssin com els del Tram...

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 18/11/2005 0:06

Esperem que TMB sigui cooperativa, o al menys tant com TRAMMET (explotadora del Tram)... :?:

Ho dic perquè fa una setmana m'hi vaig dirigir ja que volia visitar les cotxeres del Trambesòs perquè m'expliquessin les característiques tècniques del CITADIS d'Alstom, donat que havia de fer un treball per a una assignatura de la uni (enginyeria industrial).

Doncs en 2 dies, em van contestar dient que ja m'havien organitzat la visita i podia passar la setmana següent (aquesta), a escollir entre dos dies... :o

Total, avui he anat i he gaudit com una criatura...S'han tirat 2 hores amb un company de classe i servidor fotent-nos dins, dalt, sota del tramvia, obrint compartiments... 8)

Acompanyats per un enginyer de l'Alstom... 8)

Total, ara vés i demana a la TMB que, al menys, et deixi visitar les cotxeres del Triangle Ferroviari...Quant trigaran a contestar? Et diran que si?

Salutacions!

PD1: aviso que sóc un alstom-maniac :riure (per tant no responc de la meva subjectivitat)

PD2: aquest és el missatge 1000 d'aquesta part del fòrum :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Divendres 18/11/2005 1:28

xevi ha escrit:Estic totalment d´acord, crec que podria ser un petit negoci per TMB, no solament pels ciutadans de BCN si no també pels turistes.
incerament, si us enteressiu que al metro de València, Munic o Roma fan rutes nocturnes amb trens històrics i visites a estacions fantasma, no us apuntarieu?
Realment val la pena.
Si m'en entero que al Metro de València fan visites nocturnes... :oops: :o

Coordialment,




PD: Desde cuant hi ha estacions fantasmes al Metro de València(tram sobterrani)?

Coses absurdes si(Línia 5 passant per devant de Xàtiva sense parar), pero estacions fantasma... en tot cas trams en construcció.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dijous 01/12/2005 21:15

Si u damanem, jo tinc alguna esparança de que ens diran que si de sortir a pasejar amb el 300.

Salut!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 01/12/2005 21:19

Serie-1000-metro ha escrit:Si u damanem, jo tinc alguna esparança de que ens diran que si de sortir a pasejar amb el 300.
Hola!

Bé, jo no sóc tan optimista, però si que és cert que per provar que no quedi...Això sí, no se quan però el 300 ha de marxar segons els de TMB cap al cementiri ejem museu del transport... :'(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 02/12/2005 10:59

JaMiRo! ha escrit:
Serie-1000-metro ha escrit:Si u damanem, jo tinc alguna esparança de que ens diran que si de sortir a pasejar amb el 300.
Hola!

Bé, jo no sóc tan optimista, però si que és cert que per provar que no quedi... :'(

Salut!
Compteu am JO :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 12/12/2005 12:22

novetats?? algú ha fet algo?? serie1000? :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 11/01/2006 13:40

eko eko eko :pal


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dimecres 11/01/2006 13:45

Pero es possible fer una visita amb trens historics per el metro de Barcelona :?: No es molt complicat :?: I es pot parar a les estacions que vulguis :?: No entenc res...


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/01/2006 14:01

abegot ha escrit:Hola, tant si és fa visita turistica a una estació (per ex. Gaudí), com si anem al taller a veure el 300, (previa visita al Sr. Comendador de TMB) o si lloguem un tren-metro per fer una passejada per totes les linies començades i mai acabades, ... apunteume. L'excursió ho mereix, ... la trobada també.
Ull, que no estàvem llençant "l'ordago" perquè ens treiessin el 300 de passeig, estàvem parlant de visites en general. Com ara les possibilitats que esmentava abegot.

Si a partir d'aquestes modestes intencions, en un futur s'aconseguís això de passejar amb el 300? Molt millor. Però anem a pams.

A la visita a peu als túnels i estacions de la L11 (un parell de mesos abans que s'inaugurés) vam poder participar sense problemes. Qui va organitzar-la? La PTP?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dimecres 11/01/2006 14:19

Es va anar a peu per les estacions de la L11 abans de inagurarse :?: :?: hi m'ho vaig perdre... :(


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/01/2006 14:31

Aquí pots veure la crònica, i algunes fotos
http://cv.uoc.es/~jmora/misc/l11.html

Va estar molt bé. Jo espero fer coses com aquesta només en ocasions semblants, perquè no em fa cap gràcia la idea d'haver de caminar pel túnel en cas d'incidència (no sé si potser massa infloït pel còmic "La gran superproducción" de Superlópez)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dimecres 11/01/2006 14:33

Aveure si tambe ho fan axio cuan inagurin el primer tram de la L9 :!: El que pasa es que tindriem d'agafar un carret d'aquells del golf per anar mes rapid... o una vagoneta com es feia antigament :D :D


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 13/01/2006 10:52

Mentre aconseguim això de visitar el Metro en grup els del fòrum, aquí teniu una manera alternativa de poder "arribar a tocar" el Metro de la sèrie 300 (i conèixer per dins, per exemple, les històriques cotxeres de Lutxana, que no els queda gaire temps...)
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=1829


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimecres 22/02/2006 1:16

No se sap res més d'això?
:|


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 15/03/2006 12:06

niaroniaroniarooooooooooo :x


i si ho deixem en entrar a Gaudí? el que sigui, però fem-ho!


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 15/03/2006 12:45

Mortadel·lo ha escrit:i si ho deixem en entrar a Gaudí? el que sigui, però fem-ho!
D'acord, fem-ho. Visita a l'estació de Gaudí i a la petita exposició d'elements d'autobusos que té l'associació que hi ha allà.
Ara només queda designar qui és l'encarregat de fer les gestions. Com ho fem, a pedra-tisora-paper? :D



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dimecres 15/03/2006 14:43

Ens deixarien entrar a Gaudi :?: Estaria molt be... Ara que com no ensenguin els llums no se com podrem baixar, perque em sembla que a la part de les escales d'acces a l'andana no hi ha llums :D


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 15/03/2006 15:36

Hola!

Si els del panfleto sensacionalista* poden, nosaltres també!

:atac

Salut!

*Consideri's Què! com a tal escrit


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 15/03/2006 15:53

Tisores!


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 15/03/2006 16:45

Pedra de balast!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”