440R+RRR+Z2+BUS+440 amb neu

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

En quin sentit preferiu fer la volta proposada?

L’enquesta ha acabat el Dissabte 28/01/2006 21:56

Pujar per Girona i baixar per Ripoll
8
57%
Pujar per Ripoll i baixar per Girona
6
43%
 
Vots totals: 14
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 08/02/2006 22:24

Xoca bastant de passejar de l´estació de Bourg-Madame fins a la de Puigcerdà i, al mig del carrer, POP! la frontera amb un furgó de la poli...

La gent ni se la mira...de fet, són dos municipis diferents en dos estats diferents, però és el mateix poble...(ok, Bourg-Madame MAI ha sigut Puigcerdà, però ha crescut i ara es toquen).



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 08/02/2006 22:52

Compteu amb mi pel bitllet de grup. Aquest cop deixaré tranquil a l'interventor i no li demanaré cap destinació de l'altra línia de les comarques gironines :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 09/02/2006 15:35

ROMI65 ha escrit:Una petita qüestió: tenint en compte que hi ha quasi dues hores entre l'arribada de l'autobús a La Tor i l'eixida del tren cap a Barcelona i que hi ha menys de 5 km fins a l'estació de Puigcerdà, no podríem aprofitar per travessar a peu una de les fronteres més absurdes d'Europa? Sempre fa il·lusió...
Jo he passat aquesta frontera a peu... però per el camí de terra que va paral·lel a la via. El canvi de país es nota per la catenària de la línia i les senyals :D



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 09/02/2006 20:09

Jo també proposo el bitllet colectiu, ara bé, amb aquest bitllet, hauré de pujar a l'estació de Sants, com tota la resta, o igualment em puc pujar al Clot?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 09/02/2006 20:59

què tal un La Torre de Querol a Estació de França, elevat tarifàriament tram Sants-Estació de França?
entfe001 ha escrit:Compteu amb mi pel bitllet de grup. Aquest cop deixaré tranquil a l'interventor i no li demanaré cap destinació de l'altra línia de les comarques gironines :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 10/02/2006 0:05

No, millor demanar-lo a l'Aeroport i pujar al bus substitutori amb bitllet de talonari :D

:) :riure :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 10/02/2006 0:08

Jordilar ha escrit:Jo també proposo el bitllet colectiu, ara bé, amb aquest bitllet, hauré de pujar a l'estació de Sants, com tota la resta, o igualment em puc pujar al Clot?
Jordi, que el bitllet és per La Tour - Barcelona!! :D :D El pobre Josep Serre ja estarà cansat de repetir-ho...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

migjorn
N2
N2
Entrades: 16
Ubicació: Manacor

Entrada Autor: migjorn » Dissabte 11/02/2006 11:38

Jo m'apunto també al bitllet amb grup. El meu trajecte serà des de Granollers Centre fins a Mollet Sta. Rosa. Suposo que no hi haurà cap inconvenient.
Tot i això, hi haurà un amic meu que també s'apuntarà al viatge i que farà el mateix recorregut que jo. Es diu Guillem i és dels bojos del ferrocarril de Mallorca.
Per tant compteu amb DUES persones (jo i el Guillem) pel tema del bitllet col·lectiu.
Una salutació
Migjorn



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 11/02/2006 12:46

Guilleeem?, no serà aquell que va ensenyar-me els vagonets de fusta de Ferrocarriles de Mallorca de finals XIX allà per Llubí? :D

migjorn ha escrit:Tot i això, hi haurà un amic meu que també s'apuntarà al viatge i que farà el mateix recorregut que jo. Es diu Guillem i és dels bojos del ferrocarril de Mallorca.
Per tant compteu amb DUES persones (jo i el Guillem) pel tema del bitllet col·lectiu.
Una salutació
Migjorn


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

migjorn
N2
N2
Entrades: 16
Ubicació: Manacor

Entrada Autor: migjorn » Dissabte 11/02/2006 14:24

Doncs em sembla que hi ha molts pocs Guillems que t'hagin pogut mostrar els vagonets de Llubí. Doncs, sí , és ell.
liniadelRipollés ha escrit:Guilleeem?, no serà aquell que va ensenyar-me els vagonets de fusta de Ferrocarriles de Mallorca de finals XIX allà per Llubí? :D

migjorn ha escrit:Tot i això, hi haurà un amic meu que també s'apuntarà al viatge i que farà el mateix recorregut que jo. Es diu Guillem i és dels bojos del ferrocarril de Mallorca.
Per tant compteu amb DUES persones (jo i el Guillem) pel tema del bitllet col·lectiu.
Una salutació
Migjorn



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 12/02/2006 1:15

Estic encara esperant que de Renfe em diguin alguna cosa concreta del bitllet col·lectiu pel trajecte de tornada doncs és el que farem tots junts.

Del de SNCF en dirigir-me a l'oficina de Montpeller em van adreçar a Rail Europe Espanya però no m'he pogut adreçar a ells, de tota manera tinc experiència viatjant amb bitllet col·lectiu de SNCF i es pot demanar al moment, l'únic inconvenient és que en el bitllet posa que ens hem de presentar al tren dues hores abans de la seva sortida però en la pràctica la norma no s'aplica.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 12/02/2006 20:01

Pels que vulguem agafar el tren a Sants, podríem quedar en l'hora i lloc concret de trobada no? Jo hauré de baixar des de Terrassa i per les hores en que ho farem prefereixo baixar en FGC... Arribar a les 6:22 a Provença per després agafar la L5 fins a Sants penseu que és anar amb prou marge de temps...? Si no potser baixi en cotxe per assegurar-ho millor.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 12/02/2006 22:24

Sia com sia, ens veurem a Girona a les 8.26, on teoricament pujarem n'Eloi [Entfe001] i jo...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Diumenge 12/02/2006 23:02

Jo us esperaré a Portbou, si la SNCF es porta bé ;) . Si no, a Perpinyà :( .



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 13/02/2006 12:39

Jo m'apunto al billet colectiu.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 13/02/2006 15:28

Trenscat ha escrit:Pels que vulguem agafar el tren a Sants, podríem quedar en l'hora i lloc concret de trobada no? Jo hauré de baixar des de Terrassa i per les hores en que ho farem prefereixo baixar en FGC... Arribar a les 6:22 a Provença per després agafar la L5 fins a Sants penseu que és anar amb prou marge de temps...? Si no potser baixi en cotxe per assegurar-ho millor.
Jo baixaré amb FGC -després de deixar a Sabadell la última vallesana nocturna-, però baixaré a Provença i aniré a peu fins Passeig de Gràcia. No és gaire tros, potser són entre 5 i 15 minuts a peu.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 13/02/2006 16:12

També és una bona opció. Suposo que hi ha lloc força assegurat en el tren regional d'aquelles hores no? És que no hi ha ganes d'anar dret...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 13/02/2006 19:13

Trenscat ha escrit:També és una bona opció. Suposo que hi ha lloc força assegurat en el tren regional d'aquelles hores no? És que no hi ha ganes d'anar dret...
Si, és molt possible que trobeu lloc a Passeig de Gràcia. De totes formes, jo l'he vist força vegades plenet el tren, ja que sol pujar en simple els dissabtes. Així que no ho sé...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 13/02/2006 21:31

Gràcies per les informacions. Probablement acabem anant a Sants tot i que encara no sé com :x



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 14/02/2006 9:16

Jo, ho agafaré (a pessar que pessa molt, :o ) a Passeig de Gràcia, estic acostomat a seure, ... però també ho puc acostomambre al inravés, ... 8)

Un altre, ... el servei meteo, anuncia a partir de dijous la pujada de les temperatures, .... :D Que trobarem neu? :oops:



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”