440R+RRR+Z2+BUS+440 amb neu

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

En quin sentit preferiu fer la volta proposada?

L’enquesta ha acabat el Dissabte 28/01/2006 21:56

Pujar per Girona i baixar per Ripoll
8
57%
Pujar per Ripoll i baixar per Girona
6
43%
 
Vots totals: 14
Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dijous 16/02/2006 23:11

Si no hi ha cap canvi d'última hora, puc confirmar-vos el material que ens toca dissabte: RRR de Cervera de la Marenda a Perpinyà, Z2 de Perpinyà a Vilafranca de Conflent i Z150 de Vilafranca a Font-romeu. Com veureu, tret de la Z150, tot un desplegament de material modern ;) .

Per als amateurs, si és que n'hi ha, la Z150 és el tren més estimat per alguns dels participants a aquest fòrum... i pels "cheminots" de la línia. Ja veurem què ens expliquen.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 16/02/2006 23:21

Z150=Stadler? :o



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dijous 16/02/2006 23:25

Trenscat ha escrit:Z150=Stadler? :o
Justa la fusta! ¡Premio para el caballero! :D xD xD :D


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 17/02/2006 11:25

ROMI65 ha escrit:Si no hi ha cap canvi d'última hora, puc confirmar-vos el material que ens toca dissabte: RRR de Cervera de la Marenda a Perpinyà, Z2 de Perpinyà a Vilafranca de Conflent i Z150 de Vilafranca a Font-romeu. Com veureu, tret de la Z150, tot un desplegament de material modern ;)
Z2 a la línia de Conflent??????? Això és molta modernor per aquella línia :)

Del tema RRR prefereixo no pronunciar-m'hi :callat



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 17/02/2006 11:44

Visca!!! Z2!!! Amb el que m'agraden a mi les Z2!!!! :D :D :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Divendres 17/02/2006 14:13

Pel que fa al temps, això és el que diu ara Météo France (http://www.meteo.fr):

Imatge

Imatge

Imatge


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 17/02/2006 15:10

Jo com no he anat mai a cap d'aquests trens m'estrenaré de veritat en un viatge a la SNCF :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 17/02/2006 15:47

ROMI65 ha escrit:No hem d’oblidar que dissabte 18 és la tornada de vacances dels parisencs, cosa que podria crear problemes de places a l’autobús de Font-romeu a La Tor. Potser convindria posar-se en contacte amb la SNCF per veure quina és la situació. Puc fer-ho jo mateix, però tot es pot gestionar a partir de la pàgina: http://www.voyages-sncf.com/groupes/Accueil_Groupes.htm
Has pogut contactar amb la SNCF? Com està el tema?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 17/02/2006 16:30

Jo prefereixo, i de lluny, l'AGC. Un dels pocs trens moderns que em satisfà.

aarongilp ha escrit:Visca!!! Z2!!! Amb el que m'agraden a mi les Z2!!!! :D :D :D :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 17/02/2006 16:32

Mmmmm! el meu segon viatge amb STADLER groc... :D :) :( :o :? 8) :x :P :oops: :evil: :twisted: :roll: ;) :!: :?: :idea: :| xD :'( >:( >:( >:( >:(

ROMI65 ha escrit:
Trenscat ha escrit:Z150=Stadler? :o
Justa la fusta! ¡Premio para el caballero! :D xD xD :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 17/02/2006 16:38

liniadelRipollés ha escrit:Jo prefereixo, i de lluny, l'AGC. Un dels pocs trens moderns que em satisfà.

aarongilp ha escrit:Visca!!! Z2!!! Amb el que m'agraden a mi les Z2!!!! :D :D :D :D
És que les Z2 no són pas modernes...tenen ja els seus anys...més o menys com els 444, tot i que n'hi ha molts més...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Divendres 17/02/2006 17:25

liniadelRipollés ha escrit:Mmmmm! el meu segon viatge amb STADLER groc... :D :) :( :o :? 8) :x :P :oops: :evil: :twisted: :roll: ;) :!: :?: :idea: :| xD :'( >:( >:( >:( >:(

ROMI65 ha escrit:
Trenscat ha escrit:Z150=Stadler? :o
Justa la fusta! ¡Premio para el caballero! :D xD xD :D
Potser està espatllat xD xD xD i ens toca una Z100 de 1909 :D :D . No crec que tinguem tanta sort.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Divendres 17/02/2006 17:28

aarongilp ha escrit:
ROMI65 ha escrit:No hem d’oblidar que dissabte 18 és la tornada de vacances dels parisencs, cosa que podria crear problemes de places a l’autobús de Font-romeu a La Tor. Potser convindria posar-se en contacte amb la SNCF per veure quina és la situació. Puc fer-ho jo mateix, però tot es pot gestionar a partir de la pàgina: http://www.voyages-sncf.com/groupes/Accueil_Groupes.htm
Has pogut contactar amb la SNCF? Com està el tema?
Vaig contactar el servei de grups, però no vaig fer cap reserva perquè no sabia quanta gent seríem. Com que els busos són sense reserva, no saben si hi ha o no problema de places, així que ho veurem en arribar. També em van donar el telèfon de l'estació de La Tor, però no he aconseguit fer-me amb ells.

És a dir, a l'aventura...


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 17/02/2006 18:42

Esperem no tenir sopreses desagradables amb lo de l'autobús de Font Romeu a La Tor!! Per cert, en la 440R d'anada fins a Portbou (perquè un altre tren no crec pas que sigui no xD) on quedem? Ho dic per la gent que es vagi incorporant a les diverses estacions. En el meu cas i de la malba finalment pujarem a Passeig de Gràcia per assegurar-ho. Jo proposaria, com de costum, quedar al primer cotxe, just darrere el maquinista :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 17/02/2006 18:53

Si, crec que és el millor lloc. Jo confirmo que seré a l'estació de Girona a partir de les 7.35 (coses dels autobusos i de la meva negació a usar la L3). Així que si aneu avançats (:D :D :D) jo estaré preparat... :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 17/02/2006 18:55

Per cert, el meu horòscop de demà diu, textualment, això: "Tendrás la posibilidad de concederte algunas diversiones, pasarás esta noche en un sitio con mucha gente [...]" I com després de la sortida jo me'n vaig cap a casa...invoquem a st. gafe??:D:D:D:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 17/02/2006 19:20

aarongilp ha escrit:Per cert, el meu horòscop de demà diu, textualment, això: "Tendrás la posibilidad de concederte algunas diversiones, pasarás esta noche en un sitio con mucha gente [...]" I com després de la sortida jo me'n vaig cap a casa...invoquem a st. gafe??:D:D:D:D
¡¡¡Orgía y desenfrenoooooo!!! :)

Per en Trenscat: hi ha el risc que sigui una 447 :o Ja m'ha tocat més d'un cop pujar a Girona amb aquestes andròmines :x



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Divendres 17/02/2006 20:33

Trenscat ha escrit:Esperem no tenir sopreses desagradables amb lo de l'autobús de Font Romeu a La Tor!! [...]
Arribem prompte a Font-romeu, així que tenim temps per agafar lloc a l'autobús. De tota manera, hi ha "pla B" (tornada a Perpinyà + TER + regional o Talgo).

I ara us deixe, xiquets, que em queden 970 km fins a Portbou. Ens veiem demà al matí, "de bonne heure et de bonne humeur" que diuen per ací.

Bon viatge a tots i fins demà.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Entrada Autor: dgtxa » Divendres 17/02/2006 20:56

Vinga, fins demà!! Pujo a Granollers. Espero saber-me orientar tenint en compte que deixaré el cotxe a Granollers-Canovelles i aniré a peu fins Granollers-Centre: és una ciutat per la que he passat moltes vegades però on no he posat mai els peus. :x Si veieu que no pujo és que encara estic fent tombs per Granollers. xD



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 17/02/2006 21:14

Pos us espero al Clot Aragó. Seré allà des de les 6:34 perque el pròxim rodalies ja no té enllaç i de pas compraré el bitllet.

Salut.-



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”