Proposta per anar a Veure, ....(Balaguer-La Pobla ....)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 04/06/2006 21:15

Almenys no pujaré sol al tren :anim



|Ethan|
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Sant Just Desvern
Contacta:

Entrada Autor: |Ethan| » Diumenge 04/06/2006 21:59

Hola nois! Aixi que si demà m'apunto podria anar a la pobla, i al tornar pillar un dels dos regionals que dieu, no? Hi haurà algú més penjat com jo o hauré de tornar jo sol des de Lleida?

Una altra cosa... jo no conec a ningú del fórum... com us trobaria? quedeu en un vagó en especial o algu?

Fins demà nois!

Jordi



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 04/06/2006 22:06

Les trobades sempre es fant al Cap de Tren, és a dir als seients més proxims a la cabina. En una 440R seria, el primer coxe als primers seients.



|Ethan|
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Sant Just Desvern
Contacta:

Entrada Autor: |Ethan| » Diumenge 04/06/2006 22:10

OKs!

i sobre si algú més torna amb Regional que se'n sap?

Espero que algu em digui algu aquesta niit!

Fins demà!

Jordi



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 04/06/2006 23:19

jo sí que vag pujar sol, al tren de les 13:43, i em vaig impresionar perque els trens, son nous, es a dir, que son les 252.2 Superman de pantone!!! -més endevant posaré fotos...
la linia, com una seda, les estacions estan vallades, per a remodelarles, els bitllets, son de Regionals Renfe, i he donat 2 viatges, un a La Pobla i altre de lleida a Balaguer, al segon em van donar una targeta de regional, pero que posava T.GENERAL!!!
la andana de la pobla, va ser remodelada, amb rajoletes, i va ser eliminada la via 3. A balaguer continuen en servei les 3 andanes, encara que la tercera esta en un estat pèsim. Tots els cartells de les estacions posen FGC, no he vist mai de renfe excepte als trens.
Comentaris: de tornada de la pobla, els llums del tren es trencares a l'alçada dels tunesl, i als tunels estavem a oscures, només teniem les lloms de les etiquetes fosforescents de fletxetes del tren. Havia un aire acondicionat boníssim, sobretot perque les portes de departaments de viatgers estaven auromatiques, i d'obrien pitjant un botó. El tren s'anà omplint a l'arribada de la tarda, que, a tremp i a Santa Linya va pujar una gran multitut.
M'he adonat de que la majoria de estacions de "la linia del pirineu lleidatà" son fetes per a treballadors de les industries fruiteres, porcines i avícoles.
Les vies con noves, suaus, i entranyable allo de que encara utilitzen banderí groc...
A la pobla, tots els restaurants estaven tancats i hi havia un força car que era obert.
PDq: PostDataQueixa: perque el tren s'estaciona dues hores a la pobla, si en aquest temps pot arribar a Lleida i tornar amb dues hores més?.
Jo posaria més trens a Tramp per als trempolins, que son molts...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 06/06/2006 1:43

437.001 ha escrit:JO no podré (oposicions).
Diumenge o dilluns que ve (l´11 i el 12) sí que podré (a priori).
Bé, doncs no només sí que he pogut, sino que m´he fotut un tute d´aquí a allà...
Resulta que les meves opos han quedat ajornades, i com que volia fugir de la febre futboilera que hi ha per Tarragona aquests dies, doncs m´he escapat.
JO vaig començar ahir, i vaig anar fins a Tàrrega.

Al dia següent, em vaig llevar aviat, i vaig veure des de la finestra de l´hotel (la meva finestra de l´hotel dóna a la via) un dels primers regionals Cervera-Lleida del dia fet per una 593, encara en servei!

A Lleida esmorzo una mica i agafo un 592R amb destinació La Pobla.
Jo ja m´havia oblidat que els altres hi anirien.
A Gerb, apareix el Sr.Trenscat. No ens coneixiem, però jo a ell sí de les fotos, em presento i descobreixo que els srs.abegot (no se´n perd ni una, un dia les trobarà totes!), i liniadelripollés també hi són, al tren, han pujat a Balaguer.
I bé, la resta de la història, que la expliqui algú altre, que tinc son.
Au!



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”