440R+RRR+Z2+BUS+440 amb neu

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

En quin sentit preferiu fer la volta proposada?

L’enquesta ha acabat el Dissabte 28/01/2006 21:56

Pujar per Girona i baixar per Ripoll
8
57%
Pujar per Ripoll i baixar per Girona
6
43%
 
Vots totals: 14
Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dilluns 09/01/2006 0:35

entfe001 ha escrit:Per decret reial, el 18 de febrer. És l'únic dia que m'anirà bé.
A mi també em va bé el 18 de febrer (si no hi ha novetats, que mai no se sap). Però només podré acompanyar-vos de Portbou a La Tor de Querol.



dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Entrada Autor: dgtxa » Dilluns 09/01/2006 7:57

A mi també em va bé el 18 de febrer. Prioritat total a aquesta excursió, que promet ser força entretinguda.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 09/01/2006 22:09

ROMI65 ha escrit:
entfe001 ha escrit:Per decret reial, el 18 de febrer. És l'únic dia que m'anirà bé.
A mi també em va bé el 18 de febrer (si no hi ha novetats, que mai no se sap). Però només podré acompanyar-vos de Portbou a La Tor de Querol.

Els suggerim l'STADLER a la SNCF aquell dia i aquell tren? ;)

L'any vinent hi haurà TransStadler Núria-Sallagosa. Aneu fent plans, 6 horetes de camí. Jo no me la penso perdre.

Si no vols els teus bitllets de tren, Romi65, recorda de guardar-me'ls. Són molts interessants a efectes de tarifa. Gràcies


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 10/01/2006 10:40

Jo ja afirmo que vinc, m'han donat permis...i serà entretinguda, sens dubte...:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimarts 10/01/2006 13:19

liniadelRipollés ha escrit: Els suggerim l'STADLER a la SNCF aquell dia i aquell tren? ;)
No cal suggerir-ho. En principi, toca una Z150 (Stadler!!) per pujar a la Cerdanya (si no s'espatlla o l'amaguen; l'estima que els cheminots tenen d'aquest tren és més o menys com la teua ;) ).
liniadelRipollés ha escrit: L'any vinent hi haurà TransStadler Núria-Sallagosa. Aneu fent plans, 6 horetes de camí. Jo no me la penso perdre.
A veure si aquesta vegada no me la perd!! Però podria fer-se en sentit contrari, per variar una mica, no? :D
liniadelRipollés ha escrit: Si no vols els teus bitllets de tren, Romi65, recorda de guardar-me'ls. Són molts interessants a efectes de tarifa. Gràcies
Quant als bitllets, ja veurem... Jo també me'ls guarde.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 10/01/2006 21:46

ROMI65 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit: Els suggerim l'STADLER a la SNCF aquell dia i aquell tren? ;)
No cal suggerir-ho. En principi, toca una Z150 (Stadler!!) per pujar a la Cerdanya (si no s'espatlla o l'amaguen; l'estima que els cheminots tenen d'aquest tren és més o menys com la teua ;) ).

OK, ja sabia jo que...suggerint...tindríem informacions de primera línia disponibles... :D

liniadelRipollés ha escrit: L'any vinent hi haurà TransStadler Núria-Sallagosa. Aneu fent plans, 6 horetes de camí. Jo no me la penso perdre.
A veure si aquesta vegada no me la perd!! Però podria fer-se en sentit contrari, per variar una mica, no? :D

Res de sentit contrari, que hi ha molt desnivell. Els francesos esteu"enfonsats" allà.

liniadelRipollés ha escrit: Si no vols els teus bitllets de tren, Romi65, recorda de guardar-me'ls. Són molts interessants a efectes de tarifa. Gràcies
Quant als bitllets, ja veurem... Jo també me'ls guarde.
Aisss....


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 17/01/2006 0:52

Mireu, jo no faré el viatge, però de l´estació de Bourg Madame a la de Puigcerdà només hi ha 10 minuts a peu...

És una idea per si fa molt fred o si no voleu morir d´avorriment a l´estació de Latour de Carol...
Més que res ho dic perquè com que a Puigcerdà hi ha més "vidilla"...doncs...això.

Ja ho sabeu.



migjorn
N2
N2
Entrades: 16
Ubicació: Manacor

Entrada Autor: migjorn » Dijous 19/01/2006 21:12

Hola a tots,
A mi ja em va bé el dia que heu triat per fer la sortida i també el sentit Perpinyà - La Tor.
En el meu cas em pujaria al tren o a Sant Andreu Comtal o a Granollers Centre, ja miraré què és el que més em convé.
I pel que fa a l'estada a la Tor de Querol no crec que sigui gaire avorrida per què heu triat el dia que hi ha els trens nocturs especials de vacances per la qual cosa crec que de tot menys avorriment. Els trens especials són:
Corail 3962. La Tor de Querol 17:53-->Paris Austerlitz 6:05
Corail 3964. La Tor de Querol 18:22-->Paris Austerlitz 6:05
I després agafar el rodalies internacional cap a Barcelona (Mollet Santa Rosa en el meu cas)
A reveure



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 19/01/2006 21:28

Benvingut al millor fòrum ferrocatfriqui, Lluís ! :D :D

migjorn ha escrit:Hola a tots,
A mi ja em va bé el dia que heu triat per fer la sortida i també el sentit Perpinyà - La Tor.
En el meu cas em pujaria al tren o a Sant Andreu Comtal o a Granollers Centre, ja miraré què és el que més em convé.
I pel que fa a l'estada a la Tor de Querol no crec que sigui gaire avorrida per què heu triat el dia que hi ha els trens nocturs especials de vacances per la qual cosa crec que de tot menys avorriment. Els trens especials són:
Corail 3962. La Tor de Querol 17:53-->Paris Austerlitz 6:05
Corail 3964. La Tor de Querol 18:22-->Paris Austerlitz 6:05
I després agafar el rodalies internacional cap a Barcelona (Mollet Santa Rosa en el meu cas)
A reveure


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 19/01/2006 22:40

437.001 ha escrit:Mireu, jo no faré el viatge, però de l´estació de Bourg Madame a la de Puigcerdà només hi ha 10 minuts a peu...

És una idea per si fa molt fred o si no voleu morir d´avorriment a l´estació de Latour de Carol...
Més que res ho dic perquè com que a Puigcerdà hi ha més "vidilla"...doncs...això.

Ja ho sabeu.
El problema és que l'autocar és directe de Font Romeu a la Tor de Querol (doncs el tren groc no farà tot el trajecte). Així doncs no pararem a la Guingueta d'Ix, i potser ni ens ve de passada.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 20/01/2006 0:56

Ok, per una altra vegada...



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 20/01/2006 18:22

Moi aussi, el 18 de febrer d'enguany.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 22/01/2006 1:20

Jo també hi assistiré però no sol, si no que vindré també amb la xicota (la malba del fòrum) que molts de vosaltres ja teniu el gust de conèixer :) Estic convençut que serà una volta molt entretinguda! 8)



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 06/02/2006 11:45

A hores d'ara crec que fora bo fer una llista de les persones que han confirmat la seva assistència a aquesta trobada:

josep_serre (la meva feina actual em deixa bastant més temps lliure)
entfe001
aarongilp
liniadelripolles
trenscat
malba
abegot
ut596001
migjorn
Guillem (amic migjorn)
wefer
dgxta
Gersenz
Martí (no forumaire)
I possiblement algú més.
ROMI65.

Per tant descomptant ROMI65 que als efectes del que exposaré després no el compto som 14 assitents.

El tema està en la possiblitat de demanar bitllet de grup pels trajectes en tren de SNCF, l'import d'aquests bitllets té una reducció del 30% sobre la tarifa general i la possilitat d'utilitzar-lo en qualsevol període i a diferència de Renfe es pot demanar al moment, això sí, cal que com a mínim siguem 10 persones.

Segons web SNCF l'import del bitllet entre Cervera de la Marenda i La Tor de Querol és de 25,10€ que en cas de grup es quedaria en 17,60€.
josep_serre l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 15/02/2006 23:59, en total s’ha editat 5 vegades.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 06/02/2006 11:53

Jo també vull venir, si em deixeu... :'(



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 06/02/2006 12:16

Perdó, el missatge ha estat editat.

Ara un altre tema seria que si les persones confirmen explícitament la seva assistència al viatge seria demanar un bitllet de grup pel trajecte La Tor de Querol Barcelona, que en el cas que es confirmés em comprometo a tramitar.

A la llista s'hi hauria de descomptar abegot que disposa d'una tarifa diferent tot i que se'l podria comptar amb algun tipus de compensació en cas que la tarifa de grup li suposés algun tipus de perjudici.

En el cas que es pogués fer el bitllet de grup aquest s'hauria de confirmar el 15 de febrer, jo tanco el termini d'admissió d'inscripcions el 14 de febrer a les 12 del migdia.

Enacara falten alguns punts com ara, el pagament de l'import dels bitllets que hauria de fer-se abans del tancament del període d'inscripcions i que suposaria la formalització com els agrada dir a Renfe de la inscripció.

Per evitar un complicat seguiment del tema en missatges, aquest mateix missatge s'anirà editant amb les persones que vagin confirmant la seva assistència que es pot fer per missatgeria privada si es vol i també dels que la vagin formalitzant.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 06/02/2006 12:24

Josep, jo confirmo la meva assistència. Una cosa, a mi en CJ em surt per 32€ i algo tot el viatge. Amb el bitllet en grup, per quan em sortiria? Perquè si surt més car jo opto per agafar bitllet 'normal'...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dilluns 06/02/2006 13:15

josep_serre ha escrit:A hores d'ara crec que fora bo fer una llista de les persones que han confirmat la seva assistència a aquesta trobada:

josep_serre (la meva feina actual em deixa bastant més temps lliure)
entfe001
aarongilp
liniadelripolles
trenscat
malba
abegot
ut596001
migjorn
wefer
I possiblement algú més.
ROMI65.

Per tant descomptant ROMI65 que als efectes del que exposaré després no el compto som 10 assitents.

El tema està en la possiblitat de demanar bitllet de grup pels trajectes en tren de SNCF, l'import d'aquests bitllets té una reducció del 30% sobre la tarifa general i la possilitat d'utilitzar-lo en qualsevol període i a diferència de Renfe es pot demanar al moment, això sí, cal que com a mínim siguem 10 persones.

Segons web SNCF l'import del bitllet entre Cervera de la Marenda i La Tor de Querol és de 25,10€ que en cas de grup es quedaria en 17,60€.
No hem d’oblidar que dissabte 18 és la tornada de vacances dels parisencs, cosa que podria crear problemes de places a l’autobús de Font-romeu a La Tor. Potser convindria posar-se en contacte amb la SNCF per veure quina és la situació. Puc fer-ho jo mateix, però tot es pot gestionar a partir de la pàgina: http://www.voyages-sncf.com/groupes/Accueil_Groupes.htm



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 06/02/2006 14:52

La malba i jo optarem pel tipus de bitllet que resulti més barat: si és més barat en grup agafarem aquest però si és més barat amb Carnet Jove ens quedarem aquest altre :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 06/02/2006 15:25

Trenscat ha escrit:La malba i jo optarem pel tipus de bitllet que resulti més barat: si és més barat en grup agafarem aquest però si és més barat amb Carnet Jove ens quedarem aquest altre :D
Jo penso exactament el mateix.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”