Visita a cocheras TMB, 25-F (El Metro tendrá que esperar)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Visita a cocheras TMB, 25-F (El Metro tendrá que esperar)

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 13/01/2006 10:50

Sintiéndolo mucho (yo como el que más, y desde luego Xavi, organizador de la visita, el primero de todos) la visita no incluirá las instalaciones del Metro (ni, por tanto, el tren del Gran Metro). Los motivos, en los últimos mensajes del hilo.

Aquí está el programa actualizado.
Fitxers adjunts
VisitaTMB.pdf
(94.94 KiB) S’ha baixat 277 vegades
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 21/01/2006 14:03, en total s’ha editat 2 vegades.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 13/01/2006 12:35

on m'he d'apuntar? :anim


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 13/01/2006 13:59

:o

On m'he d'apuntar també jo???!!!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 13/01/2006 14:22

El mateix pregunto jo: on ens podem apuntar?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 13/01/2006 14:34

Nois, la vida moderna ens fa suposar que en tot hi ha (més o menys complicades) una sèrie de passes prèvies. En aquest cas, no. Simplement penseu en com s'agafava l'autobús (quan no era habitual l'ús de títols multi-viatge, o ara mateix si hi arribes i te n'adones que te l'has deixat a casa) ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 13/01/2006 14:46

Si no hi cabem tots al 6035A es fletarà un autobús de reforç?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 13/01/2006 15:08

Ai! Tant de bo es donés aquesta necessitat, i es poguessin utilitzar la parella de Monotrals AAFCB-ARCA.

Fins ara les activitats simil·lars s'han pogut dur a terme sense problemes amb un únic autobús articulat. Aviam si aquesta convoca a més gent que l'anterior, i així successivament, i es pot arribar a plantejar la utilització de dos autobusos.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/01/2006 15:25

Tot i que tinc el vehicle bastant vist, potser m'hi apunti :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 13/01/2006 18:03

Hola!

Una pregunta, es pot anar directament, a les 12:30 hores, a la cotxera de El Triangle? Ho dic perquè jo tinc anglès i no podré anar abans. Hi haurà cap problema en que esperi allà a tota la troupe i m'hi afegeixi?

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 13/01/2006 23:33

Fran-Ikarus ha escrit:Nois, la vida moderna ens fa suposar que en tot hi ha (més o menys complicades) una sèrie de passes prèvies. En aquest cas, no. Simplement penseu en com s'agafava l'autobús (quan no era habitual l'ús de títols multi-viatge, o ara mateix si hi arribes i te n'adones que te l'has deixat a casa) ;)
O sigui, que ens presentem directament allà i es compra allà el bitllet, com si jo anés d'aquí a 25 minuts a agafar la 1ª Vallesana nocturna?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 14/01/2006 12:14

Sí, efectivament, es compra allà (al conductor entrant pel davant, en aquest cas, i al cobrador entrant per darrera, si fos al 3055) i d'aquesta manera també es reprodueix un altre "concepte històric" als autobusos de Barcelona: la cua a la parada d'origen per anar entrant i comprant el bitllet d'un en un ;)

Jamiro, fins ara en aquest tipus d'activitats no hi ha hagut cap problema si algú, per compromisos de diverses natures, no podia arribar a primera hora i s'incorporava en activitats posteriors. Suposo que seria diferent si en algun indret demanessin una llista tancada d'assistents, amb nom, cognoms i DNI (jo això he vist per visitar alguna factoria automobilística, per exemple), però aquí tu simplement espera veure arribar un bus blau i li demanes parada, a la parada del 33/36 que hi ha al costat (això sí, no et queixis si no arriba puntual, que ja se sap com funcionen aquestes jornades amb activitats diverses ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 14/01/2006 14:19

Holaaaaa!!!

OK company Fran-Ikarus, mercès, doncs amb total seguretat m'hi presentaré a les 12:30 a les cotxeres del Triangle...Ja concretarem coses per a quedar amb els qui aneu del Fòrum del Transport Català a mesura que s'apropi la data...Així començaré a conèixer personalment a alguns companys!

Ja friso per veure el 300... :P

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 14/01/2006 23:55

Fran-Ikarus ha escrit:Sí, efectivament, es compra allà (al conductor entrant pel davant, en aquest cas, i al cobrador entrant per darrera, si fos al 3055) i d'aquesta manera també es reprodueix un altre "concepte històric" als autobusos de Barcelona: la cua a la parada d'origen per anar entrant i comprant el bitllet d'un en un ;)
Doncs tot i que tothom anava amb targeta integrada, vaig ser testimoni recentment de l'ordenada cua per prendre el 92 a Gala Placídia :o Això sí, com era d'esperar una parella de noietes adolescents van passar olímpicament de fer cua que, per cert, no era pas curta que diguem...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 15/01/2006 0:02

Perquè tot és al febrer? Que s'acabarà el món al març o què? N'hi ha que no podem acumular tantes sortides, i fa ràbia perquè n'hi ha de molt bones, però renoi...tot tot tot al febrer...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 15/01/2006 1:31

Quan anava a la universitat en el 33, i molt especialment en el breu període en què l'origen va estar al C/. Huelva (quan circulaven intercalats els 35xx articulats amb els 53xx estàndar), pel matí (cap a les 7:10 o 8:10, en funció del dia) hi havia una cua llarga i ordenada, que pràcticament no hagués calgut, perquè sempre hi havien les mateixes persones (i quasi en el mateix ordre :P


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 15/01/2006 1:34

aarongilp, ja hi hauran més sortides, home, a partir del març. Paciència. Cada any s'acostuma a visitar alguna cotxera de TMB, i ara tocaven aquestes. Però n'hi haurà d'altres visites, això segur.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 16/01/2006 12:28

Mmm... Creo que me dejaré caer por allí :)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 16/01/2006 13:32

Bé, doncs comencem a fer recompte dels membres del fòrum interessats a assistir a la trobada per veure les instal·lacions del triangle ferroviari:

Mortadel·lo
JaMiRo!
UT596001
Fran-Ikarus
entfe001
Platanito
wefer

Algú més?



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 16/01/2006 13:42

Si us plau ja penjareu fotos, que m'encantaria anar-hi, però estaré fent l'única cosa que m'agrada més que veure trens :twisted: :twisted: :twisted:



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 16/01/2006 14:56

:o :o :o :o :o

Aquestes coses no es van anunciant pels fòrums, home :amor


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”