Viatge a Saragossa, Osca, ànecs TRD, regionals

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 27/01/2006 12:59

Acabo de trucar per fer les reserves telefòniques pel trajecte Lleida Saragossa.

Pel trajecte Saragossa Osca i tornada no he pogut encara, segons m'han dit hi havia un problema informàtic. A la web de Renfe no apareixen però en l'horari en paper posa que no circulen en diumenge i és dissabte... :(

Les persones a les que he reservat plaça són aquelles que en aquest fòrum van dir que hi assistirien, han d'haver rebut un missatge amb número de reserva els següents usuaris.

wefer
Ut596001
entfe001
Gersenz
abegot

També hi ha reservada una plaça per a mi i per dos aficionats que no disposen d'internet però que van dir que hi volien assistir.

També hi ha reservades dues places per si algú es volgués apuntar a darrera hora.

La reserva s'ha fet avui a les 12:30 per la qual cosa s'ha de poder retirar fins dilluns a la mateixa hora.

Aquesta nit trucaré per reservar Saragossa Osca i repetirem el procés.

Si el problema persistís ja decidirem la solució oportuna.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 27/01/2006 13:23

Segons la web d'horaris de Renfe, el TRD deixa de circular a partir de l'u de febrer. No sé si és una errada en la introducció de les dades (la qual cosa no seria gens estranya en aquesta companyia) o bé es tracta de quelcom definitiu.

Aquesta tarda, quan passi a recollir la meva reserva a l'estació de Girona, preguntaré a veure si saben alguna cosa més.

En cas que realment aquest tren deixés de circular, no hi hauria combinació possible per pujar fins a Osca.

Anava a consultar combinacions fins a Tardienta però acaba de petar el sistema d'informació web d'horaris.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 27/01/2006 14:01

M'ha arribar rumors de reestructuració del servei Osca - Saragossa, acabo de veure els horaris a la web de renfe hi ha canvis, per exemple el Canfranero surt 40 minuts mes tard apartir de l'1 de febrer i la majoria de trens de tarda circulen fins el 31/1



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 27/01/2006 17:01

Els rumors s'ha convertit en realitat:
Nota de premsa Renfe
Renfe mejora su oferta de servicios de media distancia en el corredor Calatayud-Zaragoza-Huesca

Se incorporan nuevos títulos de transporte multiviaje en la relación Zaragoza-Calatayud.

27/01/2006. A partir del próximo 1 de febrero, Renfe incrementará significativamente su oferta de transporte de media distancia en el corredor Calatayud-Zaragoza-Huesca. Las mejoras introducidas consisten básicamente en la puesta en servicio de dos nuevas frecuencias por sentido en las relaciones Zaragoza-Calatayud y Zaragoza-Huesca, en la reestructuración de los horarios de todo el corredor para adecuarlos a las necesidades de la demanda y en la incorporación de nuevos títulos de transporte multiviaje en la relación Zaragoza-Calatayud.

La nueva oferta, producto de la estrecha colaboración institucional del Ministerio de Fomento, la Diputación General de Aragón y Renfe, constituye una importante revitalización del servicio ferroviario en el corredor Calatayud-Zaragoza-Huesca y pretende dar una respuesta eficiente a las necesidades de movilidad de los ciudadanos de este área geográfica.

Zaragoza-Calatayud

La puesta en servicio de dos nuevos trenes por sentido permitirá duplicar la oferta de transporte de media distancia por la línea de alta velocidad en este corredor. Este incremento de frecuencias permitirá cubrir las franjas horarias de mañana, mediodía y tarde, con unos tiempos de viaje muy competitivos, de 40 minutos. El servicio se prestará con trenes de la serie 594 de rodadura desplazable que disponen de 128 plazas.

Estos servicios se complementan con otros cuatro trenes por sentido que circulan por la línea convencional, de modo que la oferta de esta relación, en días laborables, quedará configurada por un total de 8 trenes diarios por sentido. Al mismo tiempo, se han ajustado los horarios de todos los trenes del corredor con objeto de posibilitar una oferta de transporte lo más amplia posible y que se pueda adaptar a las necesidades y hábitos horarios de los viajeros.

Además, en los servicios TRD (ancho UIC) de esta relación se introducen dos nuevos títulos de transporte multiviaje que equipararán la oferta comercial con la del corredor Zaragoza Huesca: el Bono 10 (abono unipersonal para 10 viajes, válido para 3 meses) y el Abono Mensual (título nominativo que permite viajar ilimitadamente durante el mes del abono).

Zaragoza-Huesca

También en esta relación se incrementa la oferta de transporte con dos trenes por sentido, que circularán por la vía de ancho UIC, lo que representa un aumento aproximado del 30% en el corredor. En total, la oferta de días laborables estará compuesta por un 9 servicios diarios en cada sentido, 5 por ancho UIC y 4 por vía convencional.

Además, en este corredor se ha producido una profunda remodelación horaria (de los 14 servicios actuales sólo se mantienen 5), para ampliar el abanico horario en función de las necesidades de la demanda, con unos tiempos de viaje a partir de 50 minutos entre Zaragoza y Huesca.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 27/01/2006 18:36

Doncs a l'estació de Girona m'han dit que sí circularà :x



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 28/01/2006 15:47

Hola!

Si tot va bé i a Circulació m'autoritzen :) també hi aniré.

Salut.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 29/01/2006 15:26

Podeu contar amb mi 8) . Avui ja he anat a treure el bitllet de l'AVE :x

Salut.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 30/01/2006 19:41

Una questió que m'ha vingut al cap aquesta tarda: si finalment no es pot pujar a Osca per culpa del canvi d'horaris... què podríem fer aquelles gairebé 3 hores que serem al terme municipal de Saragossa?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 30/01/2006 20:01

UT596001 ha escrit:Una questió que m'ha vingut al cap aquesta tarda: si finalment no es pot pujar a Osca per culpa del canvi d'horaris... què podríem fer aquelles gairebé 3 hores que serem al terme municipal de Saragossa?
Fer fotos a l'estació amb els VJs perseguint-vos? xD També podeu anar a algun pont proper a l'estació a fer fotos. O com que diria que anireu bastants "autobuseros" sempre podeu anar a veure l'estació d'autobusos o recórrer alguna línia de bus urbà ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 30/01/2006 20:03

Es podria passar una hora fora de Saragossa realitzant una escapada parcial fins, com a molt, a Luceni (línia de Castejón). La resta de combinacions que he considerat suposarien perdre el Catalunya Exprés de Saragossa amb totes les conseqüències negatives que això pot comportar.

Horaris del tren regional que surt de Saragossa a les 14.33
Horaris del tren regional que arriba a Saragossa a les 15.35

Codi: Selecciona’ls tots

Estacions       Puja. Baixa
--------------- ----- -----
Zaragoza        14.33 15.35
Alagón          14.50 15.19
Cabanas de Ebro 14.54 15.15
Pedrola         14.57 15.11
Luceni          15.01 15.07
Gallur          15.06 15.02
Cortes de Nvrra 15.13 14.56
Es recorda que l'hora d'arribada de l'AVE és 13.38 (marge: 55min) i la de sortida de Catalunya Exprés és 16.50 (marge: 1h15min).
__________

Edició: Aquest missatge l'he escrit sense llegir el d'en Bernat. També hi ha la opció de provar els sistemes de transport públic de la ciutat, dels quals no en sé res. També es podria aprofitar per fer un dinar de forquilla i entaular-nos com Déu mana.




Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 30/01/2006 21:14

Jo voto, per ordre de preferència:
1- Fer una inspecció oficiosa dels busos saragossencs
2- Fer una escapada fins a Pedrola
3- Entaular-se (això es pot també a BCN. Ja que anem a Saragossa, millor aprofitar el preu del bitllet)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 31/01/2006 15:00

M'agraden les 2 propostes. Com no he fet ni la línia de Castejón ni he agafat mai els busos urbans de Saragossa, no sé per què decidir-me. Encara que veig més "segur" (en quant a horaris) fer inspecció als busos urbans de Saragossa.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 31/01/2006 16:32

A partir d'aquest instant em retiro per uns quants dies a causa dels exàmens de febrer. Per tant, no tornaré a intervenir fins, molt possiblement, divendres a la tarda.

Després de pensar-ho, jo també crec més interessant l'ús del transport urbà de Saragossa que no pas la circulació per una línia de doble via electrificada i amb bloqueig automàtic banalitzat (no és que m'ho sàpiga, és que he consultat la declaració de la xarxa a la web de l'Adif :P).

Per altra banda, vull fer notar que el meu punt d'inici serà Terrassa i no pas Sant Andreu Arenal com en la resta de viatges que he fet a Lleida. Ara que hi penso, no deixa de ser curiós que sempre que he anat a Lleida ho he fet via Calaf. Sóc un friqui acabat :x

Dit això, desitgeu-me sort pels exàmens :|



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 31/01/2006 17:06

entfe001 ha escrit:A partir d'aquest instant em retiro per uns quants dies a causa dels exàmens de febrer. Per tant, no tornaré a intervenir fins, molt possiblement, divendres a la tarda.

Després de pensar-ho, jo també crec més interessant l'ús del transport urbà de Saragossa que no pas la circulació per una línia de doble via electrificada i amb bloqueig automàtic banalitzat (no és que m'ho sàpiga, és que he consultat la declaració de la xarxa a la web de l'Adif :P).

Per altra banda, vull fer notar que el meu punt d'inici serà Terrassa i no pas Sant Andreu Arenal com en la resta de viatges que he fet a Lleida. Ara que hi penso, no deixa de ser curiós que sempre que he anat a Lleida ho he fet via Calaf. Sóc un friqui acabat :x

Dit això, desitgeu-me sort pels exàmens :|
Molta sort Eloi! :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 31/01/2006 17:32

Que vagin bé els exàmens, Eloi! :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 31/01/2006 18:52

Eloi, que vagin bé els exàmens!!!
Aaron, que et vagi bé l'exàmen de demà!!! (ho poso com a mostra de moral que em dono jo mateix)

Per cert, es demana, que imperiosament, si algú té gravadora i va a la trobada, i per aquelles casualitats del món baixeu amb un 444, SI US PLAU, necesito un parell de trossos de marxa del tren, a saber, d'una estació a una altra. Si pogués ho faria jo, però no podré anar-hi i m'és força dificil anar amb un 444 normalment. El motiu ja el veureu d'aqui a no massa, suposo...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 02/02/2006 10:25

Ja són a la pàgina web els horaris del servei regional entre Saragossa i Osca pel 4 de febrer.

En cas que confirmem que anem a Osca sortiríem de Saragossa a les 14:15 i arribaríema Osca a les 15:05 i sortiríem d'allà a les 15:20 per arribar a Saragossa a les 16:10.

Aquests horaris comporten les següents situacions:

Se'ns redueix el temps d'estada a Osca.

Millora el marge de temps en cas d'un improbable retard del TRD per enllaçar amb el regional que ens portarà a Barcelona.

Personalment em mantinc partidari d'agafar aquest tren però crec que fora bo que ens poséssim d'acord en el trajecte Barcelona Lleida i compréssim el bitllet a l'estona que estarem a l'estació de Lleida.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 03/02/2006 23:43

Bones!

Demà us espero a Sants estació. Arribaré amb el rodalies de la C1 de les 7:46.

Fins demà!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 03/02/2006 23:49

Bon viatge a tots!!! I qui pugui que grabi el 444 en marxa, plissssssss!!!! No us ho demanaria si no fos urgent, però...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”