Trobada per DEMÀ (20/5) al Cremallera de Núria

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Trobada per DEMÀ (20/5) al Cremallera de Núria

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 19/05/2006 19:13

Sé que és una mica precipitat però demà (20 de maig) n'abegot i jo voltarem pel Cremallera de Núria aprofitant la jornada de portes obertes. Si algú més s'hi vol apuntar crec que n'abegot anirà amb el tren que surt de Barcelona pels volts de les 7 i arriba a Ribes (valgui la rebundància xD ) sobre les 9. Jo per la meva banda aniré fins allà en cotxe perquè després he d'anar a Olesa... alguns ja us podeu imaginar perquè :P

En fi, si algú s'anima repeteixo que ho digui per aquí. Més tard hi donaré un cop d'ull ;)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 19/05/2006 21:19

portes obertes= Gratuït?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 19/05/2006 21:41

Jordilar ha escrit:portes obertes= Gratuït?
Segons diu la nota de prensa, sí.

De tota manera, aclarir que jo i la meva àvia ja teníem pensat pujar des de la setmana passada, però pujarem en el que surt de Barcelona a les 9.11 de Sants. Ja ens veurem per allà, si ens veiem...



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 20/05/2006 6:25

Ens veurem, ... si Dèu vol, i la calor no apreta gaire. salut i força.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 21/05/2006 8:17

Ens hem trobat cinc, un (la meva memoria en falla,) al tren que en va dir que habia pujat a Vic, (o no), :| , en trenscat-cat :D a Ribas de Fr. Enllaç i en UT 596001 i la seva avia sobre les 13 hores dalt a Nuria. La trobada ha sigut realment per col.leccionar billets, de quasi totes les estacions, fer fotos, viatjar gratis, passar per la botiga (algú sembla millonari, .... :'( :D ) i dinar (no tenen barra lliure, i per ser un dia de portes obertes, .... :oops: :o :D )

Va estar, bé. Avui continua (o sigui, sesió continua) En Trenscat-cat, ens posará una foto del billet, .... espero, per que podeu gaudir de la qualitat de l'impressió. (Impressió que ens va fer rebrels, ..... xD )

Seriossament espero els comentaris dels altres concurrents i si és possible una (o dos) fotos dels billets.

Demá dilluns a les 19,30 al Palau Robert inauguració de l'exposició del 75 A. del Cremallera de Nuria (l'entrada és gratis, ... la sortida, no ho sé)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 22/05/2006 12:49

Doncs la veritat és que sí que va ser un bon dia. L'afluència de gent va ser força important i vam coincidir a més de amb UT596001 i àvia i en ecomobisostrans (espero haver-ho escrit bé!) també amb gent del fòrum de la PTP, a més d'algun que altre friki ferroviari més. També destacar el paper de'n marcel, confinat a dintre d'un Stadler (pobret! xD ) tot el dia amunt i avall.
Com que n'abegot ho ha demanat, poso un bitllet escanejat :D

Imatge



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 22/05/2006 14:43

Sí, ha de ser un càstig fer de revisor un dia en què no vol pagar ningú i a sobre dins d'un STADLER. xD
Pobre Marcel-....


Trenscat ha escrit:Doncs la veritat és que sí que va ser un bon dia. L'afluència de gent va ser força important i vam coincidir a més de amb UT596001 i àvia i en ecomobisostrans (espero haver-ho escrit bé!) també amb gent del fòrum de la PTP, a més d'algun que altre friki ferroviari més. També destacar el paper de'n marcel, confinat a dintre d'un Stadler (pobret! xD ) tot el dia amunt i avall.
Com que n'abegot ho ha demanat, poso un bitllet escanejat :D

Imatge


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 22/05/2006 18:31

liniadelRipollés ha escrit:Sí, ha de ser un càstig fer de revisor un dia en què no vol pagar ningú i a sobre dins d'un STADLER. xD
Pobre Marcel-....
El que jo em pregunto és si va enganxar a algú sense bitllet :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 22/05/2006 19:04

entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Sí, ha de ser un càstig fer de revisor un dia en què no vol pagar ningú i a sobre dins d'un STADLER. xD
Pobre Marcel-....
El que jo em pregunto és si va enganxar a algú sense bitllet :D
Em sembla que les multes al Cremallera de Núria escassegen... :P



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 22/05/2006 22:34

Trenscat ha escrit:
entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Sí, ha de ser un càstig fer de revisor un dia en què no vol pagar ningú i a sobre dins d'un STADLER. xD
Pobre Marcel-....
El que jo em pregunto és si va enganxar a algú sense bitllet :D
Em sembla que les multes al Cremallera de Núria escassegen... :P
A menys que es mencioni la paraula STADLER :riure

Per cert, i parlant de la innombrable... feu un cop d'ull al catàleg de cremalleres de la casa de rotuladors :) Mira que al natural els Stadlers de Núria no és que siguin espectacularment bonics... però és que el render que tenen posat a la capçalera de la pàgina és per tallar-se les venes a juliana!!

:vomit

P.S: Curiós que l'altra imatge de la pàgina també sigui d'FGC... seran els únics clients que tindran pel que fa a trens cremallera :|



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 23/05/2006 12:05

Una foto que farà posar els pèls de punta a més d'un xD

Imatge



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”