Estacions que encara no han estat fotografiades per TRENSCAT

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Estacions que encara no han estat fotografiades per TRENSCAT

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/01/2006 20:33

Línia Girona-Cerbère:

-Peralada
-Tonyà

Línia BCN-Vic-La Tor de Querol:

-Montcada i Reixac-Sant Joan
-Llerona
-Taradell-Mont-rodon
-Illa-L´Herand
-Aigües de Ribes

Línia Tarragona-Reus:

-La Canonja

Línia Reus-Saragossa:

-Garcia

Línia BCN-Martorell-St. Vicenç de Calders:

-St.Ildefons

Línia BCN-Terrassa-Manresa-Lleida:

-Castellgalí
-Pla de Vilanoveta

:oops:
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 27/01/2006 20:39, en total s’ha editat 1 vegada.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 27/01/2006 20:39

Si es per demanar... Gaudí, Correus ("Correos"), Banc ("Banco") i la renovació de l'estació d'Almeda... percert, m'escanta la nova "caseta" d'estació..., moderna, diuen que s'obrira per aquest febrer, lo vaig preguntar a un obrer :oops:

Millor que no demanem tant, ara pr ara crec que es un arxiu inportantíssim



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/01/2006 20:43

No demano, suggereixo fina i si-bil-li-na-ment... :D
Sempre es pot fer una excursió...
A més, les estacions encara existeixen totes (i que duri...).
:roll:



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 27/01/2006 20:50

Hola:

Pero realement existeix "Banco" o es el "Mite erotic" del forum?. Gaudi i Correus si (per la primera passo cada dia, i la segona es veu si es fixa un al tren direccio Barceloneta). Fernando diuen per aqui que hi han vestigis al sostre del tunel. Pero em semba a mi que "Banco" es el mite erotic dels "forumeros" :) :) :) . A veure si es com "Travessera" de la L3, que ja ens agradaria tambe que existis.

El meu mite erotic es el passadis tapiat i la "jamagradariaamiquehofessin" conexio L2 - L5 amb obertura de Gaudi inclosa.... Aixi no tindria que fer el transbordament de S. Familia....

Sal.lutacions:

Serie600



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/01/2006 21:15

Sr.Enlliurat, el teu mite eròtic és una estació de tren que no existeix?
Què rar!!!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 27/01/2006 21:18

tothom te un somni "destrossanoms", jo vull tramvia a almeda



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 27/01/2006 21:56

Hola!

A veure, el senyor "destrossanoms", què fa vostè fotent pressió al company Bernat? No veu que l'estressarà??? :D

Per cert, jo em NEGO a pensar que Banc no existeix...Totes les nits hi somio... :oops:

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Divendres 27/01/2006 22:49

Una pregunta: alguna vegada pot arribar a pasar que els tunels de la L2 i la L5 s'intercanviin a Sagrada Familia :?: No es molt dificil perque hi ha molta diferencia d'altures, etc... :?:


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 27/01/2006 22:51

Hola:
437.001 ha escrit:Sr.Enlliurat, el teu mite eròtic és una estació de tren que no existeix?
Què rar!!!
Home, erecccions no hi en tinc (jum!.... m'he passat?) amb aquest tema, pero m'agradaria que s'obris Gaudi i el tunel tapiat que es veu despres de Gaudi i que deu acabar abans d'entrar a S. Familia L2. Amb aixo estic d'acord amb en SantFeliuenc.

Pero el que es "Banco".... existeix fisicament aquesta estacio?...A banda que realment hagi prestat servei i/o tingui algun acces per enlloc, com es el cas de Correus, l'acces (les restes, millor dit) son davant mateix de la central, en forma de reixa de ventil.lacio :'(

A mi tot el que es historia i "alrededores" del metro de Barcelona m'atrau "malaltissament"..... pero moooooolt "malatissament" :)
Loyster ha escrit:Una pregunta: alguna vegada pot arribar a pasar que els tunels de la L2 i la L5 s'intercanviin a Sagrada Familia :?: No es molt dificil perque hi ha molta diferencia d'altures, etc... :?:
No ho se (i crec que ningu ho sapiga amb seguretat al Forum) si es podria fer realitat aquest fet, pero per la banda de la L5 hi ha una cua tapiada que a l'altra banda deu comunicar -suposo- per algun lloc de la L2 mica abans d'entrar a Sagrada Familia. Diferencia d'alçades?.... mes que aixo, crec que deu estar el problema mes per l'amplada de tunel i que puguin passar els trens per alla... pero amb els 5000 que deuen esser tots iguals....

Sal.lutacions:

Serie600



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/01/2006 22:58

Serie600 ha escrit:Hola:
437.001 ha escrit:Sr.Enlliurat, el teu mite eròtic és una estació de tren que no existeix?
Què rar!!!
Home, erecccions no hi en tinc (jum!...) amb aquest tema, pero m'agradaria que s'obris Gaudi el tunel tapiat.

A mi tot el que es historia i "alrededores" del metro de Barcelona m'atrau "malaltissament"..... pero moooooolt "malatissament" :)

Sal.lutacions:

Serie600
Vejam, Sr.Enlliurat, si vostè m´està dient que vol que Antoni Gaudí s´obri, apart de dir-li que no podrà, ja que és mort, i de que té "el túnel" tapiat, permeti´m de dir-li que diu vostè coses força...estranyes.
:riure



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 27/01/2006 23:05

Hola:

:aaa

(deixem les desviacioons de temes, que "Sa Ilustrissima" Wefer l'he vist per aqui amb les claus :tancat )

Sal.lutacions:

Serie600



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Divendres 27/01/2006 23:26

per cert, parlant de la web de trenscat...

quan posara informació sobre els trens que hi circulen pel metro de barcelona :?:


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 27/01/2006 23:30

437.001 ha escrit:Línia Girona-Cerbère:

-Peralada
-Tonyà

Línia BCN-Vic-La Tor de Querol:

-Montcada i Reixac-Sant Joan
-Llerona
-Taradell-Mont-rodon
-Illa-L´Herand
-Aigües de Ribes

Línia Tarragona-Reus:

-La Canonja

Línia Reus-Saragossa:

-Garcia

Línia BCN-Martorell-St. Vicenç de Calders:

-St.Ildefons

Línia BCN-Terrassa-Manresa-Lleida:

-Castellgalí
-Pla de Vilanoveta

:oops:
Jeje com us desmadreu mare meva!! :o Són estacions que tinc pendents efectivament però no totes. N'hi ha algunes de les quals ja tinc fotos com són Montcada i Reixac-Sant Joan, Sant Ildefons i Castellgalí. Pla de Vilanoveta va arribar a prestar servei de viatgers algun cop? Ara que m'hi fixo també t'has deixat l'estació de Vandellòs de la línia Tarragona-Tortosa :x No patiu que tot acabarà arribant, encara que ara estaré una mica enfeinat amb el tema del projecte de final de carrera durant un temps: ja ho dic ara per si veieu que no hi ha actualitzacions durant un període llarg de temps. Això sí, sempre es pot organitzar alguna sortida des del Fòrum per anar a veure aquestes estacions també a la qual òbviament m'hi apuntaria ;)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 27/01/2006 23:32

pokeroms ha escrit:per cert, parlant de la web de trenscat...

quan posara informació sobre els trens que hi circulen pel metro de barcelona :?:
Algun dia algun dia. De moment us recomano altíssimament la web de http://www.tramvia.org/ELMETRO per veure tota l'actualitat i informació dels trens del Metro, sense deixar de banda òbviament la maravellosa web de'n Marçal http://www.wefer.com :D



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/01/2006 23:46

Trenscat ha escrit:
437.001 ha escrit:Línia Girona-Cerbère:

-Peralada
-Tonyà

Línia BCN-Vic-La Tor de Querol:

-Montcada i Reixac-Sant Joan
-Llerona
-Taradell-Mont-rodon
-Illa-L´Herand
-Aigües de Ribes

Línia Tarragona-Reus:

-La Canonja

Línia Reus-Saragossa:

-Garcia

Línia BCN-Martorell-St. Vicenç de Calders:

-St.Ildefons

Línia BCN-Terrassa-Manresa-Lleida:

-Castellgalí
-Pla de Vilanoveta

:oops:
Jeje com us desmadreu mare meva!! :o Són estacions que tinc pendents efectivament però no totes. N'hi ha algunes de les quals ja tinc fotos com són Montcada i Reixac-Sant Joan, Sant Ildefons i Castellgalí. Pla de Vilanoveta va arribar a prestar servei de viatgers algun cop? Ara que m'hi fixo també t'has deixat l'estació de Vandellòs de la línia Tarragona-Tortosa :x No patiu que tot acabarà arribant, encara que ara estaré una mica enfeinat amb el tema del projecte de final de carrera durant un temps: ja ho dic ara per si veieu que no hi ha actualitzacions durant un període llarg de temps. Això sí, sempre es pot organitzar alguna sortida des del Fòrum per anar a veure aquestes estacions també a la qual òbviament m'hi apuntaria ;)
Qué pacha? :x

Com va Bernat?
De fet, era més que res un ham perquè piquéssis per saber per com van les coses...
L´estació de Vandellòs nol´he mencionada perquè tu ja en vas parlar demanant-ne informació...

Pla de Vilanoveta va arribar a sortir a la Guia Renfe de 1971, ara que en aquella època els trens ja no hi paraven, seria qüestió de mirar si en algun horari més antic...però l´edifici de viatgers hi és...encara.

Illa-L´Herand...em temo que no va prestar servei de viatgers, però...és una estació tan desconeguda pels aficionats mateixos, que seria una llàstima de no "promocionar-la", ja que em temo que si s´acaben fent les obres, anirà a terra, com Aigües de Ribes (o aquesta la salvaran amb el rollo del "Tren Verd"?).

I l´estació de la Canonja...t´hi puc acompanyar, encara queda dempeus el moll de mercaderies i les andanes...i el pas a nivell.
A més, dius que el tram Reus-Picamoixons és "falti", no? :?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 28/01/2006 0:00

Hola!
Trenscat ha escrit:
pokeroms ha escrit:per cert, parlant de la web de trenscat...quan posara informació sobre els trens que hi circulen pel metro de barcelona :?:
Algun dia algun dia. De moment us recomano altíssimament la web de http://www.tramvia.org/ELMETRO per veure tota l'actualitat i informació dels trens del Metro, sense deixar de banda òbviament la maravellosa web de'n Marçal http://www.wefer.com :D
I properament, la meva pàgina també...! :D :D :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 28/01/2006 1:23

L'estació de Banco efectivament existeix i em van haver d'ajudar per veure-la. Si sortiu de Jaume I direcció Urquinaona i mireu per la finestra cap al lateral (la mateixa banda on hi ha les andanes de Jaume I i Urquinaona) veureu en un moment com un petit forat, una andana, però és molt curta. Cal estar atent perquè és qüestió de pocs segons.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 28/01/2006 1:37

Hola:

Ok, gracies :D . Segons expliques es cas semblant a Correus, no?.

Accessos?.... Hi ha algo a la superficie que sigui indici o com es diu, aquesta estacio nomes s'accedia desde les oficines de (ara ves.... quina entitat?.... :osti )....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dissabte 28/01/2006 13:14

Cuan estara llesta la web de Barnametro :?:


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 28/01/2006 14:04

Hola!
Loyster ha escrit:Cuan estara llesta la web de Barnametro :?:
Un dia sense concretar d'aquest mes de febrer; no em retrasaré, ja li queda ben poquet. :D

Això sí, quan la pengi encara haurà de créixer més...Perquè m'estan sorgint una d'idees freaks...

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”