Anem a veure el metro?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 06/04/2006 21:27

Sense que serveixi de Platanito, estic completament d'acord amb en Mortadel·lo!

Continua la sèrie...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 06/04/2006 22:03

Sense que serveixi de Platanito, estic completament d'acord amb en Fran-Ikarus!, ara fora broma, aixo es un fòrum, tots som anònims, o la majoria, sobretot els que no anem a les sortides, aixi, retiro la meva proposta, crec que no estem preparats per a fer una associació, excepte que sigui mitjançant Internet i essent, com sempre, anònims.

La principal idea meva, era fer una "excusa"perque ens deixin passar al metro o fer una visita, recordeu que sent una associació tenim mes posibilitats de fer sortides com la que es proposa en aquest tema.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 06/04/2006 22:34

Sí, Ferrovi, però una associació amb cara i ulls... Que tingui gent (visible) que la porti, que faci coses, que sàpigui qui són els socis...

La veritat és que realment és millor esperar a que una associació organitzi una visita (oberta a no-socis, idealment) i que no tingui la mala sort que el dia que l'organitza, no està el tren del Gran Metro allà...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 06/04/2006 22:43

Hola:

A veure nois. Cap de nosaltres vol fer res il.legal. Nomes es tracta d'una associacio sens anim de lucre, quelcom ludic, etc., aixi que no veig les pors per enlloc, es a dir, les raons per tenir-ne. Mes que res perque ningu esta parlant de donar els nostres noms i cognoms per Internet ni els nostres DNI's tampoc per aqui.

Si es crea una associacio d'amics del transport public a partir dels que hi som aqui (els que vulguin, es clar), la cosa no va mes enlla de crear uns estatuts, anar al registre d'asociacions i poca cosa mes. Com cualsevol altre club similar dels que ja hi han i no veig la rao per no crea-la ni per associar-se a altre. Qui millor que nosaltres mateixos -que ja ens "coneixem", encara que sia virtualment- que crear una associacio a la nostra mida?.

Sal.lutacions:

Serie600



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 06/04/2006 23:55

En tant que jo pertanyo de fa 9 anys a dues associacions crec que val la pena que exposi el meu parer:

La proposta no em sembla malament, la propsta em sembla la mar de bé.

Ara bé, crear una associació no és si es vol fer amb cara i ulls una cosa fàcil ni ràpida, però és possible.

En aquest fòrum hi ha diverses persones amb contrastada experiència en el món de les associacions, bé un d'ells sóc jo, en qualsevol cas ha de ser gent que hi dediqui temps que tingui serietat, constància, compromís.

Per altra banda no m'han agradat alguns comentaris de caire conservador, immobilista i de mofa; és cert que existeixen diverses associacions però la majoria d'associacions estan amforades en el passat, quan jo vaig entrar a les associacions era dels més joves que hi havia, el cas és que a hores d'hora segueixo sent dels més joves i han passat 9 anys, això fa pensar, el cas és que moltes coses que desitjaríem que fessin les associacions no ho fan ni ho faran perquè van per una altra camí i si volem una cosa nosaltres l'haurem de fer nosaltres i tranquils no passa res perquè hi hagi una nova associació si està ben feta.

Em refermo que m'agrada la idea i si algú es decideix a portar-ho endavant que compti amb mi sempre que el projecte sigui contrastadament seriós.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 07/04/2006 11:41

Tens raó, Josep.

Ara bé, abans de crear una associació, potser cal preguntar-se quin caire tindria. Crear una associació només per facilitar una visita puntual un cop a la vida a les instal·lacions del Metro, i després caure en l'immobilisme, no li veig gaire sentit.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 07/04/2006 11:54

Jo també ho veig amb bons ulls...seria bona idea.

I Fran-Ikarus, aviam...al principi només seria aquesta visita, però després en vindran d'altres, vindran més activitats i es podria anar forjant una associació que, si se li donés l'impuls necessari, podria arribar a ser molt activa. Només fa falta proposar-s'ho.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 01/08/2006 11:42

:cari


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 01/08/2006 12:06

Em viatjat un parell de vegades al cotxe Saló del Cremallera de Nuria, em llogat la Maq. E-! (o tindria de dir en "liniaRipollès" ha llogat, .... ), som una Associació? 8)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”