25-M: Re-inauguració del 3055 de TB (bus d'ARCA)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 26/03/2006 20:13

Fran-Ikarus ha escrit:El reportatge va valer la pena! Visca BTV! ;)

Com a contrapartida, encara no hem vist que en cap diari d'avui surti una ressenya. Si algú en trobés, sisplau, digueu-lo per aquí, que no és qüestió d'anar pagant 1,80 € per diari, per tots, només per buscar la notícia :D
Sempre pots anar a la Biblioteca i mirar tots els diaris de franc. Jo ho faig :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 26/03/2006 22:41

UT596001 ha escrit:Sempre pots anar a la Biblioteca i mirar tots els diaris de franc. Jo ho faig :D
A l'hemeroteca de l'Autònoma arriben, a banda dels diaris de tirada nacional, molts de regionals i locals. Hi vaig molts cops a llegir el Diari de Girona :D
aarongilp ha escrit:Jo a Salt veig CityTV...
CityTV arriba a bona part del territori català perquè va quedar-se amb les freqüències de FlaixTV que explotava irregularment (em sembla que emetia a tot el principat amb llicència de TV local). Actualment CityTV ha passat a anomenar-se Td8 i FlaixTV ara es coneix per urbeTV (en català s'hauria de dir Mamella Televisió :D). Una altra cosa, i ja desvariant totalment, és la conya amb la infame sèrie Rebelde way que emeten alhora Cuatro, urbeTV i no sé quina cadena local més de la RMB :x



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 27/03/2006 15:37

entfe001 ha escrit:
UT596001 ha escrit:Sempre pots anar a la Biblioteca i mirar tots els diaris de franc. Jo ho faig :D
A l'hemeroteca de l'Autònoma arriben, a banda dels diaris de tirada nacional, molts de regionals i locals. Hi vaig molts cops a llegir el Diari de Girona :D
A Castellar ens arriba un cop per setmana l'Heraldo d'Aragón :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 27/03/2006 15:48

Aquí, un resumen de la jornada desde el punto de vista Pieldetoro.

Y aquí, la galería oficial de ARCA.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 29/03/2006 20:20

I consta en algun lloc de la soci de Barcelona, en el suro de activitats o en el soci informatiu que tambe i anava el pegaso de la soci? perque en aquet cas com a soci de la soci, crec que hauria de saber o hauria de estar informat de que el nostre pegaso tambe i anava, cosa que almenys en el soci informatiu no i constava.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 29/03/2006 22:58

Això ho hauràs de preguntar als de la Soci, soci ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”