Viatge amb tren Històric Serie 400 'Granotes'

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Viatge amb tren Històric Serie 400 'Granotes'

Entrada Autor: abegot » Dimarts 15/11/2005 19:36

(rebut per e-mail)

Et paso la noticia de una circulaciò especial que s'ha de fer el proper dia 26 de novembre.

Anada i tornada fins a Terrassa.Parada als tallers de FGC a Rubí i vista a la nova nau de material històric.

Ho porta l'associaciò d'amics del ferrocarril de Barcelona.

Nota - Molt bon moment, per fer fotos per la linia.

Si us arriban més noti's, posseu horaris si us plau
;)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 15/11/2005 20:50

Viatge a Terrassa amb material històric i vista als Tallers de Rubí

Dia 26 de Novembre del 2005 (Dissabte)

Programa Definitiu
08:50 h. Concentració al vestíbul de l’Estació d’FGC de Plaça Catalunya.
09:02 h. Sortida cap a Terrassa (Unitat de la sèrie 400 “Granotes").
09:44 h. Arribada a Terrassa i temps lliure (30 minuts).
10:14 h. Sortida de Terrassa cap a Rubí.
10:25 h. Arribada a Rubí i visita als Tallers i a la nova nau del material històric.
12:25 h. Sortida de Rubí cap a Barcelona (Plaça Catalunya).
12:56 h. Arribada a Barcelona (Plaça Catalunya) i fi del Viatge.

Preus:
Bitllet (adults): 8 euros
Bitllet (infantil): 5 euros



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 16/11/2005 9:28

Holes,

algú sap si l'activitat està restringida als membres de l'associació? I ja de pas, s'ha de fer reserva o només cal presentar-s'hi?



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 16/11/2005 22:18

Els bitllets numes es venen a la Asociació.
Que jo sapiga.

Salut!

No sujetar las puertas!



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 19/11/2005 23:16

Una pregunta.

S'entra i se surt del COR amb el tren o el 400 es quedarà a la via 0 de Rubí?



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 20/11/2005 17:36

Hola!
Suposu que si, mes que res que l'any pasat i varem entrar amb el tren a dins el COR, per tant dedueixo que serà així. Esclar que també no varem pujar fins a Terrasa.

Salut!

No sujetar las puertas!

Serie 1000 METRO 4ever!



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 21/11/2005 13:57

Buen madrugón para el sábado...¿No pueden hacer estas cosas más tarde?... :!: :!: :!:

Salu2!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 21/11/2005 17:38

Les previsions del temps per dissabte:

dissabte, 26-11-05

Nuvolositat variable, amb creixement de nuvolades arreu.
Cauran xàfecs i tempestes a qualsevol indret, sobretot al nord i est del país, d'intensitat moderada i acompanyats de tempesta i calamarsa. Seran en forma de neu cap als 500 metres.
Vent de component nord i oest entre fluix i moderat a les terres de l'Ebre; a la resta serà fluix i variable, amb predomini del sud i est.

Granota nevada ja!!!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 21/11/2005 17:51

Creo que me conformaré con pillarla por Les Planes cuando venga de vuelta, según el horario que pone más arriba, ¿hacia las 12.30 o así?... :?: :?: :?: Si nieva el marco será inmejorable, pero lo más seguro es que no pase de un aguacero, como el que cayó en Bellaterra cuando además también vinieron los "Brill"... ;)

Salu2!



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 21/11/2005 17:56

Ah! Se me olvidaba preguntar si efectuará paradas o bajará directa sin parar, para andar atento con la cámara... ;)

Salu2!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 21/11/2005 21:57

liniadelRipollés ha escrit:Cauran xàfecs i tempestes a qualsevol indret, sobretot al nord i est del país, d'intensitat moderada i acompanyats de tempesta i calamarsa. Seran en forma de neu cap als 500 metres.
:aaa :aaa :aaa
Hi ha que són gafes amb els trens... però jo sóc definitivament gafe amb el temps. Cada vegada que surto a veure trens, sigui sol o acompanyat, acaba plovent.
:'( :'( :'(



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 22/11/2005 10:55

Jo ja e viatjat amb la Granota amb neu, cuan encara estaven en servei regular de viatgers, recordu que vaic agafar el tren a Provença cap a les 5 o 6 de de la tarda o així, estaba tot el Tibidabo, Les Planes, tot nevat vaja, allabors cuan arribem a no recordu quina estació era....... en varem parar perque havia caigut un arbre per culpa del pes de la neu a la via, despres varem segir, fins que al final, vaic arribar a la meva destinació cap a les 9 de la nit, un cop allà ja era massa tard per fer els recadus que tenia que fer, i vac agafar un tren cap a Provença, allabors no sortiem de l'estació perque la catenaria habia caigut, total a la 1 de la nit vaic arribar a Provença. Tenieu que haber vist, les Granotes plenes de gent, a bassar, Sarria, ple de gent, els trens entraben molt a poc a poc perque les andanes estaben plenes, curiosament aquell, dia vaic veure menys 111 de lu normal, es mes a la nit, no en recordu haber vist cap, (potser es perque son tan merdes que amb la neu sels i va espetllar? no i a res com les granotes :P ) De tot això tinc fotus!

Salut!

No sujetar las puertas!

Serie 1000 metro 4ever! i les Granotes també!



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 22/11/2005 13:56

Jo també tinc fotos, ... d'aquest tren que va parar a Les Planes, pq hi havia caigut un arbre sobre la linia.

M'enrecordaré tot el que queda de ..... :D :o .... vaig pendre el tren a Sarriá a les 18.- hores i vaig arribar al lloc de treball a les 21.15 i ja havia gastat un rotllo de fotos (37).


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

xevi
N7
N7
Entrades: 603

Entrada Autor: xevi » Dimarts 22/11/2005 14:48

abegot i serie 1000 publiqueu les fotos! A que espereu???



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 22/11/2005 17:33

xevi ha escrit:abegot i serie 1000 publiqueu les fotos! A que espereu???
Les meves fotos .... tindrás d'esperar, .... :o .... encara no les passo a CD


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 22/11/2005 18:58

Jo també tinc moltes fotos de les "granotes", el que no tinc són vídeos, i per això m´agradaria que el dissabte quan passi per Les Planes fer-li un vídeo. Hora? Dos quarts d´una?... :?: :?: :?:
Després agafaria un tren cap a Plaça Catalunya, per fer-li un altre vídeo allà... ;)

Salutacions!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 22/11/2005 20:45

Retornant una mica al tema del viatge de dissabte, avui hi havia el granota històric prenent la fresca davant les cotxeres de material històric, just al costat del granota reformat de dos cotxes. L'estampa era prou bonica, encara que fugaç des d'una 111 que finalitzava recorregut a Rubí. Que per cert, el S5 a Barcelona ha sortit de la via 2 en lloc de la via 0, és a dir que han retirat la 111 amb la qual veníem. De fet a Rubí hi havia una mena de boira-fumera sospitosa...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 23/11/2005 13:53

:aaa :aaa :aaa

Aquest dissabte hi ha l'Olimpíada Matemàtica!! Hauré de decidir quina de les dues coses faig...



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 25/11/2005 20:20

Algú té idea de l'hora de baixada de buit per anar a iniciar el viatge del Granota des del COR de Rubí cap a Pl.Catalunya? M'imagino que serà força d'horeta no? :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 25/11/2005 20:28

Ha d'estar per circular, però aquestes acostumen a estar a l'arxiu circular (clar) :D
La resposta que he obtingut d'FGC és que la sortida es farà segons calgui al servei sense horari establert. Sembla una resposta de fa vint anys.


Trenscat ha escrit:Algú té idea de l'hora de baixada de buit per anar a iniciar el viatge del Granota des del COR de Rubí cap a Pl.Catalunya? M'imagino que serà força d'horeta no? :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”