Visita a cocheras TMB, 25-F (El Metro tendrá que esperar)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 22/02/2006 14:55

Imatge
días que nos quedan (la foto es dentro de Luchana)

Chicos, estudiad fuerte y reservaos unas horitas de la mañana del sábado para descansar.

Ya sabéis, tan sencillo como estar en Fabra i Puig a la hora indicada. Lo podéis decidir 1 hora antes, o unos minutos incluso (si vivís cerca).


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 24/02/2006 18:51

¿Cuántos días quedan? ¿Cuántos días quedan?
Imatge

¡Oh! ¡Pero si es mañana!

Se descarta el segundo Monotral (sin embargo, hay grandes motivos de alegría ante las últimas noticias sobre este bus), pero todo el mundo tendrá sitio en el de la AAFCB (entrada por delante, si fuera el de ARCA la entrada sería por detrás).

Buscadme por allí dentro, parapetado tras una chaqueta negra con el rombo de Renault en amarillo.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 25/02/2006 16:28

Va, que aixequi les mans :victoria qui hagi vingut.

No és per posar falta, és que, tot i haver conegut uns quants del fòrum, m'he quedat amb la sensació que per allà devia haver-ne algun més, ocult en l'anonimat de tan nombrós grup humà (és la trobada busera més concorreguda que recordo)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 25/02/2006 18:50

:'(

Jo no he pogut venir, així que estic esperant a que alguna ànima caritativa faci l'informe de la trobada...



zyttaro83
N2
N2
Entrades: 13
Ubicació: Valls, Tarragona

Entrada Autor: zyttaro83 » Dissabte 25/02/2006 21:14

Hola!!

Jo també hi he anat. La veritat és que no m'esperava omplir tant l'autobus. Sí que ens hagués falta el segon monotral, pero bé, així també hem posat a prova l'articulat ;-)

I bé, també he pogut conèixer a alguns del fòrum, entre ells al Wefer i al Josep Serre.

Saludos a tots!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 26/02/2006 1:05

Aquí es veu com anava d'atapeït el bus quan ha sortit de Luchana (i això que 4 o 5 ens estàvem a fora fent les fotos i filmant)
Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 26/02/2006 1:28

Algú podria facilitat el nombre total d'assistents.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 26/02/2006 1:30

Bàh, jo he vist aquest vehicle molt més ple la tira de vegades, amb gent empentant per pujar de qualsevol manera... a la UAB :D

Espero que us ho hagueu passat bé, i també espero que al proper viatge amb autobusos m'hi pugui deixar caure (ja m'he perdut aquest i l'adéu dels Pegaso :'()



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 26/02/2006 9:46

He aquí un altre que va tenir la sort d'assistir :victoria

Molta gent, però va estar bé visitar les 2 cotxeres, sobretot la de Lutxana que no li queda gaire de vida. Així podré dir en un futur que he estat a 2 cotxeres que ja no existeixen (o no existiran): la de Lutxana i les de la Vallesana a Castellar.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 26/02/2006 17:48

Foto de grup (dels que van tornar fins a Fabra i Puig, faltem els Susany brothers, la Maite Peris i jo mateix, que vam marxar en cotxe). Autor: Marcel Estadella.
Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dijous 02/03/2006 3:17

Quina llàstima que no vaig poder anar-hi...
:'(


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 02/03/2006 11:31

que no ens feu una mica de resum pels que no vam poder venir?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 03/03/2006 22:25

Ostres, és que la meva és una mica "sui generis".

Vaig calcular malament el temps, però total, com que el bus havia de passar per davant de casa meva, em vaig donar el "gustazo" de demanar parada, i agafar-lo, a la parada del Casas (C-10) :D

D'allà fins a Lutxana, tot molt bé, per Prim, Pere IV i Almogàvers. Jo no vaig poder passar de la plataforma (l'autobús anava ple de gom a gom!), vaig incomplir a bastament la norma de no parlar amb el conductor, i sortosament la que vaig respectar és "no pasar por delante del autobús".

Vam baixar abans de que el bus articulat (tota una raresa a Lutxana) hi entrés.

Allà dins, el contrast enorme entre els moderns autobusos (que no són tampoc els més nous de TMB, precisament, excepció feta dels busos de barri) i el vetust edifici. Es notava a tot arreu, tant als hangars com a les parts de l'edifici destinades a cafeteria, despatxos...

De fet, el Monotral, colors a banda, sintonitzava millor amb l'edifici que qualsevol dels busos normals.

Després em vaig despistar fents fotos a un 600 extranyíssim que hi havia aparcat allà a prop :oops: i xerrant amb 3 companys "arqueros" encarregats d'immortalitzar les arribades i sortides del bus amb fotos i video, i quan em vaig adonar, el bus ja sortia. Llavors vam agafar el seu cotxe i vam anar directes a Triangle; raó de que no sàpigui dir com va ser aquest trajecte.

A Triangle, el protagonisme màxim va ser pel troleibús (al fòrum de la PTP he llegit avui mateix que hi estaven treballant...)

Després, una visita a les modernes instalacions, que semblava mentida que fossin equivalents a les que havíem vist menys d'una hora abans... Bé, les màquines de pastes i cafè em penso que eren les mateixes, pero la resta...

Dels autobusos aparcats, els que van atreure l'atenció de tothom van ser els de "la fila de los mancos": els cinc Pegaso 6420 i 6424 que encara hi resten, tots ells fora de servei, és clar.

Per acabar, tornada fins a Fabra i Puig on es va fer la foto que heu vist abans. Els meus companys i jo ja no hi érem, vam marxar en cotxe amb l'amigable companyia de la Maite Peris (quina paciencia que ha de tenir amb nosaltres!)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 22/03/2006 10:09

De Punt TMB:
Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Divendres 12/05/2006 14:05

wefer ha escrit:Bé, doncs comencem a fer recompte dels membres del fòrum interessats a assistir a la trobada per veure les instal·lacions del triangle ferroviari:

Mortadel·lo
JaMiRo!
UT596001
Fran-Ikarus
entfe001
Platanito
wefer

Algú més?
JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;)


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 12/05/2006 17:04

bitxofo ha escrit:
wefer ha escrit:Bé, doncs comencem a fer recompte dels membres del fòrum interessats a assistir a la trobada per veure les instal·lacions del triangle ferroviari:

Mortadel·lo
JaMiRo!
UT596001
Fran-Ikarus
entfe001
Platanito
wefer

Algú més?
JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;)
Collons Bitxo, has anat a citar un missatge de fa cinc mesos!! Al final aquest viatge es va fer sense visita al Triangle i sense la meva presència :'(

Ara, que si es fa una reedició, jo demano tanda :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 12/05/2006 17:22

El mateix dic. Si s'hi torna a anar m'agradaria assistir-hi.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 12/05/2006 20:36

Qui sap, potser els "vents de canvi" que semblen bufar a TMB, en certs aspectes, facin algun dia possible la circulació del tren restaurat... no?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 13/05/2006 12:59

Fran-Ikarus ha escrit:Qui sap, potser els "vents de canvi" que semblen bufar a TMB, en certs aspectes, facin algun dia possible la circulació del tren restaurat... no?
Sincerament, l'última vegada que vaig tenir-hi contacte per veure si tenien vacants de pràctiques, se'ls veia bastant interessats en temes històrics. Veurem si això és una dèria o TMB canvia la seva forma de pensar... :roll:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”