Felicitacions de Nadal ferroviàries i amb transport públic

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 30/12/2005 1:36

Ei que pot ser que la TMB ens regali un perque s'estalviaria diners en desballestarlo, ja ho se! sembla que estigui :begut



jvile
N3
N3
Entrades: 32
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: jvile » Divendres 30/12/2005 10:48

i on el ficarieu?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 30/12/2005 12:46

Hola!
jvile ha escrit:i on el ficarieu?
Ara bé el que és bo, algún organisme oficial o companyia ens hauria de donar espai per guardar-lo...Per exemple, un lloc a Can Boixeres on no molestem ningú i sota cobert per adorar el nostre Déu particular :P Si, ho sé, sembla que no conegui on visc... :|

Sincerament, creieu que si hi haguès iniciativa, es donaria un espai per preservar material històric per part de TMB?

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 30/12/2005 15:33

JaMiRo! ha escrit:Sincerament, creieu que si hi haguès iniciativa, es donaria un espai per preservar material històric per part de TMB?

Salut!
Jo crec que sí: ens donarien un lloc al Clot del Moro, amb el benentès de no construir cap "ramal" de connexió amb el metro.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 30/12/2005 15:45

A Australia hi ha un pila de trens turistics explotats per societats, associacions, etc ... Utilitzen ramals ferroviaris en desús per fer anar els seus trens. Aixó si els maquinistes voluntaris, cap d'estació voluntaris, etc ... han d'estar homologat segons la legislació vigent i tenir les assegurances pertinents.
Per exemple hi ha el Puffing Billy que celebra el 50 anys de funcionament aprofitant una petit carrilet clausurat els anys 50. A part de funcionar en vapor sempre que la climatologia ho permet, organitzen bodes, festes de nadal al mes de juny (hivern austral), curses, obres de teatre protagonitzades per la locomotora Tomas, etc ...
Imatge



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 30/12/2005 17:30

liniadelRipollés ha escrit:Jo crec que sí: ens donarien un lloc al Clot del Moro, amb el benentès de no construir cap "ramal" de connexió amb el metro.
:riure



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 30/12/2005 17:34

FELIÇ ANY NOU 2006, .... bon any a tot hom ... :o :oops: :D
abegot l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 21/01/2006 22:04, en total s’ha editat 2 vegades.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 30/12/2005 20:28

Aquí la meva felicitació, un pèl tard. Per fi m'he entès amb l'ordinador! :'(

Imatge



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 30/12/2005 22:49

Hola:

Doncs millor no explico l'anecdota de les cotxeres dels tramvies, a mes d'un li donaria un cobriment per l'enveja.

Comprar una 1000, i una d'aquestas 300 que es van penjar les fotos per aqui. Ho dic seriosament: Cuants de nosaltres s'embarcaria en constituir una mena d'associacio-museu (o com li volgueu dir) per presservar aquestas joias?. Ja no sols parar-se en els metros, si no en cualsevol "bitxo" rel.latiu al transport public?

Ja no sommio en poder fer-las circular a l'estil d'aquesta gent (ja m'agradaria) pero si mes no intentar conservar aquestos trossos d'historia d'aquesta ciutat.

Jo cada vegada que hi vaig a Estocolm intento pujar en el tramvia i fer una volteta (hi ha una mena de "tarjeta turistica" que permet viatjar de franc per tots els transports publics) en alguna unitat. La meva xicota em diu que estic una mica penjat i que a la meva edat "jugar a trens" ja no es propi :D . I tambe en vull fer-me soci, pero ai las!, la documentacio es en suec o en angles. Algun dia acabare sent-ho.

Suggerencia: Creem un fil per anar possant les "joies" que tinguem?.

Sal.lutacions:

Serie600



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 31/12/2005 0:22

Ei que potser cornellà de llobregat ens dona un espai a can mercader, l'ajuntament sempre ha estat donant peticions a can mercader, un club d'amics del ferrocarril demanà un lloc on posar el trenet allà, i aprovat, una biblioteca petita, aprovat, el club de atletes de cornellà també, tot esta a can mercader, potser si li demanem instalacions, es un parc molt gran, quasi que competeix amb la ciutadella,

Si li demanem un lloc on posar un tren de la L5 potser que finsitot ens posi una coberta a Cornellà centre a la plaça de sobre el tramvia, si no... li demanem al parc de l'infanta, o potser li demanem un museu del ferrocarril :D si no s'ho demanem a sant just a uns terrenys que estan aprop de TV3, encara que... Cornellà no tornara a ser la mateixa sense Montilla...



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 31/12/2005 4:42

Hola:

Doncs seria un bon regal de Reis si ho podessim possar en marxa. Sona pero que molt be.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 31/12/2005 13:41

Hola!
Serie600 ha escrit:Jo cada vegada que hi vaig a Estocolm intento pujar en el tramvia i fer una volteta (hi ha una mena de "tarjeta turistica" que permet viatjar de franc per tots els transports publics) en alguna unitat. La meva xicota em diu que estic una mica penjat i que a la meva edat "jugar a trens" ja no es propi. :D
Ja som dos...La meva també diu que estic molt penjat; bé, la meva xicota, els meus amics, la meva familia...És que sóc molt freaky dels ferrocarrils! Per cert, edat per jugar a trens no n'hi ha...Si t'agraden, tant hi fa que tinguis 10 anys com 99...

Respecte del que dèieu, jo m'apuntaria a una aventura tal com aquesta, una mena d'associació de conservació de material històric del transport públic a la Regió Metropolitana o algo per l'estil...Estaria bé, potser són els inicis que s'està gestant alguna cosa grossa... :roll:

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 31/12/2005 19:41

Hola:

Jamiro.... amb 41 "castanyes" (i amb la fila que faig de vegades: sense afeitar, auriculars i mig despentinat... i ara a l'hivern amb gorra de llana :o ) que em quedi mirant el panell de control del TRAM o coses similars, es que faig una pinta "sospitos" que espanta :D

El cas es que no soc conscient moltes vegades.... i aixo es el perill... per a mi! :)

Aixo pasa de "frikisme".... Si algun dia surt al 20 minuts quelcom semblant a: "Enxampat tipus sospitos que estava donant voltes amb el trambaix mirant pel vidre del conductor" segur que he estat jo :)

Sal.utacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 31/12/2005 19:48

UT596001 ha escrit:Aquí la meva felicitació, un pèl tard. Per fi m'he entès amb l'ordinador! :'(

Imatge
Molt wapa la foto, si senyor...a 50m. d'on vas fer la foto va estar ingressat el meu avi, a la residència geriàtrica que hi ha, per tant, em conec el lloc una mica :P Si tingués alguna foto maca per aqui us la posaria, però és que no tinc res en aquest pc...quina caca!! Molt bones fotos totes, de veres!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 31/12/2005 19:50

Aaron, et refereixes a la residència que hi ha al Passeig o a la que hi ha a l'antic hospital de Castellar?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 31/12/2005 19:53

Doncs al passeig...suposo, està just en el mateix 'vial' on vas fer la foto, si això és on crec que és...ara no recordo el nom, però si que sé que allà hi paren els autobusos de Terrassa i Sabadell...vaig veure el C mentre sortia d'aquell lloc...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 01/01/2006 21:28

Vale, llavors és al Passeig. Antigament aquesta residència era un hostal. A més la foto esta feta al capdamunt del Passeig, a la terminal de la Vallesana des de la seva inauguració, molt a prop de les antigues cotxeres... :'(



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 01/01/2006 22:14

Muy buena la foto del 916 haciendo la C1, yo lo he visto varias veces por Cerdanyola pero haciendo la N64, linea en la que tambien alguna vez he visto al 914

Saludos
UT596001 ha escrit:Aquí la meva felicitació, un pèl tard. Per fi m'he entès amb l'ordinador! :'(

Imatge



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 01/01/2006 23:21

Aviam si pogués posar-vos alguna foto maca per la postal...demà haurem d'anar de caçera d'autobusos...:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 02/01/2006 23:06




Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”