Proposta de trobada golfa i ultrafreaky a FGC

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Proposta de trobada golfa i ultrafreaky a FGC

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 16/03/2006 9:31

Crec que fa temps algú d'aquest fòrum va proposar fer alguna torbada en dia feiner, la data de la qual encara restaria per decidir, doncs això només és una proposta i faltaria veure la seva acceptació.

Doncs bé, crec que n'he trobat una que pot ser interessant i compatible amb les activitats professionals i acadèmiques dels participants d'aquest fòrum.

Aquesta proposta té com a interès fer algunes coses que molt probablement pocs integrants d'aquest fòrum han fet i que jo només he fet un cop que jo recordi i va ser al començament d'existir aquesta situació que descriuré ara.

Anar a Igualada amb el primer tren del matí que circula acoblat fins a Martorell amb un altre tren amb destinació Manresa; tornar d'Igualada amb el tren semidirecte entre Igualada i Martorell que para únicament a Piera, Masquefa, Sant Esteve Sesrovires i continua fent les parades d'un R6 normal.

L'horari de la trobada seria el següent.

Sortida de Plaça Espanya a les 5:24, arribada a Igualada a les 6:48.

Sortida d'Igualada a les 7:06 i arribada a Plaça Espanya a les 8:24.

El tren d'anada para a Martorell a les 6:01 i el de tornada a les 7:48.

Per arribar a Plaça Espanya a aquella hora es pot fer amb el metro que ja funciona, jo que he agafat el tren que surt de Plaça Espanya a les 5:24 hi he arribat amb el primer S1 i després agafant la línia 1 del metro, amb la marranada que fa FGC que no obre el vestíbul de Pelai fins a les 6 del matí cosa que em fa més lenta la connexió amb la línia 1, i tot i que normalment he pogut fer la combinació, hi ha hagut algun cop que no, per tant podria ser recomanable baixar a Barcelona amb el bus nocturn.

Aquesta trobada tot i ser en dia feiner i molt d'hora permet compatibilitzar-se amb la majoria d'activitats que realitzen els mebres d'aquest fòrum ja que comença molt d'hora i també acaba molt d'hora i a Martorell es pot fer connexió amb els serveis de Renfe per dirigir-se a la destinació final.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 16/03/2006 12:30

Hi ha un petit problema. Aquesta trobada només la podeu fer els que viviu prop de Barcelona. Evidentment, els que vivim a més de 50km és impossible de fer-la sense passar la nit allà...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 16/03/2006 12:46

quina poca imaginació que teniu, el que heu de fer és anar de festa tota la nit :begut i a les 5 aneu cap a la plaça Espanya, ni hi veig cap problema (jo ja no tinc edat per fer aquestes coses així que estaré dormint :D )


ES PELIGROSO ASOMARSE

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 16/03/2006 15:16

Jo, com no fos un feiner que tingués festa o en vacances, res. És impossible anar de Martorell a Castellar en 12 minuts.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 16/03/2006 19:32

En feiner no poc, seria un bon acudit per mi, m'apuntaria a aixo pero desde l'estació d'almeda, pero, en un feiner... no podria encara que m'encantaria



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”