Trobada estació provisional del Prat

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Trobada estació provisional del Prat

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 28/03/2006 1:59

Bé, si com sembla ser l´estació provisional del Prat "s´inaugura" l´1 d´abril, podriem anar a fer-hi un cop d´ull, norl?

Què us sembla?

Jo hi puc anar, però només per la tarda, que de matí treballo...



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 31/03/2006 21:25

A mi m'és igual, així que quan vulgueu, però em sembla que és demà


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 01/04/2006 23:01

Al final hi ha anat algú? :?:

Jo he passat un momentet i l'únic que he vist és una sortida a Vilanova amb el semàfor tancat i toc de xiulet del cap d'estació. També molta seguretat privada.



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Diumenge 02/04/2006 0:32

Efectivament.

Molta seguretat, agents de neteja... fa bona pinta.

Desde el que e pogut observar desde el tren(450 direcció Vilanova), les validadores es troben situades en uns "barracons" ubicats a l'exterior de l'estació, just al costat d'un aparcament habilitat per a aquesta. Per a accedir a les andanes, esfa mitjançant uns passos subterranis. Cal agrair l'existència de rampes, facilitant el transport de maletes i demes embalums. "L'antiga estació" es troba tancada, les andanes amb tubs i cables... etc etc...


Un dia tinc que anar a veure com es.

Per als fetichistes, entre el balast i l'andana direcció Barcelona, hi ha un petit perfil de via, provinent de les bres de construcció de l'estació. Tot un objecte digne d'esser present en una bonica vitrina a casa nostra, despresde ser netejat i pulit :)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”