Marató superfreacky per la despedida dels mil de TMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Jordilar

Marató superfreacky per la despedida dels mil de TMB

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 25/02/2006 16:13

Hola!

No és que sigui molt friky jo ( 2.14% en el frikitest ), pero és possible que després que hagueu llegit aquest text la taxa de friky augmenti al 30 o 40%.

Vist que el desguás massiu de la serie mil del metro de BCN és inminet i real proposo de fer una marató per veure quantes hores aguantem a les línies 4 i 5 per conviure el màxim amb els mil, però també amb material de última generació com els 5000.

La trobada consistiria en quedar a hores intempestives del matí en una estació ( millor inici de línia ) i anar voltant per allà sota durant tot el dia ( dinar i tot ) fins que el cos aguanti per fer aquesta despedida a unes unitats que comencen a fer història :'( .

Com sempre, hauría de ser un dissabte o diumenge, però millor un diumenge perque així més gent pot venir, encara que els de TMB ens poden mirar malament...

Salut.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 25/02/2006 18:52

En cas que es fes, recomano l'ús d'una T-Dia per evitar possibles problemes amb els cossos d'intervenció de bitllets.

Pel que fa a apuntar-m'hi... no sé, jo ja vaig fer la fricada de baixar a estudiar al Metro un mes de juny que va fer molta calor, com a mínim tenia aire condicionat :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”