Festa de comiat d'una T-Jove

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Festa de comiat d'una T-Jove

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 25/05/2006 9:25

Aquest dissabte serà l'últim dia de validesa de la meva estimadíssima T-Jove. A partir de la setmana que ve m'hauré de tornar a acostumar a escoltar el soroll d'impressió quan introdueixi un títol integrat a una validadora :'(

Però no puc acomiadar-me de la T-Jove així com així. Un abonament de tres mesos es mereix un comiat com cal. Aquest dissabte, doncs, proposo batre un rècord de validacions en una jornada. Com si fos una T-Dia de dues zones. Qui vol acompanyar-me en algun moment? O qui proposa alguna combinació estrambòtica a realitzar?

Els sectors per als quals disposo llibertat de moviment són els 1 (Barcelona), 2B (Molins de Rei), 2C (Sabadell), 3C (Terrassa), 3D (Granollers) i 2D (Mollet).



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 25/05/2006 12:21

més friky, I M P O S S I B L E :mmm

xD xD xD



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 25/05/2006 14:16

Llàstima que no pugui acompanyar-te, doncs la setmana que ve tinc un munt d'exàmens i aquest cap de setmana pràcticament no sortiré de Castellar.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 25/05/2006 14:39

Entfe001 ha escrit:Aquest dissabte serà l'últim dia de validesa de la meva estimadíssima T-Jove. A partir de la setmana que ve m'hauré de tornar a acostumar a escoltar el soroll d'impressió quan introdueixi un títol integrat a una validadora

Però no puc acomiadar-me de la T-Jove així com així. Un abonament de tres mesos es mereix un comiat com cal. Aquest dissabte, doncs, proposo batre un rècord de validacions en una jornada. Com si fos una T-Dia de dues zones. Qui vol acompanyar-me en algun moment? O qui proposa alguna combinació estrambòtica a realitzar?

Els sectors per als quals disposo llibertat de moviment són els 1 (Barcelona), 2B (Molins de Rei), 2C (Sabadell), 3C (Terrassa), 3D (Granollers) i 2D (Mollet).
Tot i que dissabte estaré per terres ATM, el context situacional m'impedeix fer qualsevol cosa de lleure.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 25/05/2006 15:18

Jordilar ha escrit:més friky, I M P O S S I B L E :mmm

xD xD xD
Avui n'és el dia oficial... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”