440R+RRR+Z2+BUS+440 amb neu

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

En quin sentit preferiu fer la volta proposada?

L’enquesta ha acabat el Dissabte 28/01/2006 21:56

Pujar per Girona i baixar per Ripoll
8
57%
Pujar per Ripoll i baixar per Girona
6
43%
 
Vots totals: 14
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 17/02/2006 21:15

Per cert...dinar made by ourself (és a dir, entrepans), oi?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 17/02/2006 21:40

ROMI65 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Mmmmm! el meu segon viatge amb STADLER groc... :D :) :( :o :? 8) :x :P :oops: :evil: :twisted: :roll: ;) :!: :?: :idea: :| xD :'( >:( >:( >:( >:(

ROMI65 ha escrit: Justa la fusta! ¡Premio para el caballero! :D xD xD :D
Potser està espatllat xD xD xD i ens toca una Z100 de 1909 :D :D . No crec que tinguem tanta sort.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 17/02/2006 21:51

Doncs demà ens veiem. Arribaré ben d'hora a Pg. de Gràcia ja que la Vallesana surt a les 04.55 de Castellar.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 17/02/2006 21:54

UT596001 ha escrit:Doncs demà ens veiem. Arribaré ben d'hora a Pg. de Gràcia ja que la Vallesana surt a les 04.55 de Castellar.
Diosssssss!!! I jo que em queixo perque haig d'agafar la L4 de les 7.15!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 17/02/2006 22:00

És que entre les 04.55 i les 8 del matí els dissabtes i diumenges no hi ha Vallesana :'(



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 17/02/2006 22:13

UT596001 ha escrit:És que entre les 04.55 i les 8 del matí els dissabtes i diumenges no hi ha Vallesana :'(
Ara és quan vaig i dic...: "OSTIAAAAAAAAAAA!!!!!" Si a Salt estem millor!!! (suposant que et deixin pujar en el nocturn Salt - Girona - Palamós...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

migjorn
N2
N2
Entrades: 16
Ubicació: Manacor

Entrada Autor: migjorn » Dissabte 18/02/2006 0:51

Finalment i veient les hores a les que ens hem d'aixecar preferim montar-nos l'excursió pel nostre compte.
Disfruteu de l'eixida.
Una salutació
Migjorn



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 19/02/2006 10:24

Bueno, sembla que sóc el primer a 'cantar'...jo encara no he acabat el viatge, ja que d'aquí a 25 minuts (escrit això al principi de redactar el missatge) agafo el bus per anar a l'estació de Terrassa a agafar el tren per tornar a Salt...

Aqui teniu la meua petita crònica:

El meu viatge va començar a les 7:10 hores, quan vaig anar a la parada. Agafo el primer L4 del dia i cap a l'estació de Girona. Allà em vaig haver d'esperar una bona estona, ja que el Regional arribava a les 8.27. Mentrestant vaig comprar el bitllet, amb la cosa que el 'taquillero' volia vendre'm un bitllet a Cervera de Segarra...passa l'estona i arriba n'Eloi [Entfe001], compra ell també el bitllet amb el mateix incident i apa, cap a dalt.

Arriba el tren, pujem, saludem a la resta del grup i apa, a fer quilòmetres!
En aquestes que, sense donar-nos-en compte, arribem a Portbou. Allà se'ns afegeix ROMI65, que venia amb el Corail nocturn des de Paris. Un momentet de parada i cap a Cerbère. Allà ens trobem que habíen instalat control duaner, els expliquem que anem a comprar els bitllets i ens deixen passar. A les taquilles, com sempre, mitja hora per fer un miserable bitllet de grup.

Després decidim fer algunes fotos a la reserva de material que hi ha allà. Res comparat amb aquesta banda dels pirineus. Fins i tot un maquinista d'un tractor de maniobres es posa bé per sortir a la foto :D Tornem a l'andana, pujem a la nostra flamant RRR (amb colors antics, de les regions) i esperem la sortida.

Tres lleugers xiulets i tancament de portes. Comença la nostra aventura per terres franceses. Allò comença a córrer i nosaltres anem xerrant. A Palau del Vidre, una ex-estació que hi ha a un quilòmetre i escaig de Elne, tothom enganxat al vidre intentant copsar el famós tram de via única sense desviaments. D'altres s'ho van muntar millor...:D:D

Ja a Perpignan ens dirigim al vestibul, amb les fotos i la recaptació de documentació logística (horaris) de rigor, tornem a l'andana a fer fotos als diversos trens que passaven. Arriba la nostra Z2 procedent de Villefranche - Vernet-les-bains i, després de sortejar nombrosos obstacles en forma de francesos que tornaven de vacances aconseguim arribar al compartiment de 1a classe.

JA continuaré deps´res que faig tard...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Diumenge 19/02/2006 11:40

espero impacient la continuació del relat..... :D



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 19/02/2006 12:58

sequera ha escrit:espero impacient la continuació del relat..... :D

:) :D :) :D :) :D :) :D M'agrada molt lleixir-te, .... ;) ;) ;) :oops: xD xD


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 19/02/2006 15:43

Aix...on erem? Ah, sí. Conseguim fer-nos amb 3 grups de 4 per sentar-nos a 1a, tot i que al pobre ROMI65 li toca pringar i es queda dret xerrant amb nosaltres...Parlem de les obres que faran a la linia i que obligaran a tallar-la durant un temps i també parlem d'històries varies, com no. Xerrant xerrant passem per Prada i 'caiem' a Villefranche. Veiem força trens-grocs a cotxeres, juntament amb tots els remolcs descoberts. Com que tenim una mitja horeta fem fotos, xerrem, més fotos, visitem les dependències de l'estació, més fotos, etc...fins a les 13.30, quant se sent el triple xiulet del agent de la SNCF juntament amb el puuu puuu del Z100 (no va haber Stadler!!). Compresor engegat i apa, sant-tornem-hi...

Només sortir de Vilafranca ja notem el 'peazo' estat de la via, pitjor del que m'había imaginat...Veiem els meravellosos paisatges pels que passa discret el tren, treient el cap per la finestra (és massa la tentació existent), i fent moltes més fotos. Només parem a una parada facultativa, on en Josep Serre comenta que allà solen tenir problemes per arrancar ja que està situada en pendent forta però, segurament gràcies a la exhígua composició del tren (M-R-R-M) podem sortir sense gaires problemes. Des d'aquest lloc (que no recordo el nom) fins a Font-Romeu trobem neu per tot arreu, tot i que a partir de Fontpedrosa o per allà només n'hi ha als voltants de la via.

A Montlluís - La Cabanassa veiem els 2 autocars que posteriorment ens portarien a Latour, però nosaltres seguim al TER "Train Jaune" fins a FontRomeu - Odelló - Via, on baixem ja que el Tren Groc acaba allà (només aquesta expedició, crec). Amb un fred de mil dimonis esperem la hora i mitja reglamentaria (de les 15.02 a les 16.20) i una mica més, ja que els autobusos es van presentar cap allà les 16.48. Pujem al bus i, amb neu pels costats, ens dirigim a La Tour, on arribem mitja horeta després.

Em crida l'atenció el fet de veure 4 Corail's per allà, tot i que en ROMI65 ens va explicar que eren el Corail nocturn de París normal + 3 especials, un a Quimper (Bretanya francesa) i els altres dos també a Paris. També hi havia el TER Latour de Carol Enveitg - Toulouse amb una curiosa triple composició. Després de fer més fotos ens dirigim al bar de l'estació a recuperar-nos del fred, tot i que les butxaques se'n ressenten (quina clatellada ens van clavar!!!). Allà ens venen a saludar alguns aficionats de Barcelona, entre ells dos forumaires ben coneguts de Trensim ( http://www.trensim.com ). Acabats els queviures proporcionats a la cantina i veient que arribava l'hora de marxar sortim cap a l'andana, on sentim de lluny el nostre tren, una doble composició de 440R de dos cotxes, una de les quals amb els nous colors de renfe operadora. Allà ens trobem a en Gersenz, que havia passat el dia donant voltes pel Transpirinenc. Pujem i apa, cap avall.

Com que ja era tardet (cap a les 18.40 vam sortir) alguns forumaires van caure rendits i es van dormir (o almenys va ser el que em va semblar a mi), els altres anavem xerrant de coses trivials...

A Toses, però, vam veure un important gruix de neu a l'andana, fet que va provocar desbandada general de la colla de forumaires (era a Toses, no?) a veure-ho. Fins abaix a Barcelona no va haver gaire més a ressenyar, a excepció d'una frenada d'emergència a Torelló.

A St. Andreu Arenal vam baixar un petit grup dels expedicionaris, en concret els forumaires UT596001, Josep Serre, Trenscat, malba i jo, ja que ens dirigiem en sentit contrari. Com que habíem d'esperar uns 30 minuts per al proper C4 vam pujar a un C7 que va passar, el qual es va emportar a Josep Serre cap a Rubí. Els altres vam baixar i jo vaig aprofitar per sopar (eren les 22.30). Arriba el nostre tren, en doble composició i força carregat i marxem. Algunes estacions més tard, a Sabadell Centre, el sr. UT596001 marxa a agafar la primera Vallesana nocturna, i els que quedavem, cap a Terrassa. Allà em despedeixo d'ells i s'acaba la primera jornada de la meva excursió personal, ja que jo havia de tornar a Girona.


P.D.: El meu MP3 va fallir ahir a les 18.45. Descansi en pau.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 19/02/2006 21:45

Simplement afegir que els que veníem de Barcelona vam passar el pas a nivell de Maçanet amb autorització escrita del cap d'estació per avaria de les barreres.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 19/02/2006 21:51

liniadelRipollés ha escrit:Simplement afegir que els que veníem de Barcelona vam passar el pas a nivell de Maçanet amb autorització escrita del cap d'estació per avaria de les barreres.
Como no...és que ja sabien que hi anaves i per això van sabotejar les barreres... :D :D :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 19/02/2006 22:37

liniadelRipollés ha escrit:Simplement afegir que els que veníem de Barcelona vam passar el pas a nivell de Maçanet amb autorització escrita del cap d'estació per avaria de les barreres.
I a mitja tarda seguien avariades, amb aturada d'un quart d'hora d'un Catalunya Exprés :?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 19/02/2006 22:56

entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Simplement afegir que els que veníem de Barcelona vam passar el pas a nivell de Maçanet amb autorització escrita del cap d'estació per avaria de les barreres.
I a mitja tarda seguien avariades, amb aturada d'un quart d'hora d'un Catalunya Exprés :?
Avui al matí hem passat força més ràpids del normal per allà (bueno, una mica més ràpids), i no m'ha semblat veure que fallés la barrera. Ho deuen haver arreglat a la nit...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 21/02/2006 22:28

A veure, els que van fer les fotos de grup, quan pensen penjar-les !!! :atac :emprenyat
Si us plau... :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 21/02/2006 23:51

Perdó perdó perdó!!! Se m'havia passat totalment per alt! :oops: :oops: Aquí la teniu, amb els noms dels membres i tot pels que encara no tingueu l'enorme plaer de conèixer-nos en persona 8) :x :D :)
Fitxers adjunts
P060218421.jpg
El grup després d'haver agafat ja uns quants trens a La Tor de Querol, amb un banderí molt temptador per alguns...!!
P060218421.jpg (124.61 KiB) Visualitzat 5247 cops



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 22/02/2006 0:07

:plas Carai, quina rapidesa
Hem quedat tots més guapos del que som.
Per cert... algú sap la numeració de la locomotora o, com a mínim, a quina sèrie pertany?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 22/02/2006 0:15

Ooooh! Quina imatge més desmitificadora! :twisted:


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 22/02/2006 12:30

Fran-Ikarus ha escrit:Ooooh! Quina imatge més desmitificadora! :twisted:
Quin(s) mite(s) s'ha(n) enfonsat arran d'aquesta instantània? :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”