Saragossa... però ara íntegrament regional

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 08/04/2006 21:30

Sento comunicar que no em serà possible asistir-hi.

Que ho passeu bé!



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 08/04/2006 21:39

Eloi, excepte en el cas que el meu cap em faci fer hores extres d´ultimíssima hora, compta amb mi.

Algú s´apunta a anar a Picamoixons o Marcà-Falset demà?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 09/04/2006 18:13

Informo que el Catalunya Exprés de Barcelona a Saragossa de dilluns al matí està inclòs dins els serveis mínims per la qual cosa el viatge no corre perill malgrat la convocatòria de vaga. Els següents trens surten quan l'aturada laboral ja haurà finalitzat.

A carregar les piles, frquis meus! :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 10/04/2006 13:55

Passem llista:

Confirmats
abegot
437.001
entfe001
josep_serre
wefer
Judici

Excusats
Trenscat
UT596001
líniadelRipollès

Servidor pujaria al Clot. A veure quina cara fa el taquiller quan li demani un bitllet A/T a Saragossa :D

En negreta l'última modificació
entfe001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 15/04/2006 8:45, en total s’ha editat 4 vegades.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 10/04/2006 14:37

Hi pujaré al primer vagó, si no dieu el contrari :D

Porte-ho paraigües !! Millor de colors!! Gràcies.

Consulta per tel. amb la Rnfe, els dos trens no están afectats per la vaga. Gràcies entfe001.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 10/04/2006 20:25

abegot ha escrit:Hi pujaré al primer vagó, si no dieu el contrari :D
Sí sí, tu puja al primer cotxe que nosaltres ja procurarem posar-nos ben lluny de tu :)

























És broma :amor



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 13/04/2006 22:15

Aquest cop NO compteu amb mi.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 13/04/2006 22:52

He modificat la llista d'assistents per reflexar l'absència del senyor Ripollès. Espero que t'ho hagis passat suficientment bé per la terra dels fados com per justificar la teva incompareixença :)

Si us plau, que la resta de gent interessada es manifesti, ni que sigui per dir que no. Tinc massa silencis a la llista.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 13/04/2006 23:00

Jo hi vaig, tret d´emergència d´ultimíssima hora.
Hi vaig.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 13/04/2006 23:28

Per part meva queda confirmat.

Pujaré a Sant Vicenç de Calders.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 14/04/2006 12:56

437.001 ha escrit:Jo hi vaig, tret d´emergència d´ultimíssima hora.
Hi vaig.
Tu tranquil, que si dius que vens i després no fas acte de presència no t'enviaré cap assassí a sou. Potser algun extorsionador, però poca cosa més :)

Ara seriosament, si algú diu que sí però li surt un imprevist d'última hora no passa res. Només faig la llista per tenir una idea de la gent que serem i, per si de cas, agafar ja un o més grups de seients doncs seré dels que primer pujaran al tren.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 14/04/2006 13:14

Presente!!!
Vaja, que jo també vindré, si em deixeu.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 14/04/2006 14:09

Diguem que he quedat fart de veure banderes vermelles, grogues i verdes a dojo, així com senyals mecànics d'entrada indicant precaució, parada o maniobra autoritzada (això frontalment).
Així mateix, he utilitzats targetes sense contacte i bitllets de cartró compostats alhora.
No cal dir que he gaudit en veure senyals de parada absoluta permissius en una línia amb maquinistes subcontractats, amb blocatge per RES, amb utilització de telèfons de campanya sobre connectors de línia Renfe i amb un autobús muntat sobre bogis de via mètrica, via que només té balast sobre les juntes.
Fantàstics això dels passos a nivell automàtics guardats les 24 hores per personal de la Refer.
Per fi he disfrutat amb un tramvia dels de debò.
La nota discordant del viatge haver arribat 15 dies tard a Portugal: el funicular per contrapès d'aigua de Bom Jesús, el més antic del món amb aquest sistema fa 15 dies que no funciona per obres de renovació. Vam fer, però, una visita a les obres. M'han dit que continuarà sent d'aigua mantenint gust antic. Aquí no hi ha FGC.

entfe001 ha escrit:He modificat la llista d'assistents per reflexar l'absència del senyor Ripollès. Espero que t'ho hagis passat suficientment bé per la terra dels fados com per justificar la teva incompareixença :)

Si us plau, que la resta de gent interessada es manifesti, ni que sigui per dir que no. Tinc massa silencis a la llista.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 14/04/2006 21:09

Compteu un altre més, en Cesc Judici.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 15/04/2006 8:47

La cosa s'anima... ja som sis friquis :D

:anim :anim :anim



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 15/04/2006 18:03

Bé vailets, d'aquí una hora i mitja agafo el famós Delta Exprés (el Regional procedent de Figueres servit amb material 448R) per baixar a Barcelona, on és més que probable que no em pugui connectar, així que servidor us recomana que dormiu bé la nit de diumenge, que feu cas del despertador quan soni :D i que us ho passeu tan bé com jo tinc intenció de passar-m'ho.

Fins dilluns al tren!



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 17/04/2006 23:14

Bé, doncs ja està, jo ja he acabat. Ara, la meva ruta ha estat més curta.
No sé si començar jo, pero...n´hi ha hagut per llogar-hi cadires, a Sant Vicenç de Calders.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 18/04/2006 0:25

Doncs sí, un bon festival a St. Vicenç de Calders, que ens ha fet arribar a BCN amb més de 50 minuts de retard :D
Explicació de l'incident:
Tot ha començat a Lleida, quan ja tornàvem cap a casa en el que havia de ser l'últim tren (oficial) del dia. Hem pujat a la 470 que fa el regional Lleida->BCN per Picamoixons i que havia de sortir a les 17:50. El problema és que, degut a la gran afluència de gent, uns 15 minuts abans de l'hora de sortida el tren ja era ple a vessar.
RENFE, per sort, ha desdoblat el tren en dos: un tren "ombra" que circulava davant, totalment fora d'horari, i que possiblement ha fet el trajecte directe de Lleida a St. Vicenç de Calders, i el tren "normal", el que surt als horaris, que anava just darrera, fent les parades corresponents. Tots dos s'han fet amb 470 en simple composició
Nosaltres primer hem pujat al tren que estava al lloc corresponent de l'andana i que s'ha anunciat per megafonia, que ha resultat ser després el tren "ombra", i ens hem assegut cadascú on ha pogut. Però quan ens hem assabentat (de rebot, perquè ningú informava de res) que darrera hi havia el tren "normal" gairebé buit, hem decidit anar-hi per poder seure tots junts. Sort que hi hem anat ràpid... perquè aquest segon tren també ha quedat ple aviat.
El tren "ombra" ha sortit uns 6 minuts abans de l'horari, mentre que el nostre ha sortit a l'hora correcte. Em queda el dubte de quanta gent que anava en el tren ombra i que voldria baixar en parades intermitges, degut a la falta d'informació sobre les parades del tren fantasma, haurà hagut d'anar fins a St. Vicenç de Calders o potser Picamoixons.

Fins aquí tot normal, fins a cert punt. El problema ha vingut quan RENFE ha decidit que els dos trens havien d'acoblar-se a St. Vicenç per arribar a BCN en doble composició (i estalviar-se un maquinista).
Han parat el tren ombra i, suposo que uns 10 o 15 minuts després hem arribat nosaltres amb el tren normal, entrant a la mateixa via amb vermell i "rebase" (ultrapàs?) autoritzat.
Entrem poc a poc, fins que donem un bon cop a la unitat de davant i sorpresa... el Scharfenberg no enganxa :? Nervis, el maquinista surt, entra un auxiliar, s'ho miren des de l'andana i van passant els minuts... tanquem portes altra cop, tirem una mica enrera i... tornem-hi, aquesta vegada donat-li més fort... i continua sense enganxar.
S'ho mira i remira el personal de RENFE i amb la tonteria ja devem portar prop de 30 minuts "jugant" amb els trens.
Finalment, per megafonia s'anuncia que el tren estacionat en via 5 efectuarà una maniobra, i passa el que tots ja esperàvem. Tirem cap enrera fins sortir de l'estació pel costat sud, ens canvien a la via del costat, avancem la 470 "ombra" i arribem fins l'extrem nord de l'estació. Tornem cap enrera per la mateixa via on érem al principi i provem d'enganxar, però ara amb la nostra unitat davant i l'altra al darrera. Bingo!!! Per fi acoblem.
En els 50 minuts que han passat amb tot plegat, ens ha avançat de tot: rodalies, grans línies i fins i tot un mercaderies.
Finalment, hem arribat a BCN amb 50 minuts de retard, i a més amb la gràcia que la 470 que havia sortit 6 minuts més tard de Lleida ha entrat a BCN per davant de la que havia sortit primer :x



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 18/04/2006 11:35

També vam estar parats un momentet a l´entrada de Picamoixons, perquè haviem de deixar maniobrar la 470 (o era 440?) que havia de fer el Picamoixons-Tarragona.

Resulta que l´enclavament costat Reus de l´estació de Picamoixons (per a qui no la conegui, Picamoixons és com un Maçanet en petit, o sigui, una estació en forma de "Y") està espatllat, per tant, Picamoixons costat Reus és un baixador, en la pràctica. Costat Valls té dues vies tan sols...

Com que els trens de la línia de Valls sempre paren a l´andana de l´edifici (que és la desviada), i la via principal és la dels trens que no hi paren, i tampoc es pot estar parat a l´andana costat Reus (perquè és la via principal direcció Reus, i com he dit abans, la via desviada -que és on normalment s´estacionen els regionals Picamoixons-Tarragona- està fora de servei per avaria des de fa ja una temporadeta...), doncs...festival cada dia!

A més les andanes costat Reus són curtes i només hi cap una unitat de tres cotxes...costat Valls són una mica més llargues...

Vejam:

A)el regional s´està a Picamoixons, a la via desviada costat Valls (ha arribat procedent de St.Vicenç fent un St.Vicenç-Picamoixons). Per la via principal l´avancen els trens sense parada via Valls...

B)arriba des de Lleida el regional via Valls, que es para a la senyal d´entrada.

C) el regional de Reus retrocedeix fins a l´agulla d´entrada costat Valls, entra a la via principal, passa de llarg i arriba a l´agulla costat Montblanc, on el regional via Valls comença a entrar a via desviada costat Valls i acaba parant a l´andana.

D) el regional via Reus surt de l´estació costat Montblanc i para just després de passar l´agulla de la bifurcació.

E) els passatgers que vénen de Lleida baixen (en el cas d´ahir, a més de baixar, es van mullar, que plovia bastant) i esperen que el regional de Tarragona acabi la maniobra.

F) el regional via Valls segueix el seu camí cap a BCN...

G) el regional de Tarragona torna a entrar, però aquest cop per la via principal (actualment la única possible) de Picamoixons costat Reus, i hi para.

H) la gent puja al regional, que segueix el seu camí cap a Alcover, La Selva, Reus, Vila-seca i Tarragona.

Entretingut, eh? :x :x :x :x :x



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 18/04/2006 17:55

437.001,00 digué i va escriure:

Entretingut, eh? i

jo, contesto .....

Moooollllt !!!!

M'agraden les maniobres amb passatge !! I m'agradarien més si el passatge estigués mareixat. . . . xD :o :x :P :D :oops:



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”